Garmin Enduro 3 vs Garmin Enduro 2: آیا باید ارتقا دهید؟

Garmin Enduro 3 vs Garmin Enduro 2: آیا باید ارتقا دهید؟

گارمین به تازگی جانشین ساعت هوشمند Enduro 2 خود را عرضه کرده است: نام مناسب Enduro 3.

Enduro 3 جدید که با در نظر گرفتن ورزشکاران و ماجراجویان فوق استقامتی ساخته شده است، وعده می دهد که مجهز به آموزش، عملکرد و قابلیت های ناوبری ممتاز باشد که همگی در طراحی سبک تر با عمر باتری طولانی تر از جانشین خود قرار دارند. 

ما مشخصات Enduro 3 جدید را با Enduro 2، که ما به آن چهار ستاره اعطا کردیم تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید که آیا قبلی ارزش ارتقاء را دارد یا خیر.

<70g

Garmin Enduro 3 Garmin Enduro 2
انگلیسی RRP 769.99 پوند £ 729.99
RRP ایالات متحده 899 دلار 999.99 دلار
اندازه صفحه نمایش 1.4 اینچ 1.4 اینچ
دوام باتری (حالت GPS) 320 ساعت 150 ساعت
دوام باتری (حالت ساعت هوشمند) 90 روز 46 روز
ضد آب/ 10ATM 10ATM
اندازه (ابعاد) 51 x 15.7 x 51 میلی متر 51 x 15.6 x 51 میلی متر
وزن 63 گرم
تاریخ انتشار 2024 2022
GPS بله بله
مشخصات جدول مقایسه

قیمت

گارمین Enduro 3 که اکنون در دسترس است، دارای قیمت RRP 769.99 پوند / 899 دلار است و فقط در یک مدل با اندازه 51 میلی متر عرضه می شود.

برای خرید اینجا را کلیک کنید Garmin Enduro 3

Garmin Enduro 2 در سال 2022 راه اندازی شد و اگرچه کمی ارزان تر از Enduro 3 در بریتانیا با قیمت 729.99 پوند است، اما در واقع در ایالات متحده گران تر است و RRP آن 999.99 دلار است.

شایان ذکر است که با توجه به اینکه Enduro 3 به تازگی راه اندازی شده است، انتظار داریم که به زودی شاهد کاهش قیمت Enduro 2 باشیم.

Garmin Enduro 3 سبک تر است

گارمین توضیح داد که Enduro 3 برای پوشیدن حتی در مسابقات طولانی مدت ساخته شده است، زیرا وزن آن فقط 63 گرم است در حالی که Enduro 2 70 گرم وزن بیشتری دارد. 

اگرچه سبک‌تر است، اما Enduro 3 همچنان دارای لنز 1.4 اینچی Power Sapphire است که نه تنها از شیشه بسیار بادوام‌تر و سخت‌تر خراشیده می‌شود، بلکه برای تبدیل نور خورشید به باتری برای طولانی‌تر کردن زمان بین شارژ استفاده می‌شود.

گارمین Enduro 3 عمر باتری بیشتری دارد

همانطور که در بالا ذکر شد، هر دو ساعت دارای نمایشگر لنز خورشیدی هستند که به افزایش عمر باتری مربوطه کمک می کند، با این حال Enduro 3 دارای دو برابر انرژی خورشیدی Enduro 2 است. در واقع، گارمین ادعا می کند که Enduro 3 می تواند به بالا برسد. تا 320 ساعت عمر باتری در حالت GPS یا تا 90 روز (از طریق انرژی خورشیدی) در حالت ساعت هوشمند. 

اگرچه این ارقام بدون شک چشمگیر هستند، اما شایان ذکر است که Enduro 2 همچنان از عمر باتری فوق العاده ای برخوردار است و تا 150 ساعت در حالت GPS و 46 روز ثابت در حالت ساعت هوشمند ارائه می دهد.

هر دو از فناوری SatIQ استفاده می کنند

هر دو Enduro 3 و 2 از Garmin’s SatIQ استفاده می کنند، یک فناوری GPS که بهترین حالت GPS را برای استفاده بر اساس محیط شما تعیین می کند. برای مثال اگر در یک فضای پرجمعیت مانند یک منطقه شهری یا جنگل‌ها هستید، SatIQ تعیین می‌کند که به GNSS قوی و چند باندی نیاز است.

در صورتی که در یک فضای باز هستید، یک حالت GPS با توان کمتر فعال می‌شود تا عمر باتری را بدون به خطر انداختن دقت موقعیت به حداکثر برساند.

Garmin Enduro 3 دارای یک برنامه ECG پاک شده توسط FDA

یک ویژگی جدید برای Enduro 3 گنجاندن برنامه ECG پاک‌شده توسط FDA است که به کاربران اجازه می‌دهد ریتم قلب خود را ضبط کرده و علائم فیبریلاسیون دهلیزی را مستقیماً از ساعت خود بررسی کنند.

برنامه ECG از حسگرهای روی Enduro 3 برای ضبط و تجزیه و تحلیل سیگنال‌های الکتریکی استفاده می‌کند که نحوه ضربان قلب شما را کنترل می‌کند و هر گونه بی‌نظمی را بررسی می‌کند. سپس نتایج شما مستقیماً روی ساعت هوشمند و از طریق برنامه Garmin نمایش داده می شود. 

در زمان نگارش این مقاله، برنامه ECG فقط در ایالات متحده، هنگ کنگ، فیلیپین، سنگاپور، تایوان و ویتنام در دسترس است.

هر دو ساعت دارای معیارهای عملکرد بالا هستند

هر دو ساعت هوشمند Enduro 3 و Enduro 2 برای ورزشکاران فوق‌العاده استقامتی طراحی شده‌اند، بنابراین به طور طبیعی معیارهای عملکرد برتر را برای کمک به کاربران در ردیابی سطح تناسب اندام و داده‌های تمرینی خود در نظر می‌گیرند. 

مانند مدل قبلی خود، Enduro 3 به کاربران اجازه می دهد تا سطح آمادگی قلبی عروقی خود را با ابزار VO2 Max که به طور خودکار بر اساس مسیر و شرایط زمین تنظیم می شود که ممکن است بر عملکرد دویدن تأثیر بگذارد، ردیابی کنند. 

PacePro وجود دارد که برای مسیرها و مسافت‌های انتخابی راهنمایی‌های سرعت مبتنی بر GPS را برای شما ارسال می‌کند و حتی از فناوری سرعت تنظیم‌شده با درجه استفاده می‌کند تا هنگام دویدن در زمین صاف یا بالا رفتن از یک شیب، سرعت دویدن معادل را به شما نشان دهد.

در مورد صعود، ویژگی بسیار خوب ClimbPro نیز وجود دارد که اطلاعات بی‌درنگ در مورد صعودهای فعلی و آینده را هنگامی که یک دوره دانلود شده را دنبال می‌کنید، نمایش می‌دهد و تضمین می‌کند که هرگز غافل نشوید.

حکم اولیه

اگرچه هنوز Enduro 3 را بررسی نکرده‌ایم، اما مشخصات آن نشان می‌دهد که بیشتر یک تغییر کلی است تا یک طراحی مجدد کامل برای Enduro 2. در دست گرفتن سبک‌تر است، عمر باتری طولانی‌تری دارد و به یک برنامه ECG مجهز است. مکان‌های خاصی اما در غیر این صورت Enduro 3 همچنان دارای همان ویژگی‌های برتر Enduro 2 است. 

با این گفته، از آنجایی که Enduro 2 یا فقط اندکی ارزان‌تر است (در بریتانیا) یا در واقع گران‌تر (در ایالات متحده)، مگر اینکه به زودی کاهش قیمت قابل‌توجهی دریافت کند، به راحتی می‌توان دید که جانشین آن چگونه است. می تواند به گزینه ارجح تر تبدیل شود.

خروج از نسخه موبایل