ورزش

۴ بازیکن آکادمی روی نیمکت؛ شاهکاری از کادرفنی پرسپولیس +عکس

۴ بازیکن آکادمی روی نیمکت؛ شاهکاری از کادرفنی پرسپولیس +عکس

به گزارش خبرورزشی، تا به همین جای کار، بازی خوانی دقیق، آنالیز مناسب در طول مسابقه و تعویض های به موقع و همین طور در دست گرفتن ریتم مسابقه ها به ویژه در نیمه های دوم از مهم ترین خصایص مثبت گاریدو در طول این سه مسابقه ای بوده که پرسپولیس در رقابت های لیگ انجام داده است. اما در کنار همه این ها باید ویژگی بزرگ گاریدو را هم در نظر گرفت که بی تردید بها دادن به بازیکنان جوان و استعدادهای آکادمی است.

گاریدو نه تنها درحرف و تئوری بلکه در عمل هم نشان داده هر وقت فرصتی را فراهم ببیند به بازیکنان جوان و استعدادهای آکادمی پرسپولیس میدان خواهد داد. استفاده از یعقوب براجعه در بازی اول مقابل ذوب آهن و ادامه این روند و به میدان فراخواندد مسیر حبوباتی در بازی دیروز مقابل فولاد نشان می دهد که سرمربی اسپانیایی پرسپولیس به دنبال آن است تا چند بازیکن جوان را به ترکیب اصلی تیمش تزریق کند و بی شک این بهترین فرصت برای بازیکنانی است که توسط گاریدو به خوبی دیده می شوند.

در بازی دیروز مقابل فولاد ۴ بازیکن از آکادمی روی نیمکت حضور داشتند. امیررضا رفیعی، سمیر حبوباتی، سهیل صحرایی و علیرضا عنایت زاده ۴ بازیکنی بودند که روز قبل با صلاحدید گاریدو در بازی حساس مقابل فولاد روی نیمکت نشستند. با این روند تلاش های محسن خلیلی مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس که طی دو فصل اخیر عملکرد فوق العاده ای هم در کسب نتیجه و معرفی نیروهای مستعد به تیم بزرگسالان داشته و هم امکانات به روز و فوق العاده ای را در درفشی فر برای چهار رده سنی تیم های پایه فراهم آورده قطعا بیش از پیش به ثمر خواهد نشست.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا