کسب و کار

32 منبع تامین مالی برای مشاغل سیاه پوست در سال 2024

32 منبع تامین مالی برای مشاغل سیاه پوست در سال 2024

به Breaking the Blueprint خوش آمدید – مجموعه‌ای از وبلاگ‌ها که به چالش‌ها و فرصت‌های تجاری منحصربه‌فرد صاحبان کسب‌وکار و کارآفرینان کم‌نمایش می‌پردازد. بیاموزید که آنها چگونه کسب و کار خود را رشد داده اند یا توسعه داده اند، سرمایه گذاری های کارآفرینی را در شرکت های خود کاوش کرده اند، یا چالش های جانبی ایجاد کرده اند، و چگونه داستان های آنها می تواند الهام بخش و به موفقیت شما کمک کند.

funding black owned businesses

دسترسی کمتر به بانکداری در جوامع سیاه پوست و سابقه شیوه های تبعیض آمیز وام دهی، تضمین وام یا کمک مالی را برای بنیانگذاران سیاه پوست دشوارتر کرده است. بر اساس یک مطالعه اخیر، بنیانگذاران سیاه‌پوست تنها توانستند در سال 2022 از 1٪ سرمایه خطرپذیر استفاده کنند.

این یک حقیقت ناگوار است، اما به این معنی نیست که بودجه ای برای استفاده بنیانگذاران سیاه پوست وجود ندارد. در این بخش، 37 منبع تامین مالی برای کسب و کارهای متعلق به سیاهان را کشف کنید که می توانند به شما کمک کنند تا بهترین کار را انجام دهید.

Read more Breaking the Blueprint content

فهرست مطالب

وام مشاغل کوچک

1. صندوق فرصت اکشن

این برنامه همه چیز را از برنامه‌های مربیگری گرفته تا وام‌های خرد و حتی برنامه‌های hubzone ارائه می‌دهد که به صاحبان کسب‌وکارهای کوچک بر اساس نیازهایشان دسترسی به بودجه ارائه می‌دهد. کارآفرینان کم درآمد، کارآفرینان رنگین پوست و زنان را به سرمایه مقرون به صرفه، منابع آموزشی، مربیگری و شبکه های تجاری مرتبط می کند.

برنامه‌ها به صورت متوالی پذیرفته می‌شوند. می‌توانید اینجا درخواست دهید.

2. وام صندوق کنسرسیوم تجاری

برنامه‌های وام صندوق کنسرسیوم تجاری برای مشاغل متعلق به اقلیت است که نمی‌توانند تامین مالی را از طریق راه‌های دیگر قفل کنند و توسط وزارت خزانه‌داری ایالات متحده تایید شده است. مبالغ از 500 تا 50000 دلار متغیر است.

نرخ‌های بهره 3% محدود شده‌اند و شرایط بازپرداخت وام می‌تواند تا هفت سال تمدید شود. برای واجد شرایط بودن برای وام صندوق کنسرسیوم تجاری، کسب و کار شما باید در شورای توسعه تامین کنندگان اقلیت ملی (NMSDC) تایید شده باشد و با یکی از اعضای شرکت NMSDC رابطه فروشنده-تامین کننده داشته باشد.

برنامه‌ها به صورت متوالی پذیرفته می‌شوند. می‌توانید اینجا درخواست دهید. 

3. صندوق نهادهای مالی توسعه جامعه

این صندوق بخشی از وزارت خزانه داری ایالات متحده است. CDFIها موسسات مالی مانند بانک‌ها، اتحادیه‌های اعتباری، صندوق‌های وام، صندوق‌های وام خرد، یا ارائه‌دهندگان سرمایه خطرپذیر هستند.

این مؤسسات وام‌هایی به ساکنان و مشاغل با بودجه وزارت خزانه‌داری ایالات متحده برای ایجاد می‌کنند. فرصت های اقتصادی در جوامع کم درآمد. به اینجا بروید تا یک CDFI محلی در محله خود بیابید که می‌تواند به کسب و کار کمک کند.

بررسی کنید برای فرصت های 2025.< /p>

4. DreamSpring

DreamSpring یک سازمان غیرانتفاعی است که در 27 ایالت به صاحبان مشاغل کوچک اقلیت خدمات می دهد. چهار نوع مختلف وام برای ارائه پشتیبانی و کمک به شما برای راه اندازی و بازگشایی کسب و کارتان ارائه می دهد:

  • خط اعتباری برق: 1 تا 50 هزار دلار
  • وام مشاغل کوچک: 1 تا 250 هزار دلار
  • وام 7(a) جامعه SBA: 50 تا 350 هزار دلار
  • وام املاک تجاری: 50 هزار دلار – 2 میلیون دلار

برنامه‌ها به صورت متوالی پذیرفته می‌شوند. می‌توانید اینجا درخواست دهید. 

5. HerSuiteSpot

HerSuiteSpot یک پلت فرم دیجیتال برای زنان کارآفرین رنگین پوست است تا آموزش کسب و کار، مربیگری و حمایت مالی دریافت کنند. فرصت‌های مالی متعددی از جمله دو کمک مالی خرد ارائه می‌کند: 

  • HerRise: 1 هزار دلار برای زنان کارآفرینان رنگی با درآمد ناخالص کمتر از ۱ میلیون دلار
  • MicroGrant Hustler: 1000 دلار برای زنان رنگی با یک تجارت کوچک

برنامه‌های HerRise باید تا ساعت 11:59 شب آخرین روز ماه ارسال شوند، درخواست‌های Hustler به صورت متوالی پذیرفته می‌شوند.

6. حلقه تأمین مالی

Funding Circle یک ارائه دهنده وام برای مشاغل کوچک است که وام های کسب و کار کوچک را در ایالات متحده و بریتانیا ارائه می دهد. به DEI متعهد است و آن را به فرصتی عالی برای کارآفرینان اقلیت تبدیل می کند. هیچ الزام صنعتی خاصی وجود ندارد، زیرا قبلاً از نانوایان و فیلمسازان به طور یکسان حمایت کرده است. 

شما می توانید برای وام های بین 25 تا 500 هزار دلار درخواست دهید و معمولاً نتایج را در کمتر از 2 روز دریافت می کنید. 

برنامه‌ها به صورت متوالی پذیرفته می‌شوند. می‌توانید اینجا درخواست دهید. 

وام کسب و کار آنلاین

1. فرصت سریع برای مشاغل کوچک

Legal Zoom با NBA، WNBA، و NBA G League همکاری کرده است تا فرصتی برای استفاده کارآفرینان سیاه پوست ارائه دهد. 

150 کسب‌وکار کوچک که تا سه ماه فعالیت داشته‌اند، می‌توانند 10 هزار دلار کمک مالی تجاری و محصول LegalZoom تا سقف 500 دلار دریافت کنند. کسب و کارهای جدید می توانند تا 500 دلار در محصولات LegalZoom دریافت کنند. 

مهلت 2024، 13 سپتامبر 2024 ساعت 8 بعد از ظهر است. ET. می‌توانید اینجا درخواست دهید. 

2. BlueVine

BlueVine یک پلت فرم بانکداری آنلاین با گزینه های وام کوتاه مدت و خطوط اعتباری است. این یک سیستم منعطف است که شما می توانید آن را برای نیازهای خاص کسب و کار خود انجام دهید. هر دو فرصت تامین مالی دارای الزامات استاندارد برای مواردی مانند امتیازات اعتباری و حداقل درآمد/درآمد هستند. 

  • خط اعتبار آبی: خط اعتباری تا سقف 250 هزار دلار
  • وام تجاری: مبلغ یکجا تا سقف 500 هزار دلار

برنامه‌ها به صورت متوالی پذیرفته می‌شوند. می‌توانید اینجا درخواست دهید. 

3. OnDeck

این وام دهنده جایگزین گزینه های وام را برای کسانی که به شرکتی نیاز دارند ارائه می دهد که در طیف گسترده تری از اعتبار کار کند. این دو پیشنهاد برای وام گیرندگان با حداقل امتیاز اعتبار شخصی 625 و درآمد 100 هزار دلاری ارائه می دهد: 

  • خط اعتبار OnDeck: 6000$ – 100K$
  • وام مدت دار OnDeck: 5 هزار دلار – 250 هزار دلار

برنامه‌ها به صورت متوالی پذیرفته می‌شوند. می‌توانید اینجا درخواست دهید.

کمک هزینه

1. iFundWomen

iFundWomen (iFW) یک منبع تامین مالی به طور خاص برای زنان کارآفرین است. برنامه کمک هزینه جهانی آن منبعی بدون بدهی است که می توانید از آن برای شروع یا حمایت از کسب و کار خود استفاده کنید. وقتی درخواست می دهید، با یکی از شرکای شرکتی آن مطابقت داده می شوید. 

درخواست‌های iFW Universal Grant به‌صورت متوالی پذیرفته می‌شوند. می‌توانید اینجا درخواست دهید. 

همچنین یک وام استاندارد SBA 7(a) (که مستلزم بازپرداخت است) را از طریق مشارکت با Newly ارائه می‌کند و تا سقف 500 هزار دلار را به متقاضیان مشاغل کوچک ارائه می‌دهد. می‌توانید اینجا درخواست دهید. 

2. رطوبت شی

Shea Moisture سالانه 1 میلیون دلار کمک مالی به مشاغل کوچک سیاه پوست در بخش بهداشت و زیبایی ارائه می دهد. همچنین آموزش، دسترسی به منابع اضافی و راهنمایی را برای کارآفرینان ارائه می دهد. دو برنامه اصلی کمک مالی آن عبارتند از: 

  • براون دختر جین، کمک‌های بلاعوض برای کسب‌وکارهای زیبایی و تندرستی متعلق به سیاه‌پوستان و زنان در ایالات متحده کمک‌های مالی بین 10 تا 25 هزار دلار است. برنامه‌ها در پاییز 2024 باز می‌شوند و می‌توانید اینجا درخواست دهید. 
  • میلیونرهای بعدی سیاه 100 هزار دلار به مشاغل سیاهپوست در ایالات متحده کمک می کند برای تاریخ درخواست 2024 دوباره بررسی کنید. 

3. سلام آلیس

هلو آلیس دموکراتیک کردن دور دوست و خانواده با هدف کمک به زنان رنگین پوست برای غلبه بر شکاف مالی در مراحل اولیه که اغلب با آن مواجه هستند، است. این برنامه 25 هزار دلار کمک مالی و مربیگری به 20 بنیانگذار زن رنگین پوست مستقر در نیویورک است. 

برای فرصت‌های 2024

برگردید. 

4. برنامه کمک هزینه کسب و کارهای کوچک FedEx< /h4>

FedEx مسابقه سالانه کمک هزینه کسب و کار کوچک خود را در سال 2012 راه اندازی کرد و از آن زمان تاکنون تقریباً 1.5 میلیون دلار جوایز نقدی اعطا کرده است. 

جایزه بزرگ 50 هزار دلاری برای یک کسب‌وکار و 20 هزار دلار برای 9 کسب‌وکار دیگر وجود دارد. برندگان همچنین با یک مربی مطابقت داده می شوند و می توانند یک هزار دلار اعتبار چاپی در FedEx دریافت کنند. 

برای فرصت‌های 2025

برگرد. 

5. Grants.gov

Grants.gov، یک وب‌سایت فدرال، بیش از 1000 فرصت تأمین مالی را برای کارآفرینان، از جمله آن‌هایی که متعلق به مالکان اقلیت هستند، ارائه می‌کند. شما در وب‌سایت ثبت‌نام می‌کنید و کمک‌های مالی موجود توسط آژانس‌های فدرال، از جمله اداره کسب‌وکار کوچک ایالات متحده و وزارت بازرگانی را جستجو می‌کنید.

6. خانم‌هایی که راه‌اندازی می‌کنند

خانم‌هایی که راه‌اندازی می‌کنند یک برنامه کمک مالی و راهنمایی برای کسب‌وکارهای کوچک برای زنان و صاحبان مشاغل کوچک غیردودویی در صنعت کالاهای بسته‌بندی مصرفی است. هدف آن حذف موانع دسترسی است که اغلب از موفقیت این گروه ها در قالب کمک های مالی 10 هزار دلاری و فرصت های آموزشی و مربیگری ششم ماهه جلوگیری می کند. 

برای فرصت‌های 2025

برگردید. 

7. انجمن ملی برای خود کمک هزینه های رشد شاغل

کمک هزینه رشد انجمن ملی خوداشتغالان (NASE) به اعضای خود کمک های مالی تا سقف 4 هزار دلار ارائه می دهد. وجوه را می توان برای توابع رشد کسب و کار، از بازاریابی و استخدام گرفته تا گسترش امکانات استفاده کرد. 

برنامه‌ها به صورت متوالی پذیرفته می‌شوند و در سه‌ماهه بعد بررسی خواهند شد. به عنوان مثال، درخواست های ارسال شده در ماه های جولای، آگوست و سپتامبر، در ماه اکتبر بررسی می شوند. شما باید سه ماه قبل از درخواست عضوی خوب باشید و می‌توانید برای دور بعدی درخواست دهید اینجا. 

8. Sage BOSS Impact Fund

Sage BOSS Impact Fund متعهد به شکستن موانع برای کارآفرینان زن سیاه‌پوست، با تعهد کل 1.5 میلیون دلار است. همچنین فرصت های آموزشی، مربیگری و شبکه را ارائه می دهد. 

برای فرصت‌های 2025

برگردید. 

9. صندوق رشد مشاغل کوچک

سلام آلیس و شبکه جهانی کارآفرینی (GEN) برای ایجاد صندوق رشد کسب‌وکارهای کوچک به منظور تأمین مالی 25000 دلاری به چهار کسب‌وکار کوچک پیوستند.

10. ائتلاف برای حمایت از مشاغل سیاه پوست

این کمک مالی خصوصی کسب و کار کوچک یک تلاش مشترک بین شرکت هایی مانند American Express، ADP، AIG Foundation، Altice USA، Down، و بنیاد S&P Global است.

کسب و کارهایی که واجد شرایط هستند، 5000 دلار کمک هزینه، راهنمایی و آموزش دریافت خواهند کرد. فقط تعداد معینی از کارآفرینان برای کمک هزینه 25000 دلاری ارتقاء آنها مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

برای اطلاعات 2024/2025 دوباره بررسی کنید. 

11. جوایز رویای آمریکایی

جوایز رویای آمریکایی، کسب‌وکارهای کوچکی را که رویای آمریکایی معاصر را با راه‌حل‌های خلاقانه، مشارکت‌های قابل توجه جامعه، و تعهد به شیوه‌های تجاری پایدار تجسم می‌دهند، تجلیل می‌کند. این جوایز محترم بسته ای جامع شامل 1000 دلار بودجه، ورود به یک شتاب دهنده کسب و کار کوچک، قرار گرفتن در معرض رسانه ها و مزایای اضافی را به دریافت کنندگان ارائه می دهد. در ارسال درخواست خود برای یک یا چند دسته از دسته بندی های فهرست شده که با نقاط قوت و ارزش های کسب و کار شما همخوانی دارد، تردید نکنید.

برای اطلاعات 2024/2025 دوباره بررسی کنید.

Crowdfunding سهام

1. کیوا

این برنامه وام دهی یک سازمان غیرانتفاعی است که با در نظر گرفتن وام گیرندگان غیرسنتی ساخته شده است و یک مرکز وام دهی آنلاین است که کارآفرینان را به وام های جمع سپاری متصل می کند.

2. StartEngine

هم استارت‌آپ‌ها و هم سرمایه‌گذاران می‌توانند از این پلتفرم برای یافتن تطابق کامل خود با تمرکز بر صاحبان کسب‌وکارهای کوچک که مایلند کنترل سرمایه خود را حفظ کنند، استفاده کنند.

شرکتهای سهام خصوصی

1. سرمایه مشارکت

اگر به دنبال ایجاد یک تجارت پایدار و نوآور هستید، Collab Capital صندوق سرمایه گذاری برای شماست. پلتفرم برای حمایت از بنیانگذاران سیاه طراحی شده است.

2. Harlem Capital Partners

این برنامه که در شهر نیویورک مستقر است، هدف خود را سرمایه‌گذاری در بیش از 1000 بنیان‌گذار مختلف طی 20 سال، با تمرکز بر شرکت‌هایی که قصد دارند با حل مشکلات مهم استانداردهای تجاری سنتی را بر هم بزنند، تعیین کرده است.

3. Hustle Fund

این صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر برای استارت‌آپ‌های اولیه در نرم‌افزار B2B، فین‌تک و صنایع سلامت دیجیتال طراحی شده است. آن‌ها نه تنها در دورهای بذری سرمایه‌گذاری می‌کنند، بلکه به شما کمک می‌کنند تا پیش از تخم‌گذاری نیز به شما کمک کنند.

4. کاپور کپیتال

از همه شرکت‌های فناوری محور که هدفشان از بین بردن شکاف فرصت هستند، فراخوانی می‌کنیم. این صندوق سرمایه‌گذاری تأثیرگذار متعهد به سرمایه‌گذاری در کارآفرینان مختلف است که در حال حاضر برای ایجاد تأثیر اجتماعی در مقیاس بزرگ گام برمی‌دارند.

5. Humble Ventures

این یک شرکت سهام خصوصی است که هم در مؤسسان و هم در سازمان‌های مختلف سرمایه‌گذاری می‌کند.

6. مشارکت‌های جدید رسانه

این یک صندوق اولیه و یک شبکه ملی از سرمایه‌گذاران فرشته است که اولویت‌های اصلی آن کارآفرینان و فعالانی است که هدفشان ایجاد رویکردهای نوآورانه برای ایجاد تغییرات پیشرونده است.

7. صندوق کسب و کار سیاه اوکلند

برای کسب‌وکارهای سیاه‌پوست مستقر در اوکلند، کالیفرنیا، این پلتفرم سرمایه‌گذاری کمک‌های بلاعوض و سرمایه‌گذاری را به سازمان‌ها با هدف رفع شکاف‌های دسترسی به سرمایه و املاک ارائه می‌کند.

منابع اضافی

1. اتاق بازرگانی

این سازمان‌ها آموزش و منابعی را برای کمک به ارتقای منافع کسب‌وکارهای محلی ارائه می‌دهند.

2. کمک به مزرعه

این پلتفرم یک سازمان غیرانتفاعی است که یک برنامه کمک مالی سالانه ارائه می‌کند که مزارع خانوادگی و سازمان‌های خدمات روستایی را تأمین مالی می‌کند. در سال 2022، Farm Aid به کشاورزان سیاه‌پوست و سایر اقلیت‌ها و گروه‌هایی که برای تقاضای تغییر برای عدالت نژادی و برابری اجتماعی کار می‌کنند، کمک کرد.

3. SCORE

این سازمان که به طور کامل توسط شبکه ای از داوطلبان اداره می شود، از سال 1964 منابعی مانند آموزش و راهنمایی را برای صاحبان مشاغل کوچک فراهم کرده است.

Click the link to discover more Breaking the Blueprint Content.

منبع:hubspot

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا