Garmin Fenix ​​8 vs Apple Watch Ultra 2: کدام ردیاب تناسب اندام را باید بخرید؟

Garmin Fenix ​​8 vs Apple Watch Ultra 2: کدام ردیاب تناسب اندام را باید بخرید؟

گارمین اخیراً سری Fenix ​​8 خود را راه‌اندازی کرده است که کمتر بر روی ورزشکاران فوق‌استقامتی مانند ساعت هوشمند Enduro 3 تمرکز دارد و در عوض قول می‌دهد چیزی برای همه ارائه دهد.

با قیمت ممتاز، سری Fenix ​​8 بسیار گران‌تر از راه‌اندازی‌های اخیر مانند Google Pixel Watch 3 است، اما چگونه با ساعت هوشمند ممتاز اپل، Watch Ultra 2 مقایسه می‌شود؟

ما مشخصات سری Garmin Fenix ​​8 را با Apple Watch Ultra 2، بنابراین می توانید تصمیم بگیرید که کدام ساعت هوشمند برای شما مناسب تر است.

< tr readability="2">

<GPS
Garmin Fenix ​​8 Apple Watch Ultra 2
انگلیسی RRP 869.99 پوند 799 پوند
RRP ایالات متحده 999.99 دلار 799 دلار
دوام باتری (حالت GPS) تا 95 روز (149 با خورشید) N/A< /td>
دوام باتری (حالت ساعت هوشمند) تا 30 روز (48 با خورشیدی) حداکثر 36 ساعت (72 ساعت در حالت کم مصرف)
اندازه صفحه 43، 47 یا 51mm 49mm
ضد آب 10ATM 10ATM و IPX8< /td>
اندازه (ابعاد) 47 × 47 × 13.8 میلی متر (نسخه 47 میلی متر) 49 x 44 x 14.4 میلی متر
وزن 64 گرم یا 74 گرم 59 گرم< /td>
تاریخ انتشار 2024 2023
بله بله
نمودار مقایسه مشخصات

قیمت

Garmin Fenix ​​8 دارای RRP اولیه 869.99 پوند / 999.99 دلار برای مدل 43 میلی متری با صفحه نمایش AMOLED است. این قیمت با توجه به اندازه دلخواه ساعت هوشمند و اینکه آیا صفحه نمایش شارژر AMOLED یا خورشیدی را انتخاب کنید، افزایش می‌یابد، با گران‌ترین پیشنهاد، مدل خورشیدی با اندازه 51 میلی‌متر که 1039.99 پوند / 1199.99 دلار است

برای خرید Garmin Fenix ​​8 اینجا را کلیک کنید

Apple Watch Ultra 2 دارای RRP ارزان‌تر 799 پوند / 799 دلار است و برخلاف Garmin Fenix ​​8، تنها در یک گزینه اندازه 49 میلی‌متری عرضه می‌شود.

گارمین Fenix ​​8 دارای نمایشگرهای همیشه روشن AMOLED یا خورشیدی است

همانطور که قبلا ذکر شد، سری Fenix ​​8 دارای دو گزینه مختلف نمایشگر است که می توانید از بین آنها یکی را انتخاب کنید. صفحه نمایش AMOLED در سه اندازه 43 میلی متری، 47 میلی متری و 51 میلی متری و صفحه نمایش خورشیدی که فقط در دو اندازه عرضه می شود: 47 میلی متر و 51 میلی متر وجود دارد. 

در حالی که AMOLED قول می دهد صفحه نمایش روشنی با گرافیک بهبود یافته نسبت به مدل قبلی خود باشد، گزینه خورشیدی یک صفحه نمایش همیشه روشن با لنز شارژ خورشیدی است که به شما امکان می دهد عمر باتری خود را زمانی که بیرون هستید افزایش دهید. در حالی که هر دو عمر باتری قابل توجهی دارند، گزینه خورشیدی می تواند تا 48 روز دوام بیاورد در حالی که AMOLED تا 29 روز انرژی ارائه می دهد. 

Apple Watch Ultra 2 گزینه شارژ خورشیدی ندارد، بنابراین باید از طریق برق یا از طریق شارژ بی سیم شارژ شود. با این حال، صفحه نمایش رتینا همیشه روشن دارد که می تواند در اوج خود به 3000 نیت برسد.

گارمین Fenix ​​8 با گوشی های هوشمند اندرویدی سازگار است

این می تواند بزرگترین عامل تعیین کننده بین این دو ساعت هوشمند باشد. در حالی که سری Garmin Fenix ​​8 با iPhone و Android سازگار است، Apple Watch Ultra 2 فقط با iPhone XS یا مدل‌های جدیدتر که روی iOS 17 یا بالاتر اجرا می‌شوند کار می‌کند.

اگر قبلاً در اکوسیستم Apple هستید، بیشتر ابزارهای مورد علاقه Apple شما مستقیماً در همه دستگاه‌های شما از جمله Apple Watch Ultra 2 همگام‌سازی می‌شوند. این شامل Siri، دسترسی به App Store و Find My Connectivity، که به شما امکان می دهد هر دستگاه اپل را که در جای خود قرار ندارند پیدا کنید. همچنین می‌توانید برنامه‌های iOS را که بیشتر از آنها استفاده می‌کنید، مانند Calendar، Mail و Weather از Watch Ultra 2 خود همگام‌سازی کنید و به آن‌ها دسترسی داشته باشید. 

در غیر این صورت، Fenix ​​8 از Connect IQ، فروشگاه اپلیکیشن گارمین استفاده می‌کند که از طریق آن می‌توانید برنامه‌ها، چهره‌های ساعت و ویجت‌ها را روی ساعت هوشمند خود دانلود کنید. همانند Apple Watch Ultra، کاربران Fenix ​​8 می توانند به تقویم خود دسترسی داشته باشند و آب و هوا را بررسی کنند. به علاوه، آنها یک گزارش صبحگاهی دریافت خواهند کرد. 

مشابه صبحگاهی Google، گزارش صبح خلاصه‌ای از میزان خوب خوابیدن شما را نشان می‌دهد و امتیاز آمادگی شما را نشان می‌دهد، ویژگی که در Apple Watch Ultra 2 وجود ندارد. 

هر دو دارای تمرینات و فعالیت های از پیش بارگذاری شده هستند

به طور طبیعی به عنوان ساعت‌های هوشمند، هر دو سری Fenix ​​8 و Apple Watch Ultra 2 دارای پروفایل‌های فعالیت و تمرین‌های متعددی هستند تا کاربران بتوانند در آن شرکت کنند و پیشرفت و آمار حیاتی خود را در حین انجام آن پیگیری کنند. 

سری Fenix ​​8 دارای رتبه بندی مقاومت در برابر آب 10ATM است، در حالی که Watch Ultra 2 دارای رتبه بندی 100 متر تحت استاندارد ISO 22810 است. این بدان معنی است که هر دو پوشیدنی توانایی ردیابی معیارهای شما را در هنگام شنا و حتی هنگام غواصی تفریحی ارائه می دهند. .

Apple Watch Ultra 2 دارای عمق سنج و عملکرد مورد نیاز غواصی و غواصان آزاد برای فرود تا 40 متر است. حتی دارای گواهینامه EN13319 است که یک استاندارد بین المللی شناخته شده برای لوازم جانبی غواصی است. سری Fenix ​​8 همچنین دارای امتیاز غواصی 40 متری است و ویژگی هایی را برای فعالیت های غواصی غواصی و آپنه ارائه می دهد. 

اپل واچ اولترا 2 دارای ویژگی حرکات حرکتی است

Apple Watch Ultra 2 دارای دو ضربه زدن است که به کاربران امکان می دهد ساعت هوشمند خود را بدون لمس صفحه نمایش کنترل کنند. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که انگشت اشاره و شست دست ساعت خود را به هم بزنند.

از اشاره دو ضربه ای می توان برای میانبرهای مختلف از جمله توقف تایمر، کنترل موسیقی، پاسخ دادن به تماس های تلفنی و حتی گرفتن عکس استفاده کرد. این توسط موتور عصبی Apple Watch Ultra 2 فعال می‌شود که از داده‌های جمع‌آوری‌شده از حسگرهای مختلف روی دستگاه برای تشخیص زمان انجام ژست استفاده می‌کند.

گارمین Fenix ​​8 عمر باتری بیشتری دارد

سری Fenix ​​8 دارای عمر باتری قابل توجهی است، اگرچه مدل خورشیدی روزهای بیشتری را برای استفاده ارائه می دهد. گارمین ادعا می کند که مدل AMOLED 51 میلی متری می تواند تا 29 روز باتری را در حالت ساعت هوشمند ارائه دهد، در حالی که مدل خورشیدی 51 میلی متری با نمایشگر همیشه روشن تا 48 روز را ارائه می دهد.

Apple Watch Ultra 2 در این زمینه در مقایسه با گارمین کم است. این ساعت هوشمند تا 36 ساعت در طول استفاده معمولی یا تا 72 ساعت زمانی که حالت کم مصرف روشن است، ارائه می دهد.

نمایش باتری Apple Ultra Watch 2

حکم اولیه

اگر کاملاً در اکوسیستم اپل تثبیت شده‌اید، قابل درک است که بخواهید اپل واچ اولترا 2 را انتخاب کنید زیرا تمام داده‌های شما، از آمار سلامت و تناسب اندام از ساعت گرفته تا قرار ملاقات‌های شما در تقویم می‌تواند قابل درک باشد. همگام سازی یکپارچه در تمام دستگاه های اپل شما. 

با این حال، اگر کاربر اندروید هستید یا فقط می‌خواهید ساعت هوشمندی داشته باشید که قابلیت دوام چند هفته‌ای را داشته باشد تا چند روز، ممکن است سری Garmin Fenix ​​8 گزینه مناسب‌تری باشد. با این حال، ما هنوز ادعاهای گارمین را بررسی نکرده ایم، بنابراین توجه داشته باشید که حکم ما بر اساس مشخصات و اطلاعاتی است که گارمین در زمان انتشار این مقایسه به اشتراک گذاشته است.

خروج از نسخه موبایل