فناوری

Samsung Galaxy S25 Ultra در IMEI مشاهده شد. مشخصات کامل بصورت آنلاین

Samsung Galaxy S25 Ultra در IMEI مشاهده شد. مشخصات کامل بصورت آنلاین

سام جزئیات IMEI Galaxy S25 Ultra

مشخص شده توسط عناوین خبرهای اندروید، سامسونگ Galaxy S25 Ultra که هنوز راه اندازی نشده است در پایگاه داده IMEI با شماره مدل «SM-S938U»، مشابه شماره مدل «SM-S928U» سامسونگ گلکسی S24 Ultra.

فهرست IMEI تایید می کند که گوشی هوشمند پرچمدار در حال توسعه است و “U” در شماره مدل نشان می دهد که در ایالات متحده و در کنار سایر بازارها عرضه خواهد شد. با این حال، هیچ ویژگی Samsung Galaxy S25 Ultra را فاش نمی کند.

مشخصات Samsung Galaxy S25 Ultra درج شده است

تا کنون، نکات مهمی در مورد X ، ویژگی ها و مشخصات کامل گوشی هوشمند آینده را ارائه کرده است. به جزئیات مورد انتظار سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا نگاهی بیندازید. اما توجه داشته باشید که آنها بر اساس حدس و گمان هستند.

  • طراحی: اطلاعات دهنده هیچ تصویری از سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا فاش نکرد اما پست کرد که آن را منتشر کرده است. احتمالاً طرح‌بندی دوربین جدیدی خواهد داشت، به احتمال زیاد با لنز دوربین به شکل “squircle”. این گوشی احتمالاً طراحی جدیدی را در کنار گزینه‌های رنگی جدید ارائه می‌کند.
  • نمایشگر: سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی AMOLED 2x با حداکثر قدرت 3000 نیت است. روشنایی در مقایسه با نمایشگر 6.8 اینچی با حداکثر روشنایی 2600 نیت در گلکسی اس 24 اولترا.
  • چیپست: طبق اطلاعات ارائه شده، گلکسی اس 25 اولترا از اسنپدراگون کوالکام بهره خواهد برد. 8 نسل 4 SoC، گزارش های اخیر را تایید می کند. شایان ذکر است که نسخه قبلی با پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 SoC عرضه شد. بنابراین، ما همچنین انتظار داریم که چیپست پرچمدار آینده برای Galaxy S25 Ultra.
  • دوربین های عقب: مشابه نکته اخیر، گفته می شود که گلکسی S25 Ultra بار دیگر با یک سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 50 مگاپیکسلی، لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و سنسور تله فوتو 50 مگاپیکسلی دیگر با زوم اپتیکال 5 برابر. این نشان‌دهنده ارتقاء نسبت به نسل قبلی خود است، زیرا دارای تنظیمات دوربین 200MP+50MP+10MP+12MP
  • ذخیره‌سازی:اطلاع‌دهنده اشاره کرد که گوشی پرچمدار آینده دارای 12 گیگابایت و انواع رم 16 گیگابایتی و انواع حافظه داخلی 256، 512 و 1 ترابایتی. در همین حال، گلکسی اس 24 اولترا با 12 گیگابایت رم اما انواع فضای ذخیره سازی مشابه ارائه می شود.
  • نرم افزار: پیش بینی می شود سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا با رابط کاربری One UI 7.1 مبتنی بر اندروید 15 عرضه شود. ادغام هوش مصنوعی عمیق تر اطلاعات‌دهنده ادعا می‌کند که این تلفن ۷ سال به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و ۷ سال وصله‌های امنیتی مانند نسل قبلی خود خواهد داشت.
  • باتری: مشاور می‌گوید Galaxy S25 Ultra ممکن است دارای باتری باشد. بین 5000 تا 5500 میلی آمپر ساعت با شارژ سریع سیمی 65 واتی. همچنین ممکن است ویژگی های شارژ بی سیم 25 واتی و شارژ بی سیم معکوس را نیز داشته باشد. مدل قبلی دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، در کنار پشتیبانی از شارژ بی سیم 45 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی است.
  • ویژگی های هوش مصنوعی: Samsung Galaxy S24 Ultra ویژگی های هوش مصنوعی را در این سری معرفی کرد، مانند Live Translate. ، Chat Assist و موارد دیگر. با این حال، نکات جدید اشاره می‌کند که این گوشی هوشمند با مدل‌های زبان Gemini Nano و Samsung Gauss گوگل همراه خواهد بود.

Samsung Galaxy S24 Ultra Video

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا