اقتصاد

ماینر انفرادی بیت‌کوین در میان نگرانی‌های تمرکز فزاینده، پاداش ۲۰۰ هزار دلاری کسب می‌کند

ماینر انفرادی بیت‌کوین در میان نگرانی‌های تمرکز فزاینده، پاداش ۲۰۰ هزار دلاری کسب می‌کند

یک ماینر انفرادی بیت کوین به طور مستقل یک بلوک BTC را حل کرده است تا پاداشی معادل 3.275 بیت کوین کسب کند. تقریبا معادل 200000 دلار است.

در 29 آگوست، Con Kolivas، مهندس نرم افزار و مدیر استخر استخراج انفرادی ckpool، در X اعلام کرد که ماینر 291 امین بلوک انفرادی در تاریخ بیت کوین را با موفقیت حل کرده است. او به این ماینر تبریک گفت:

“به ماینر 36AisvWi1UiwLTeTZxLzindAkorqeUc3tT برای حل 291مین بلوک انفرادی در solo.ckpool.org تبریک می گویم! این ماینر سنگین با 38PH به طور متوسط ​​هر 4 ماه یکبار یک بلوک را حل می کند.”

Blockchain data تأیید می کند که ماینر با موفقیت بلوک 858978 را در بلاک چین بیت کوین استخراج کرده است که شامل 2391 تراکنش است.

نگرانی های تمرکز

این دستاورد زمانی اتفاق می‌افتد که نگرانی‌ها در مورد تمرکز استخراج بیت‌کوین< /a> در جامعه در حال رشد هستند.

داده‌ها از BTC.com نشان می‌دهد که چهار استخر استخراج —Foundry ایالات متحده، AntPool، ViaBTC، و F2Pool — حدود 80 درصد از بلاک های بیت کوین را طی سه روز گذشته تولید کرده اند و باعث ایجاد هشدار در میان اعضای جامعه شده اند.

Bitcoin mining
توزیع استخر استخراج بیت کوین منبع BTC com

Foundry USA و AntPool به تنهایی بیش از 50 درصد از بلوک های استخراج شده توسط این استخرها را به خود اختصاص داده اند.

این سطح بالای تمرکز نگرانی هایی را در مورد آینده ایجاد کرده است. بیت کوین جیمسون لوپ، یکی از بنیانگذاران CasaHODL، در مورد این موضوع بحث کرد و توضیح داد که تمرکز استخراج بیت کوین تضاد بین اقتصادهای کشور است. مقیاس و ماهیت غیرمتمرکز منابع انرژی. با این حال، او همچنان خوشبین است که تمرکززدایی در نهایت پیروز خواهد شد.

به ویژه، خطرات توسط اتفاقات اخیر نصف شدن، که استخراج بلاک را کاهش داد پاداش به نصف. این کاهش بسیاری از معدن‌های کوچک‌تر را از بازار، این صنعت را تحت تسلط شرکت‌های معدنکاری سهامی عام قرار می‌دهد.

Bitfinex دارای هشدار داد که این تمرکز قدرت استخراج می تواند منجر به سانسور احتمالی تراکنش ها و افزایش آسیب پذیری در برابر حملات هماهنگ یا فشارهای نظارتی شود. . این شرکت اظهار داشت:

“این تمرکز قدرت ماینینگ در میان نهادهای کمتری می‌تواند منجر به افزایش تمرکز شود، که برخلاف اخلاق بیت‌کوین است. خطرات متمرکز شدن می تواند به معنای سانسور بالقوه تراکنش ها و افزایش آسیب پذیری در برابر حملات هماهنگ یا فشارهای نظارتی باشد.” feed”>

آخرین گزارش آلفا بازار

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا