ورزش

احتمال تکرار تجربه برانکو – مسلمان برای گاریدو – یاسین سلمانی!

احتمال تکرار تجربه برانکو – مسلمان برای گاریدو – یاسین سلمانی!

به گزارش خبرورزشی، بی تردید اهالی فوتبال و به ویژه هواداران پرسپولیس خاطره مشکلاتی که بین برانکو ایوانکوویچ و محسن مسلمان رخ داد را از یاد نخواهند برد. محسن مسلمان هافبک ریزنقش و تکنیکی آن روزگار فوتبال ایران که با نظر مستقیم علی اکیر طاهری مدیرعامل وقت پرسپولایس و بدون رضایت برانکو جلب شد، طبیعی بود که برای اثبات توانایی های خود کار سختی داشته باشد. برانکو برای مدتها او را دنیمکت نشین کرد و به این دلیل که مسلمان از نظر فیزیکی شرایط خوبی نداشت، او را در اختیار مارکو مربی بدنساز تیم قرار داد.

مسلمان پس از مدتها شرایط بدنی خوبی پیدا کرد تا رفته رفته به ترکیب اصلی تزریق شود اما اتفاق اصلی زمانی رخ داد که هر وقت مسلمان با صلاحدید برانکو نیمکت نشین می شد با اعتراض سخت سکوها و برخی خبرنگاران حوزه پرسپولیس مواجه می شد. کار به جایی رسید که در یکی از بازی های پرسپولیس که مسلمان نیمکت نشین بود، تعداد زیادی از سکوهای آزادی یکصدا نام او را فریاد زدند که باعث خشم و ناراحتی شدید برانکو شد و… به هرحال از آن روزگار سال ها می گذرد و به نظر می رسد اتفاقی مشابه در پرسپولیس در حال رخ دادن است.

یاسین سلمانی در سه هفته اخیر لیگ مورد توجه گاریدو نبوده و علاوه بر این که در بازی اول سکونشین بود در دو بازی اخیر مقابل تراکتور و فولاد نیز نیمکت نشین بود و فرصتی برای حضور در میدان به او داده نشد. آن هم در شرایطی که بازیکن جوانی چون سمیر حبوباتی فرصت پیدا کرد تا مقابل فولاد برای دقایقی بازی کند، اما سلمانی هنوز در ترکیب این فصل پرسپولیس بازی نکرده است. موضوعی که باعث شده تا گروه های مختلفی از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به این موضوع معترض شوند. جالب این که روز قبل و در نشست خبری بعد از بازی با فولاد نیز یکی از خبرنگاران در مورد بازی نکردن یاسین سلمانی از گاریدو سوالی را مطرح کرد و همان طور که پیش بینی می شد برخورد گاریدو با این سوال چندان خوب نبود.

«سوال تان را نمی فهمم. ۱۱ بازیکن به میدان رفتند و ۴ بازیکن هم تعویض در شدند. هر بازیکنی استحقاق داشته باشد در طول فصل بازی می کند. به همین خاطر شما باید درمورد بازیکنانی که بازی کرده اند سوال کنید نه بازیکنانی که بازی نکرده اند» این واکنش گاریدو نشان می دهد که اصرار بیش از حد خبرنگاران و همین طور فشار بیش از حد هواداری برای بازی کردن یاسین سلمانی ممکن است نتیجه معکوس داشته و همان تجربه تلخ کدورت بین برانکو و محسن مسلمان را تکرار کند.

از این رو باید منتظر بود و دید یاسین سلمانی که فصل قبل را به دلیل پارگی رباط از دست داد، بالاخره می تواند خودش را به ترکیب موردنظر گاریدو تحمیل کند یا نه.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا