ورزش

حسینی دروازه‌بانی که راحت گل می خورد!/ افت فاحش کاپیتان استقلال در قیاس با فصل گذشته

حسینی دروازه‌بانی که راحت گل می خورد!/ افت فاحش کاپیتان استقلال در قیاس با فصل گذشته

به گزارش خبرورزشی، تیم استقلال در هفته سوم مسابقات لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم استقلال خوزستان شد تا گل خورده این تیم تا پایان هفته سوم به ۴ گل برسد. نکته عجیب درباره تیم استقلال عملکرد ضعیف سیدحسین حسینی کاپیتان این تیم در این فصل است که این عملکرد ضعیف باعث تعجب هواداران این تیم شده است. حسینی در حالی تا اینجای فصل ۴ گل دریافت کرده که تیم استقلال در مجموع بازی های فصل گذشته ۱۵ گل خورده بود و بهترین عملکرد در خط دفاعی را داشت.

گفتنی است عملکرد ضعیف حسینی می تواند دلایل زیادی داشته باشد. یکی از این دلایل فشار روحی در اول فصل روی این دروازه بان است که گفته شده بود حسینی از تیم استقلال کنار گذاشته خواهد شد و کیوسفکی بوسنیایی جایگزین این دروازه بان، درون دروازه استقلال می شود؛ تا حدی که حسینی در هفته های اول شروع تمرینات استقلال هنوز با این تیم تمرین نکرده بود و تکلیفش با آبی پوشان روشن نشده بود.

دلیل دوم هم می تواند افت بدنی این بازیکن باشد. در این سه هفته به وضوح خروج های اشتباه از حسینی دیدیم که نشان می دهد کاپیتان استقلالی ها هم از لحاظ ذهنی و بدنی به آمادگی صد درصد نرسیده است و گل هایی که دریافت کرده نشان دهنده این است که می توانست واکنش بهتری از خود نشان دهد.

هواداران استقلال امیدوارند با برگشتن حسینی به روزهای اوج خود، تیم استقلال بتواند به کورس قهرمانی بازگردد و مانند فصل گذشته در رتبه های بالای جدول قرار بگیرد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا