Omoda در بریتانیا راه اندازی شد: هر آنچه که باید در مورد تازه وارد چینی بدانید

Omoda در بریتانیا راه اندازی شد: هر آنچه که باید در مورد تازه وارد چینی بدانید

اومودا آخرین برند چینی است که فروش خودرو در بریتانیا را آغاز کرده است، در اینجا خلاصه ای از برند جدید آورده شده است.

تعداد زیادی برند چینی جدید در طی 12 ماه آینده به بریتانیا خواهند آمد. ، و Omoda به تازگی تبدیل شده است. این مارک به طور رسمی در 30 آگوست 2024 با دو مدل عرضه شده راه اندازی شد.

تاریخچه Omoda به دور از اروپا بازمی‌گردد، بنابراین در اینجا مروری بر تاریخچه برند، برنامه‌هایی برای رشد بریتانیا و آنچه می‌توانید در سال‌های آینده شاهد آن باشید، آورده شده است.

اومودا کیست؟

نام Omoda برای اروپا کاملاً جدید است، اما شرکت مادر آن – Chery International – از سال 1997 در چین وجود داشته است.

رویداد تحویل Omoda 5 جدید

چری در این مدت بیش از سه میلیون خودرو فروخته است و چندین برند فرعی با بیش از 10 میلیون فروش در سراسر جهان ایجاد کرده است. برای درک این موضوع، در مجموع 10.5 میلیون خودرو در سال 2023 در اروپا فروخته شد.

Omoda 5 جدید و E5

اومودا یکی از جدیدترین برندهای فرعی خود است که بر SUVs کوچک و شیک برای بازار اروپا تمرکز دارد.

چه مدل های Omoda در بریتانیا فروخته می شود؟

Omoda با دو مدل 5 و E5 در بریتانیا عرضه می شود. هر دو از نظر طراحی بسیار شبیه به هم هستند، تفاوت اصلی این است که چه چیزی آنها را نیرو می دهد.

New Omoda 5 ربع جلو ثابت

Omoda 5 دارای یک موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر است که به یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک متصل شده است و چرخ جلو محرک است. شما 186 اسب بخار قدرت دارید و 0 تا 60 مایل در ساعت در 7.9 ثانیه به دست می آید.

New Omoda 5 ربع جلو پویا

از سوی دیگر E5 یک ماشین الکتریکی است، همانطور که از نامش پیداست. این خودرو دارای یک موتور الکتریکی 204 اسب بخاری است که چرخ های جلو را تامین می کند و یک باتری 61 کیلووات ساعتی دارد. این به آن 257 مایل برد می‌دهد که تقریباً 30 مایل کمتر از کیا نیرو EV است اما تقریباً مشابه یک BYD Atto 3. انتظار می رود مدل های بیشتری در سال آینده به خط تولید ملحق شوند.

از کجا می توانم اتومبیل های Omoda بخرم؟

Omoda بسیار مشتاق است که به نمایندگی‌های فیزیکی برای فروش خودروهای خود بچسبد، برخلاف مارک‌هایی مانند تسلا و ولوو که به سمت مدل فروش مستقیم به مصرف‌کننده حرکت می‌کنند.

نماینده جدید Omoda 5< /em>

تحقیقات این برند ادعا می‌کند که 76 درصد از خریداران خودرو هنوز بازدید از نمایندگی‌ها را بخش مهمی از خرید خودرو می‌دانند.

با در نظر گرفتن این موضوع، Omoda در بریتانیا با 60 نمایندگی فیزیکی راه اندازی شده است و قصد دارد تا پایان سال این را به 100 مکان گسترش دهد. با این حال، این نمایشگاه‌های خودرو استاندارد شما نیستند، زیرا دارای فناوری‌های آینده‌نگر هستند.

نمایندگی جدید Omoda 5

مشتریان می‌توانند در درایوهای آزمایشی واقعیت مجازی شرکت کنند و از واقعیت افزوده برای دیدن خودرو در تنظیمات مختلف استفاده کنند. ما همچنان توصیه می‌کنیم که در یک تست فیزیکی رانندگی کنید، زیرا این تنها راهی است که می‌توانید واقعاً متوجه شوید که آیا ماشین برای شما مناسب است یا خیر.

گزینه های Omoda 5 و E5

پس Omoda چه خودروهایی را با 5 و E5 هدف قرار می دهد؟ خوب، 5 یک SUV بنزینی با اندازه متوسط ​​است که تقریباً به اندازه یک Toyota C-HR است. یا Volkswagen T-Roc. خودروهای دیگری که می‌توانید در نظر بگیرید عبارتند از:

  • هوندا H-RV
  • اشکودا کاروک
  • Seat Ateca
  • نیسان قشقایی
  • مزدا CX5

E5 تمام الکتریکی دقیقاً به اندازه Omoda 5 است، بنابراین در برابر خودروهایی مانند:

  • Kia Niro EV
  • تسلا مدل Y
  • هیوندای کونا الکتریک
  • Volvo EC40
  • Vauxhall Mokka Electric

نکته اصلی فروش Omoda نسبت به این خودروها قیمت است. 5 بنزینی از 25235 پوند شروع می شود که ارزان تر از همه گزینه های ذکر شده در بالا است. قیمت E5 از 33055 پوند شروع می شود که برای SUV الکتریکی با برد تقریباً 260 مایل بسیار خوب است.

New Omoda 5 side static

شما تعداد زیادی تجهیزات استاندارد نیز دریافت می کنید. همه خودروها دارای رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی، چراغ‌های جلو LED، اپل کارپلی بی‌سیم و اندروید اتو، صندلی‌های نیمه چرم هستند. کروز کنترل تطبیقی ​​و دو صفحه نمایش 12.25 اینچی.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان مورد اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل