اقتصاد

SEC نیجریه صرافی های رمزنگاری محلی را در فشار برای تنظیم دارایی های دیجیتال تایید می کند

SEC نیجریه صرافی های رمزنگاری محلی را در فشار برای تنظیم دارایی های دیجیتال تایید می کند

کمیسیون بورس و اوراق بهادار نیجریه (SEC) دو صرافی رمزنگاری محلی را اعطا کرده است Busha Digital Limited و Quidax /press-release-update-on-the-secs-accelerated-regulatory-incubation-program-and-regulatory-incubation-program/”>statement.

ARIP به طور خاص برای نصب طراحی شده است. شرکت های عملیاتی قبل از انتشار قوانین مربوط به ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی در ماه مه 2022.

بنابراین، این تأییدیه ها نشان دهنده تلاش های مداوم SEC برای تقویت نوآوری و در عین حال تضمین حفاظت از سرمایه گذار در فضای دارایی دیجیتال است. رگولاتور بیان کرد:

“مصوبات اصولی ارجاع شده پیشروی برای اعطای ثبت نام کامل توسط SEC است و به منظور اطمینان از حفاظت و شفافیت مناسب است. در مورد هر محصول یا خدماتی وجود دارد.”

مایکل آدیری، مدیر عامل بوشا بیان کرد که این تصویب “گامی دیرهنگام برای سالم سازی فضا به نفع اقتصاد” بود. او خاطرنشان کرد که این تایید به کاربران نیجریه ای امکان دسترسی به “محل های محلی امن و تعدیل شده برای مدیریت و تجارت دارایی های رمزنگاری” را می دهد.

مجوز صرافی محلی در حالی است که مقامات در حال محدود کردن صرافی های جهانی مانند

هستند. a href=”https://cryptoslate.com/companies/binance/”>Binance و OKX.< /p>

در ماه‌های گذشته، دولت نیجریه اقدامات قانونی< /a> علیه صرافی Binance و همچنین OKX را مجبور کرد برای خروج از منطقه به دلیل عدم انطباق با مقررات محلی.

سایر شرکت‌های دارای مجوز

تنظیم‌کننده مالی همچنین اعلام کرد که پنج شرکت دیگر تحت انکوباتور نظارتی نیجریه (RI) پذیرفته شده‌اند. برنامه.

برنامه RI برای ارزیابی مدل‌های تجاری شرکت‌های دارایی دیجیتال و آزمایش محصولات نوآورانه در یک محیط کنترل‌شده طراحی شده است.

شرکت‌های ثبت‌شده تحت این برنامه شامل پلتفرم بلاک چین Trovotech، ارائه‌دهنده استیبل کوین نیجریه، CBDC و پلتفرم توکن املاک و مستغلات HousingExchange.NG. سایرین شرکت سرمایه گذاری دیجیتال املاک و مستغلات Dream City Capital و ارائه دهنده خدمات نگهبانی Blockvault Custodian هستند.

SEC مجدداً تأکید کرد که برنامه های ARIP و RI آن تنها راه های قانونی برای “نهادهای دارای نیت خوب” برای معرفی محصولات خود هستند. به بازار سرمایه نیجریه وی افزود:

“به مردم اکیدا توصیه می شود از برخورد با اپراتورهای غیرقانونی که تحت برنامه ARIP یا RI درخواستی برای SEC نکرده اند و تاییدیه SEC را دریافت نکرده اند خودداری کنند.”< /p>

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا