ورزش

پرسپولیس ۲ – فولاد ۰/ اورونوف برنده جنگ ازبک‌ها؛ گل کاپیتان برای گارانتی اولین پیروزی

پرسپولیس ۲ – فولاد ۰/ اورونوف برنده جنگ ازبک‌ها؛ گل کاپیتان برای گارانتی اولین پیروزی

به گزارش خبرورزشی، تیم های پرسپولیس و فولاد باید از ساعت ۱۹:۳۰ امشب به مصاف هم می رفتند اما بازی با ۱۲ دقیقه تاخیر آغاز شد.

پرسپولیس با ارائه یک بازی برتر و استفاده بهتر از موقعیت ها، مقابل یحیی گل محمدی برنده از زمین بیرون آمد.

پرسپولیس ۲ – فولاد صفر

گل: اوستون اورونوف (۶۵) و وحید امیری (۸۲) برای پرسپولیس

ورزشگاه: سردار آزادگان قزوین، جمعه نهم شهریور ماه، هفته سوم لیگ برتر بیست و چهارم، ساعت ۱۹:۳۰

داور: پیام حیدری

کمکها: فرهاد فرهادپور و دانیال باشنده

داور وی ای آر؛ امیر عرب براقی / کمک: امیر محمدی

پرسپولیس: الکسی گندوز، گیورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، ایوب العملود، میلاد محمدی، مسعود ریگی و سینا اسدبیگی، استون اورونوف، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و علی علیپور

سرمربی: خوان کارلوس گاریدو

فولاد: یوسوپوف، وحید حیدریه، علی نعمتی، موسی کولیبالی، مجتبی نجاریان، محمد عباسی، پوریا سرآبادانی، احسان پهلوان، ساسان انصاری، محمدرضا سلیمانی و محمد جواد محمدی

سرمربی: یحیی گل محمدی

پیش بینی خود از بازی را برای ما در بخش نظر شما، کامنت کنید…

ساعت ۱۹:۳۰ / در حالی که همه چیز برای آغاز بازی آماده بود، یحیی گل محمدی به حضور هواداران حریف پشت نیمکت فنی فولاد اشاره کرد و داور هم در پی اعتراض سرمربی فولاد، از ناظر برگزاری بازی خواست شرایط آغاز بازی را فراهم کند.

افشین پیروانی و یحیی گل محمدی کنار هم در حال خوش و بش هستند و داور هم منتظر ایستاده تا حسن نوشه ور تایید کند تماشاگران طرفدار پرسپولیس از جایگاه طرفداران فولاد که پشت نیمکت این تیم است، بلند شده اند!

گزارش لحظه به لحظه بازی پرسپولیس و فولاد

پایان بازی با پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس

دقیقه ۹۰: سمیر حبوباتی جایگزین فرشاد احمدزاده شد و داور چهارم بلافاصله ۳ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد!

دقیقه ۸۴: با خروج مجتبی نجاریان و ورود حمید بوحمدان، بازوبند کاپیتانی این بار به بوحمدان رسید تا فولاد در یک بازی، سه کاپیتان داشته باشد؛ ساسان انصاری، مجتبی نجاریان و وحید بوحمدان!

در این دقیقه کاظمی جایگزین نجاریان شد و بوحمدان جانشین پوریا سرآبادانی.

دقیقه ۸۲: گل دوم پرسپولیس عیسی آل کثیر تازه وارد در ادامه فرار عالی خود توپ را به سمت دروازه فرستاد که وحید امیری توپ را به سمت دروازه فولاد قطع کرد و گل دوم پرسپولیس را به نام خود نوشت، گلی که برد پرسپولیس را گارانتی می کند.

دقیقه ۸۱: دو تعویض همزمان از گاریدو؛ سعید صادقی و عیسی آل کثیر به جای اورونوف و علیپور وارد میدان شدند تا این نیروهای تهاجمی تازه نفس مانع پیشروی مدافعان فولاد شوند.

دقیقه ۷۹: ایوب العملود اشتباه کرد و مهاجم فولاد را ندید و پاس به عقب داد. پاس او قبل از آن که به الکسی گندوز برسد، با پای امین قاسمی نژاد ربوده شد اما مهاجم فولاد نتوانست دروازه پرسپولیس را باز کند.

دقیقه ۷۶: روی ارسال نجاریان و دفع اشتباه مدافع پرسپولیس، فولاد می توانست گل مساوی را به ثمر برساند اما مسعود ریگی خیلی به موقع توپ را از منطقه خطر دور کرد!

دقیقه ۷۱: تعویض های یحیی گل محمدی برای جبران گل خورده. قاسمی نژاد و  علی اصغر اعرابی را همزمان جایگزین ساسان انصاری و احسان پهلوان کرد.

دقیقه ۶۵: گل برای پرسپولیس؛ استون اورونوف که تا دقیقه ۶۵ تک نفره بازی می کرد و کمتر پاس می داد و با اشتباهات خود موقعیت های پرسپولیس را می سوزاند، با یک حرکت انفرادی بیش از ۳۰ متر توپ را جلو برد و با عبور از بین چند بازیکن حریف، با یک ضربه نوک پا آن هم در حال حرکت، دروازه هموطن خود را گشود.

دقیقه ۵۷: فرشاد احمدزاده با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۵۵: موسی کولی بالی کارت زرد گرفت.

دقیقه ۵۳: ضربه سنگین میلاد محمدی را دروازه بان ازبک فولاد با واکنشی عالی به کرنر فرستاد.

با شروع نیمه دوم، خدابنده لو جایگزین سینا اسدبیگی شد!

پرسپولیس ۲ - فولاد ۰/ اورونوف برنده جنگ ازبک‌ها؛ گل کاپیتان برای گارانتی اولین پیروزی

آغاز نیمه دوم

ساعت ۲۰:۳۵ / پایان نیمه اول بدون گل مساوی

دقیقه ۸+۴۵: استون اورونوف می توانست با یک ضربه فنی دروازه فولاد را باز کند اما او این بار که باید خودش ضربه را می زد، توپ را به شکل پاس به سمت راست فرستاد اما هیچ کس نبود که از این توپ استفاده کند.

دقیقه ۵+۴۵: روی پرتاب اوت بلند علی نعمتی، الکسی گندوز خروج اشتباهی داشت و پرسپولیس خوش شانس بود که دروازه اش باز نشد.  

دقیقه۴+۴۵: ضربه سینا اسدبیگی که به زدن شوت های سنگین معروف است، آن قدر زور نداشت که یوسوپوف، به عنوان یکی از بهترین دروازه بانان آسیا تسلیم شود! ضربه آرام او را دروازه بان فولاد با شیرجه ای مطمئن مهار کرد.

دقیقه ۳۶: اولین تعویض بازی برای فولاد؛ محمدرضا سلیمانی مصدوم جای خود را به محمد عسگری داد.

دقیقه ۳۵: روی اشتباه اورنوف، توپ به احسان پهلوان رسید اما الکسی گندوز با دست مخالف شوت سنگین هافبک پرسپولیسی فولاد را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۰: این بار کولی بالی اشتباه کرد اما خروج دروازه بان ازبک فولاد، مانع گلزنی اورونوف شد. کنعانی معتقد بود اگر اورونوف به جای زدن ضربه، پاس به بغل می داد، پرسپولیس به گل می رسید.

دقیقه ۲۸: یوسوپوف با خروج به موقع از دروازه راه علی علیپور را بست و در دو حرکت با کمک کولی بالی توپ را برگرداند. علیپور توپ را از روی سر یوسوپوف رد کرد اما کولی بالی به داد او رسید و با ضربه سر توپ را برگرداند. یوسوپوف هم توپ را با ضربه پا برگرداند.

دقیقه ۲۵: روی یک ارسال از جناح راست، وحید امیری می توانست با ضربه سر دروازه فولاد را باز کند اما توپ اتفاقی به پای دروازه بان ازبک فولاد خورد و برگشت.

دقیقه ۲۰: این بار هم برای چک کردن لحظه خطای مسعود ریگی روی ساسان انصاری ۴ دقیقه بازی متوقف شد و در نهایت پیام حیدری صحنه آهسته را دید و همان کارت زرد را کافی دانست

دقیقه ۱۶: اولین کارت زرد بازی برای پرسپولیس؛  مسعود ریگی از داور بازی کارت زرد گرفت اما در اتاق وی ای آر، داوران در حال بررسی صحنه هستند تا اگر برخورد پای ریگی با صورت ساسان انصاری، خطرناک تشخیص داده شود، داور هافیک پرسپولیس را با کارت قرمز جریمه کند!

دقیقه ۱۵: در پی برخورد مسعود ریگی وسط زمین با هافبک فولاد خوزستان، ساسان انصاری روی زمین به خود می پیچید و داور دستور داد برانکارد و کادر درمان به زمین بیایند!

دقیقه ۳: کنار خط طولی محوطه جریمه پرسپولیس پای میلاد محمدی ناخواسته با پای محمد جواد محمدی برخورد کرد و برای آن که داوران وی ای آر در اتاق سیستم کمک داور ویدیویی این صحنه را بررسی کنند، بازی ۵ دقیقه متوقف شد اما در نهایت امیر عرب براقی و همکارش این برخورد محمدی ها را خطا ندانستند و پیام حیدری دستور به ادامه بازی داد!

۱۹:۴۲ / آغاز بازی با ۱۲ دقیقه تاخیر

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا