ورزش

با اعلام نشدن پنالتی و اخراج، حق ما خورده شد/ VAR هم مشکلات را در فوتبال ایران حل نکرد

با اعلام نشدن پنالتی و اخراج، حق ما خورده شد/ VAR هم مشکلات را در فوتبال ایران حل نکرد

افشین حاجی پور مربی فولاد خوزستان درباره دیدار این تیم مقابل پرسپولیس به خبرورزشی گفت: به نظرم فولاد از نظر فنی خوب بود و ما در نیمه اول موقعیت هایی داشتیم که می توانستیم به گل برسیم. در فولاد تغییرات زیادی انجام شده و تیم نیاز به زمان دارد تا شکل بگیرد. پرسپولیس بازیکنان بزرگی دارد و بازی کردن با این تیم برای همه تیم ها سخت است. فولاد چند بازیکن جوان دارد و از آکادمی بازیکن گرفته است. داریم زحمت می کشیم در کمترین زمان تیم خوبی بسازیم و از اعتبار فوتبال خوزستان دفاع کنیم.

مربی فولاد در مورد اعتراض این تیم به خاطر اینکه داور یک پنالتی و یک اخراج به نفع قرمزهای اهوازی نگرفت هم گفت: واقعیت این است هنوز فیلم آن صحنه را برای بررسی بیشتر ندیدم. همه گفتند یک پنالتی و یک اخراج نگرفتند، اگر این مساله درست باشد که به نظر درست هم هست، بدجور حق تیم ما خورده شده است.

حاجی پور می گوید VAR هم مشکلی از اشتباهات داوری حل نکرده است: نمی دانم این وسیله ای که در بازی ها استفاده می شود نام آن VAR هست یا نیست. مشخص نیست داوران اصلا می توانند صحنه ها را ببینند یا نه. من هم قبول دارم VAR در این چند هفته مشکلات را حل نکرده است. مگر پرسپولیس چند موقعیت داشت که توانست گل بزند؟ اگر پنالتی ما هم اعلام می شد یا بازیکن حریف اخراج می شد به طور قطع شرایط فرق می کرد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا