ورزش

از کیلوها منم تا شکست میلیاردرها!/ شکست تاریخی استقلال مقابل استقلال خوزستان

از کیلوها منم تا شکست میلیاردرها!/ شکست تاریخی استقلال مقابل استقلال خوزستان

به گزارش خبرورزشی، نکته فوق العاده مهم در رابطه با بازی‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان، ماجرایی بود که نهم شهریور ۱۱ سال قبل به وقوع پیوست. آبی پوشان پایتخت در نهمین روز از شهریور سال ۱۳۹۲ تحت عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در اهواز مقابل استقلال خوزستان قرار گرفتند و با دو گل که توسط عادل کلاه کج و علی بیگدلی به ثمر رسید، از میزبان خود شکست خوردند! این اتفاق در حالی به وقوع پیوست که استقلال خوزستان تا قبل از آن مسابقه سه شکست متوالی پذیرا شده بود ولی به واسطه پیروزی مقابل استقلال تهران از بحران خارج شد.

امیر قلعه نویی سرمربی وقت استقلال تهران پس از پایان آن مسابقه و بعد از یک گرد و خاک حسابی در داخل رختکن، خطاب به خبرنگاران جملاتی گفت که یکی از آنها در تاریخ فوتبال ما ماندگار شد. امیر به نمایندگان رسانه ها گفت:

در مورد بازی باید بگویم واقعا بد بودیم و حریف به معنای واقعی کلمه بهتر از ما عمل کرد. ما اینهمه بازیکن سرشناس داشتیم ولی اهوازی‌ها کاملاً روان‌تر بودند. بازیکنان حریف در زمین نمایش روانی ارائه کردند اما ما در داخل مستطیل سبز فقط کیلوها منم بودیم!

حالا پس از سپری شدن ۱۱ سال، استقلال تهران دوباره در اهواز و در تاریخی بسیار نزدیک به همان بازی معروف مغلوب آبی پوشان خوزستانی شد. البته این بار استقلال در حالی مسابقه را واگذار کرد که تمام بازیکنانش قراردادهای کلان میلیاردی دارند.

نکته عجیب و البته تلخ در مورد سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر که این مسابقه در آن رقم خورد، سرنوشت تیم‌های حاضر در رقابت‌ها بود. هشت تیم از ۱۶ تیم حاضر در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر حالا دیگر در این عرصه حضور ندارند و صبای قم، نفت تهران و البته راه آهن که آن زمان لیگ برتری بودند حالا دیگر اصلاً وجود خارجی ندارند!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا