از سری آیفون 16 اپل تا موتورولا ریزر 50: رویدادهای بزرگ راه اندازی فناوری در سپتامبر 2024

از سری آیفون 16 اپل تا موتورولا ریزر 50: رویدادهای بزرگ راه اندازی فناوری در سپتامبر 2024

موتورولا ریزر 50
| اعتبار عکس: ترتیب ویژه

سپتامبر مورد انتظارترین رویداد راه اندازی سال را به ارمغان می آورد، رونمایی از سری آیفون 16 اپل، که اکثر نویسندگان فناوری در مورد کل دوره زمانی تا زمانی که واقعاً عرضه شوند حدس می زنند. اما این فقط اپل نخواهد بود با دسته جدید «میوه‌ها» که به بازار می‌آیند. بازیکنانی مانند موتورولا و تکنو نیز قصد دارند با عرضه‌های Razr 50 و Phantom V Fold 2 و Flip 2 عضلات خود را «تلنگر» کنند. Vivo نیز برای نمایشگاه T3 Ultra آماده می‌شود.

بگذارید به برخی از رویدادهای مهم راه‌اندازی فناوری مورد انتظار در سپتامبر 2024 نگاه کنیم:

رویداد Apple ‘Its Glowtime’

سازنده آیفون کوپرتینویی سری آیفون 16 را در 9 سپتامبر عرضه خواهد کرد. خط تولید مورد انتظار شامل آیفون 16، آیفون 16 پلاس، آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس است. امسال، اپل قصد دارد Apple Intelligence را در سری جدید ارائه دهد که ادعا می کند آخرین ویژگی های نسل AI را در آیفون های جدید ارائه می دهد. گنجاندن ChatGPT در سری آیفون 16 یکی دیگر از موضوعات مورد علاقه است.

iOS 18 نیز با عرضه سری جدید آیفون 16 معرفی خواهد شد.

(برای فناوری برتر. اخبار روز، خبرنامهدر فناوری ما مشترک شوید کش امروزی)

اگرچه، تغییرات سخت افزاری عمده در سری جدید آیفون 16 غیرمنتظره است. با این حال، تغییرات تدریجی مانند روشنایی صفحه نمایش افزایش یافته است.

انتظار می رود اپل واچ سری 10 نیز با سری جدید آیفون 16 در سپتامبر امسال عرضه شود.

Motorola Razr 50

موتورولا در تلاش است تا با مهندسی معکوس مدل پایه موتورولا Razr 50 Ultra را در 9 سپتامبر در هند عرضه کند. گوشی تاشو، Motorola Razr 50، دارای صفحه نمایش پوششی 3.6 اینچی با حداکثر روشنایی 1700 نیت است و همچنین دارای استاندارد IPX8 برای آب است. صفحه نمایش از محافظ Corning Gorilla Glass Victus برخوردار است. این مدل با روکش چرمی گیاهی عرضه می‌شود.

Motorola Razr 50 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه یک سنسور فوق عریض است که به‌عنوان ماکرو نیز کار می‌کند و یک لنز جلویی 32 مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی. تلفن تاشو همچنین Google Gemini و Moto ai را برای عملکردهای هوش مصنوعی ژنتیکی اجرا می‌کند.

Vivo T3 Ultra

Vivo در اواسط ماه آینده T3 Ultra را اضافه خواهد کرد. بخش Vivo T3 Ultra دارای طراحی چرم گیاهی و درجه IP68 است. انتظار می رود این گوشی از پردازنده MediaTek Dimensity 9200+ استفاده کند. سنسور 50 مگاپیکسلی سونی با OIS به همراه باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در T3 Ultra قابل استفاده است. انتظار می‌رود این گوشی در هفته دوم سپتامبر عرضه شود.

Tecno همچنین انتظار می‌رود گوشی تاشو خود را با نام Phantom V Fold 2 و یک گوشی تاشو به نام Phantom V Flip معرفی کند. 2، در ماه سپتامبر ورود آنها به هند هنوز قطعی نیست.

 

 

 

چنانچه در این نوشته کلمه ای یا متنی باعث ناراحتی شما شده به ما در قسمت نظرات اطلاع دهید

خروج از نسخه موبایل