اقتصاد

SEC خواستار داده های بهتر برای سرمایه گذاران خرده فروشی است اما نمی تواند اوراکل هایی مانند Chainlink را راه حل تشخیص دهد.

SEC خواستار داده های بهتر برای سرمایه گذاران خرده فروشی است اما نمی تواند اوراکل هایی مانند Chainlink را راه حل تشخیص دهد.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) دارای بر نیاز سرمایه گذاران خرده فروشی برای دسترسی به موقع تر به داده های سبد سرمایه تاکید کرد. با این حال، پاسخ ممکن است در تضاد با رویکرد اخیر SEC باشد. ، از آنجایی که داده ها می توانند به طور قابل توجهی از طریق استفاده از اوراکل های بلاک چین مانند Chainlink افزایش یابند.

همانطور که کمیسر Jaime E. Lizárraga خاطرنشان کرد، چارچوب قانونی فعلی شرکت های سرمایه گذاری ثبت شده را ملزم می کند که شامل 28 دلار می شود. تریلیون صنعت از صندوق های سرمایه گذاری متقابل و مبادله ای، داده های دوره ای دارایی پرتفوی را به کمیسیون و سرمایه گذاران ارائه می دهد. با این حال، این داده‌ها اغلب با تأخیر مواجه می‌شوند.، تقریباً 70 میلیون خانوار ایالات متحده را تحت تأثیر قرار می دهد و سرمایه گذاران را با اطلاعات منسوخ برای اهداف تصمیم گیری، به ویژه در هنگام استرس های بازار مانند همه گیری COVID-19 و رویدادهای ژئوپلیتیک، باقی می گذارد.

از آنجایی که SEC به خود ادامه می دهد. لیزاراگا با شکست مواجه شد. برای رسیدگی به آن اوراکل های بلاک چین، مانند آنهایی که توسط Chainlink ارائه شده است، با عمل به عنوان واسطه ای که زنجیره های بلوکی را با منابع داده خارجی متصل می کند، راه حلی بالقوه ارائه می دهد. این اوراکل‌ها قراردادهای هوشمند را قادر می‌سازد بر اساس ورودی‌ها و خروجی‌های دنیای واقعی اجرا شوند، بنابراین شکاف بین زنجیره‌ای و غیرفعال را پر می‌کنند. محیط های داده زنجیره ای با استفاده از شبکه‌های غیرمتمرکز اوراکل (DON)، این سیستم‌ها می‌توانند به‌طور ایمن داده‌های خارجی را به زنجیره‌های بلوکی واکشی، تأیید و انتقال دهند و اطمینان حاصل کنند که داده‌ها ضد دستکاری و قابل اعتماد باقی می‌مانند.

Chainlink قبلاً توانایی خود را برای ارائه نشان داده است. فیدهای داده زمان واقعی برای انواع مختلف برنامه های DeFi قراردادهای هوشمند به طیف گسترده‌ای از منابع داده، از جمله APIها و دستگاه‌های IoT دسترسی دارند، در نتیجه ایجاد برنامه‌های غیرمتمرکز خلاقانه را تسهیل می‌کنند که تکیه بر داده های دنیای واقعی. علاوه بر این، همکاری Chainlink با موسسات مالی مانند Fidelity International و Sygnum توانایی خود را برای آوردن داده‌های ارزش خالص دارایی (NAV) در زنجیره، ارائه شفافیت و دسترسی به‌زمان برای داده‌های پورتفولیوی صندوق به نمایش می‌گذارد.

ادغام اوراکل‌های بلاک چین در اکوسیستم مالی می تواند نگرانی های SEC را با فراهم کردن دسترسی به موقع و استاندارد شده به سرمایه گذاران خرد به داده های پرتفوی صندوق برطرف کند. این امر حفاظت از سرمایه گذاران را افزایش می دهد و همچنین توانایی کمیسیون را برای ارزیابی روندها و ریسک های بازار در زمان واقعی بهبود می بخشد.

همانطور که کمیسر لیزاراگا تاکید کرد، در حالی که اصلاحات فعلی ممکن است نشان دهنده بهبود باشد، اصلاحات بیشتر برای اطمینان از اینکه سرمایه گذاران لازم است. ، به ویژه سرمایه گذاران خرد، در مضیقه قرار نمی گیرند به دلیل تاخیر در دسترسی به اطلاعات مهم مالی.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا