فناوری

قطعی IT مایکروسافت CrowdStrike: مدیر اجرایی شرکت امنیت سایبری در برابر کنگره در مورد قطعی فناوری اطلاعات شهادت می دهد

قطعی IT مایکروسافت CrowdStrike: مدیر اجرایی شرکت امنیت سایبری در برابر کنگره در مورد قطعی فناوری اطلاعات شهادت می دهد

حادثه 19 ژوئیه منجر به لغو پروازها در سراسر جهان شد و صنایع را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار داد [پرونده]
| اعتبار عکس: رویترز

یکی از مدیران ارشد شرکت امنیت سایبری CrowdStrike در مقابل یکی از اعضای فرعی مجلس نمایندگان ایالات متحده شهادت خواهد داد. 24 سپتامبر در به‌روزرسانی نرم‌افزار معیوب شرکت که باعث قطعی جهانی فناوری اطلاعات شد.

آدام مایرز، معاون ارشد عملیات مقابله با دشمن در CrowdStrike، شهادت خواهد داد. قبل از کمیته فرعی امنیت سایبری و حفاظت از زیرساخت امنیت داخلی مجلس نمایندگان، این پانل روز جمعه گفت.

“با توجه به تاثیر قابل توجهی که به روز رسانی نرم افزار معیوب CrowdStrike بر آمریکایی ها و بخش های حیاتی اقتصاد – از هوانوردی گرفته تا خدمات پزشکی- داشت. مارک گرین نماینده که ریاست کمیته امنیت داخلی را بر عهده دارد، گفت: ما باید اعتماد به فناوری اطلاعاتی را که زیربنای خدماتی است که آمریکایی ها به آن وابسته هستند، بازیابی کنیم.

کمیته در ماه ژوئیه نامه ای به جورج کرتز، مدیر عامل CrowdStrike ارسال کرده بود و از او خواسته بود شهادت دهد. در مورد قطعی جهانی فناوری در هفته گذشته. CrowdStrike بلافاصله در روز جمعه اظهار نظر نکرد.

حادثه 19 جولای منجر به لغو پروازهای سراسر جهان شد و صنایع را در سراسر جهان از جمله بانک ها، مراقبت های بهداشتی، شرکت های رسانه ای و هتل های زنجیره ای تحت تاثیر قرار داد. این قطعی خدمات اینترنت را مختل کرد و 8.5 میلیون دستگاه ویندوز مایکروسافت را تحت تأثیر قرار داد.

دلتای ایر لاین متعهد شده است که پس از اینکه اعلام کرد قطعی آن را مجبور به لغو 7000 پروازی که بر 1.3 میلیون مسافر در طول پنج روز تأثیر گذاشته و هزینه آن را تمام کرده است، اقدام قانونی انجام دهد. 500 میلیون دلار CrowdStrike ادعای دلتا را رد کرده است که باید آن را به دلیل اختلالات گسترده پرواز مقصر دانست.

اوایل این هفته، CrowdStrike پیش‌بینی درآمد و سود خود را پس از به‌روزرسانی نرم‌افزار معیوب کاهش داد و گفت که محیط برای حدوداً چالش‌برانگیز باقی خواهد ماند. یک سال CrowdStrike این هفته فاش کرد که از مقامات دولتی در مورد این حادثه پرس و جو دریافت کرده است.

 

 

 

چنانچه در این نوشته کلمه ای یا متنی باعث ناراحتی شما شده به ما در قسمت نظرات اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا