کسب و کار

8 بهترین الگوی ایمیل سرد B2B برای جلب توجه رهبران شما

8 بهترین الگوی ایمیل سرد B2B برای جلب توجه رهبران شما

ساخت کامل B2B سرد ایمیل فروش هر دو هنر است. و یک علم آنها باید شامل یک موضوع متقاعد کننده و پیامی جذاب باشند که همگی در یک طول قابل بررسی هستند – اما نوشتن ایمیل های سرد همیشه آنطور که به نظر می رسد آسان نیست. ایجاد تعادل بین لحن دوستانه و رسیدن به نقطه می تواند مشکل باشد. ایجاد یک CTA که دعوت کننده باشد و نه نیرومند، نیاز به مهارت دارد.

sales rep writing a sales email template

خوشبختانه، مجبور نخواهید بود خودتان آن را بفهمید. با کمک الگوهای موجود در این مقاله و نکات تخصصی درباره مواردی که نباید در ایمیل سرد بعدی خود بنویسید، اعتماد به نفس برای نوشتن ایمیل های جلب توجه خواهید داشت که مشتریان بالقوه تمایل به خواندن آن ها دارند.

یادداشت سردبیر: این پست حاوی گزیده ای از کتاب قابل پیش بینی است راهنمای درآمد برای سه برابر کردن فروش شما، و با اجازه در اینجا منتشر شده است.

Download Now: 25 Sales Email Templates  [Free Access]

اکنون دانلود کنید

1. یک موضوع هیجان انگیز بسازید.

خط موضوع دروازه‌بان شماست، بنابراین 50 درصد از کار ایمیل باید صرف ساختن و آزمایش خطوط موضوعی مختلف شود. شما می خواهید موضوعی هیجان انگیز اما معتبر (نه هرزنامه یا فروش) ایجاد کنید که گیرندگان را مجذوب خود کند.

خط موضوع خود را بسازید< /a> قانع کننده و آموزنده برای برانگیختن علاقه گیرنده به متن ایمیل – و تحقیق در مورد مشتری احتمالی تا خط موضوع برای آنها شخصی شود.

2. یک پیشنهاد جذاب و خاص را وارد کنید.

به مشتریان احتمالی خود دلیلی برای پاسخگویی و یک فراخوان ساده برای اقدام بدهید. بهترین راه برای انجام این کار این است که پیام خود را بر این موضوع متمرکز کنید که چرا تماس می گیرید و چه چیزی ارائه می دهید.

ذکر موفقیت گذشته خود با مشتری دیگری که نام آن را شنیده اند، باعث می شود این پیشنهاد واقعی تر و قابل دسترس تر به نظر برسد. اعداد و آمار مربوطه را درج کنید تا پیشنهادتان هیجان انگیزتر شود.

3. نسخه ای بنویسید که برای خواننده احساس شخصی و طبیعی کند.

می‌خواهید مطمئن شوید ایمیل شما انسانی است. وقتی بیش از حد رسمی هستید، سخت به نظر می رسید و به جای یک فرد-شخص، یک فروشنده دوست دارید. از پر کردن ایمیل خود با کلیشه های بازاریابی و کلمات کلیدی خودداری کنید. در عوض، از دانش خود در مورد شخصیت خریدار خود برای ایجاد یک پیام شخصی که نیازهای منحصر به فرد آنها را برطرف می کند، استفاده کنید.

قبل از اینکه دکمه ارسال را فشار دهید، آخرین بار ایمیل را بخوانید تا مطمئن شوید که لحن طبیعی و مکالمه ای دارد.

4. نقاط درد آنها را درک کنید.

یک نقطه درد چیزی است که مشتری احتمالی شما دائماً با آن دست و پنجه نرم می کند. نقاط درد می تواند از نیازهای برآورده نشده در سطح فردی تا مشکلات عمده ای که کل شرکت را آزار می دهد متغیر باشد. درک نکات دردناک مشتری بالقوه نیاز به تحقیق دارد، اما هنگامی که نحوه حل آنها را مشخص کردید، می تواند ابزاری عالی برای ایجاد اعتماد و نشان دادن اینکه آنها را جدی می گیرید.

5. از همه ادعاها با مدرک پشتیبان تهیه کنید.

یکی از بزرگترین موانع شما برای فروش، ریسک است. هیچ کس نمی خواهد اولین مشتری باشد و بدون اعتبار یا تجربه با یک شرکت کار کند. ذکر یکی از مشتریان خود و نتایجی که به آنها ارائه کردید، خطر کمتری برای شما ایجاد می کند.

می‌توانید مطالعات موردی مشتری را ضمیمه کنید تا پیش‌نمایش دقیقی از کار خود را به مشتری خود ارائه دهید. با یک مثال قانع کننده، مشتری تمایل بیشتری به همکاری با شما خواهد داشت.

25 sales email templates from HubSpot

نتایج این الگوی ایمیل برای خود صحبت می کند:

  • نرخ باز 57%
  • نرخ پاسخ 21%
  • 16 مشتری جدید.

پس چرا این الگوی ایمیل فروش اینقدر خوب کار می کند در حالی که دیگران این کار را نمی کنند؟ احساس انسان بودن می کند. این پیشنهاد بدون فشار آوردن جذاب است، در حالی که کپی قالب و لحن اولیه ایمیلی را دارد که برای مادر یا بهترین دوست خود ارسال می کنید. “ایده” فروشنده باعث می شود ایمیل کمتر تهاجمی باشد و با جایی که گیرنده در ابتدای سفر خریدار. به‌علاوه، اعتبار آن را با گنجاندن شواهد موفقیت گذشته با مشتری دیگر ثابت می‌کند.

2. الگوی ایمیل B2B برای یافتن تصمیم گیرنده در شرکت

سلام [نام]،

سوال سریع: چه کسی بودجه بازاریابی تیم شما را در [شرکت Prospect] مدیریت می کند؟ آنها می خواهند این ابزار بازاریابی را قبل از پایان سه ماهه بررسی کنند – این ابزار می تواند به تیم کمک کند تا تنها در چند هفته به این شاخص های کلیدی اصلی دست پیدا کند و در کسب و کار شما (و مشتریان شما) پول زیادی با انجام آن صرفه جویی کند.

می‌دانم که سرتان شلوغ است، بنابراین در حال حاضر به جزئیات نحوه عملکرد [محصول] نمی‌پردازم. اما من می‌خواهم مزایایی را که به طور مداوم با مشتریان خود می‌بینیم برجسته کنم:

  • X راه حل/نتیجه
  • راه حل/نتیجه Y
  • راه حل/نتیجه Z

برخی از مشتریان برتر ما عبارتند از [X client، Y client و Z client].

من می‌خواهم [Prospect’s Company] به این فهرست بپیوندد.

اگر فرد مناسبی برای صحبت با شما هستید، تقویم شما در این هفته چگونه است؟ اگر نه، چه کسی بیشتر از این مکالمه سود می برد؟

متشکرم،

[نام شما]

25 sales email templates from HubSpot

این رایانامه به وضوح هدف ارتباط را بیان می‌کند و شامل اطلاعاتی درباره مشتریان قبلی برای نشان دادن اعتبار است. ایمیل با یک فراخوان برای اقدام که مراحل بعدی را تشریح می کند، بسته می شود.

send-now-hubspot-sales-bar

3. الگوی ایمیل B2B برای ایجاد ارتباط

سلام [First Name]،

فقط یک پیام سریع در دفتر برای شما گذاشتم. وقتی امروز صبح یک ایمیل خودکار از سلف شما، [NAME OF PREDECESSOR] که به طور خلاصه با او کار کردیم، و قبل از او، [OTHER COWORKER NAME]، که ما نیز با او کار کردیم، یک ایمیل خودکار دریافت کردم، کمی خندیدم.

اول و مهمتر از همه، به خاطر ورود به این نقش جدید تبریک می گویم! من مطمئن هستم که شما چیزهای زیادی در حال انجام است – بنابراین این گفتگو ممکن است به موقع باشد یا نه. اگر استرس دارید، این مورد من است.

نقش من در اینجا کار با مشاغل (در منطقه) است که چگونه می توانند به طور مؤثر و کارآمد ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنند، تبدیل ها را افزایش دهند و منجر به جذب مشتریان شوند.

ماه اول شما چگونه آغاز شده است؟

– [نام شما]

25 sales email templates from HubSpot

Caroline Ostrander، مدیر ارشد پذیرش مشتری HubSpot و مدیر سابق خدمات Freemium و نماینده توسعه کسب و کار، پس از تحقیق در مورد مشتری و یافتن فرصتی برای ایجاد ارتباط، از این الگو استفاده کرد. او نه تنها می‌توانست با احتمالی در مورد شغل جدید ارتباط برقرار کند، بلکه نام همکارانشان را نیز ذکر کرد و به دیگر تلاش‌های او برای کمک به شرکتشان اشاره کرد.

4. الگوی ایمیل B2B برای ایجاد ارزش

سلام [First Name]،

من دیدم که شما اخیراً وایت پیپری درباره X دانلود کرده اید. من با شرکت های مشابهی در [حوزه/صنعت Y] کار کرده ام و فکر کردم که تماس بگیرم.

[Prospect’s Company] برای [شرکت شما] مناسب به نظر می رسد و من دوست دارم بدانم اهداف شما برای امسال چیست.

ما اغلب به شرکت‌هایی مانند شما کمک می‌کنیم تا با:

رشد کنند

  • X راه حل/نتیجه
  • راه حل/نتیجه Y
  • راه حل/نتیجه Z

اگر می‌خواهید بدانید چگونه [شرکت شما] می‌تواند به شما در رسیدن به [X اهداف] کمک کند، در تقویم من در اینجا راحت رزرو کنید: [پیوند جلسه]

متشکرم،

[نام شما]

25 sales email templates from HubSpot

چه چیزی برای ارائه به مشتری دارید؟ این الگو به شما امکان می دهد بطور خلاصه مزایایی را که با همکاری با شما دریافت خواهند کرد را توضیح دهید. این الگوی ایمیل B2B به شما این امکان را می‌دهد که با آن‌ها تعامل داشته باشید و مدتی را برای برقراری ارتباط به روشی دعوت‌کننده پیشنهاد کنید.

5. الگوی ایمیل B2B برای پیشنهادات رایگان

سلام دکتر [نام خانوادگی]،

من ایمیل قبلی خود را با ابزار رایگانی دنبال می‌کنم که فکر می‌کنم دوستش خواهید داشت.

این یک نظرسنجی تجزیه و تحلیل نام تجاری است که من فقط برای شما ایجاد کردم (به معنای واقعی کلمه، نام شما روی آن است)، که به شما کمک می کند تا متوجه شوید که عملکرد شما با سایر پزشکان در [شهری که در آن هستند را وارد کنید] متفاوت است.

برای شروع نظرسنجی تجزیه و تحلیل تمایز برند، اینجا را کلیک کنید. وقتی صحبت می‌کنیم، پاسخ‌های شما را با برترین مارک‌های پزشک در سراسر کشور مقایسه می‌کنم.

من تقویمم را به اشتراک می‌گذارم (اینجا را کلیک کنید) تا بتوانیم زمان مناسبی را برای بحث در نظر بگیریم.

از آخر هفته خود لذت ببرید،

[نام شما]

25 sales email templates from HubSpot

در اینجا اصل عمل متقابل آزمایش شده و واقعی است. این اصل می گوید که با دادن چیزی مفید و مفید به مشتری احتمالی خود، لطف خود را جبران می کند. به همین دلیل است که یک CTA مناسب در انتهای ایمیل وجود دارد تا مشتری احتمالی بتواند به محض دریافت دسترسی به ابزار رایگان اقدام کند.

send-now-hubspot-sales-bar

6. الگوی ایمیل B2B برای معرفی خود

سلام [نام]،

من می‌خواهم خودم را به عنوان منبع شما در اینجا در [نام شرکت شما] معرفی کنم. من با مشاغلی در صنعت [نرم افزار، مراقبت های بهداشتی، غیرانتفاعی، آموزش و غیره] کار می کنم و متوجه شدم که در گذشته از وب سایت ما بازدید کرده اید.

این به من انگیزه داد که چند دقیقه ای را در وب سایت [Prospect’s Company] صرف کنم تا درباره نحوه نزدیک شدن شما به [استراتژی X برای خدمات مشتری، فروش، بازاریابی، و غیره] بیشتر بیاموزم. من متوجه برخی زمینه‌های فرصت شدم و تصمیم گرفتم مستقیماً با شما تماس بگیرم.

[شرکت شما] با شرکت‌های مشابه در صنعت شما، مانند [X Company Name] کار می‌کند تا به آنها کمک کند تا [هدف‌های Y] را به انجام برسانند، و [ابزار/راه‌حل‌های Z] را برای موفقیت در اختیارشان قرار دهد.

آیا این هفته 15 دقیقه برای بحث در مورد [شرکت پروسپکت] فرصت دارید؟

اگر چنین است، می‌توانید زمان را مستقیماً در تقویم من در اینجا رزرو کنید: [پیوند جلسات]

منتظر جلسه هستم،

[نام شما]

25 sales email templates from HubSpot

از این الگوی ایمیل B2B برای معرفی خود و شرکتتان به مشتری استفاده کنید. شما با این الگو به دلیل افت نام استراتژیک و در عین حال ظریف که به شما و شرکتی که نماینده آن هستید، اثبات اجتماعی می دهد، متمایز خواهید شد.

7. الگوی ایمیل B2B که در 24 ساعت 80% نرخ پاسخ دریافت می کند

سلام [نام]،

ببخشید امروز تلفنی دلتنگت شدم، داشتم زنگ میزدم چون…. (یک دلیل یک جمله ای برای تماس خود، یا نام ارجاع / رویدادی که شما را معرفی کرده است، بگذارید)

در پست صوتی خود، اشاره کردم که در [DATE] در [TIME] با شما تماس خواهم گرفت و البته همیشه می‌توانید قبل از آن با [شماره تلفن شما] با من تماس بگیرید.

من مشتاقانه منتظر اتصال هستم.

به سلامتی،

[نام شما]

25 sales email templates from HubSpot

یک ترکیب ایمیل و تماس تلفنی می‌تواند نتایج بزرگی را با انتقال مشتری از طریق خط لوله شما به همراه داشته باشد. این الگوی ایمیل یک پیگیری مختصر و دوستانه است تا به مشتری بالقوه بفهمد که شما فعالانه تلاش می‌کنید با آن‌ها در تماس باشید و اینکه ایمیل‌های شما فقط از یک سیستم خودکار و بدون توجه به شخص گیرنده ارسال نمی‌شوند.

8. الگوی ایمیل B2B برای دیدن اینکه آیا مشتری بالقوه هنوز علاقه مند است

[نام]،

امیدوارم همه چیز خوب باشد. یادآوری کرده بودم که با شما تماس بگیرم تا ببینم اوضاع با طرح‌های [NAME OF CAMPAIGN] چگونه پیش می‌رود. چند ماه پیش درباره شراکت احتمالی صحبت کرده بودیم، اما نتوانستیم قرارداد پیشنهادی خود را رسمی کنیم.

خیلی دوست داریم به عقب برسیم و ببینیم آیا فرصتی برای تعامل با شما و کمک به استراتژی [بخش (تجارت الکترونیک، بازاریابی، و غیره)] شما وجود دارد یا خیر. اگر در این هفته زمانی برای اتصال مجدد دارید به من اطلاع دهید و در مورد جایی که چیزها را می بینید صاحب کسب و کار با صاحب کسب و کار آشنا شوید و من می توانم ایده هایی در مورد جایی که می توانیم کمک کنیم ارائه کنم.

منتظر نظرات شما هستم.

[نام شما]

25 sales email templates from HubSpot

آنچه در مورد این ایمیل متمایز است، شخصی سازی آن است. به عنوان یک فروشنده، باید به مشتری بالقوه خود این حس را بدهید که تمام توجه شما معطوف به آنها و نیازهایشان است. تنظیم یک یادآوری برای توقف موقت برنامه و ارسال این ایمیل، پیامی را ارسال می‌کند که شما در زمان آنها هستید.

send-now-hubspot-sales-bar

9. الگوی ایمیل B2B که مشتری بالقوه را درک می کند مشغول است

سلام [First Name]،

متأسفم که نتوانستیم وصل شویم. باز هم، می‌دانم که چطور ممکن است در محل کار و خانواده چیزهای گیج‌کننده پیش بیاید.

من برای تماس در طول [گزینه در دسترس بودن 1] یا [گزینه در دسترس بودن شما 2] در دسترس خواهم بود، اگر این برای شما راحت تر است. قصد ندارم با شما مشکل ایجاد کنم، اما می‌خواهم به شما در مدیریت تیمتان کمک کنم تا بتوانید از اهداف [GOAL] خود فراتر بروید.

برای برنامه ریزی زمانی در تقویم من، فقط اینجا را کلیک کنید: [CALENDAR LINK]

بهترین،

[نام شما]

25 sales email templates from HubSpot

این ایمیل بعدی کار می‌کند زیرا به مشتری اطمینان می‌دهد که سعی نمی‌کنید سختگیر باشید. در عوض، به آنها نشان می دهد که مایلید در جایی که هستند با آنها ملاقات کنید، حتی اگر به این معنی باشد که یک تماس خارج از دسترس شما را برنامه ریزی کنید.

10. الگوی ایمیل B2B که مکالمه را باز می کند

سلام [نام اول] ،

از آنجا که من در صنعت [نام صنعت] خیلی کار می کنم ، دائماً اخبار صنعت را دنبال می کنم. اخیراً متوجه شدم که شما [موفقیت شرکت] هستید. تبریک می گویم!

معمولاً وقتی این اتفاق بیفتد ، [مسئله تجارت] اولویت می شود. به همین دلیل فکر کردم شما ممکن است علاقه مند باشید که بفهمید چگونه به [شرکت مشهور یا رقیب] کمک کرده ایم که به سرعت در جهت جدید خود پیش برویم-بدون هیچ یک از رویکردهای برش کوکی معمولی به بازاریابی.

کمپین های قبلی ما را در اینجا بررسی کنید – [پیوند به مطالعه موردی مربوطه].

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید ، بیایید یک تماس سریع برقرار کنیم. 15 دقیقه در اینجا در تقویم من برنامه ریزی کنید: [پیوند تقویم].

با احترام،

[نام شما]

P.S. اگر شما فرد مناسبی برای صحبت نیستید، توصیه می‌کنید با چه کسی صحبت کنم؟

send-now-hubspot-sales-bar

آنچه این ایمیل را مؤثر می کند این است که نشان می دهد شما در مورد آنچه در صنعت خود اتفاق می افتد ، نبض دارید و واقعاً به موفقیت چشم انداز خود علاقه دارید. با نشان دادن دانش خود – و به سایر مشتریان با همان مشکل کمک کرده است – شما با چشم انداز خود اعتبار ایجاد می کنید.

11. الگوی ایمیل B2B برای رسیدن به جلسه با هر کسی

سلام [Name]،

من به امید یافتن شخص مناسب که اداره می کند [اداره (یعنی رسانه)] می نویسم؟ من همچنین در این تعقیب به [شخص X ، شخص y و شخص Z] نوشتم. اگر صحبت کردن منطقی است ، به من اطلاع دهید که تقویم شما چگونه به نظر می رسد.

اگر شما شخص مناسبی برای صحبت با آن هستید ، تقویم شما چگونه به نظر می رسد؟ اگر نه ، چه کسی را توصیه می کنید که با آنها صحبت می کنم؟

متشکرم،

[نام شما]

send-now-hubspot-sales-bar

با نگه داشتن آن کوتاه و شیرین ، این الگوی ایمیل بلافاصله هدف را بیان می کند و به وضوح جزئیات آنچه را که می خواهید انجام دهید ، بیان می کند. همچنین به آنها این فرصت را می دهد تا اطلاعات را به شخص صحیح منتقل کنند.

send-now-hubspot-sales-bar

12. الگوی ایمیل B2B برای زمانی که شما نادیده گرفته می شوید

سلام [نام اول] ،

من سعی کردم چند بار به شما برسم تا پیشنهادات مربوط به بهبود [نیازهای تجاری] را بیش از پیش ارائه دهم ، اما نشنیده ام که یکی از سه چیز را به من می گوید:

  • همه شما با [نیاز به تجارت] تنظیم شده اید و من باید از مزاحمت شما دست ببرد.
  • شما هنوز هم علاقه مند هستید اما هنوز وقت خود را برای بازگشت به من نداشته اید.
  • شما افتاده اید و نمی توانید از خواب برخیزید ، و در این صورت ، به من اطلاع دهید و با کسی تماس می گیرم تا به شما کمک کند.

لطفا به من اطلاع دهید که کدام یک را شروع به نگرانی می کنم!

[نام شما]

send-now-hubspot-sales-bar

همه ما در خواندن مانده ایم. از این گذشته ، این قلمرو در فروش است. این ایمیل با یادآوری آنها از اهداف شما ، به نادیده گرفتن چشم انداز کمک می کند. به علاوه ، این امکان را به آنها می دهد تا به شما بگویند که آیا آنها علاقه مند هستند یا خیر.

13. الگوی ایمیل B2B که به نقاط درد جذاب است

سلام [نام اول] ،

بسیاری از مشتریان سازمانی ما مانند [رقیب] دارای سایت های عظیمی و دامنه های مختلف هستند و مدیریت آنها را به طور مؤثر برای آنها دشوار می کند.

پس از شروع کار با [شرکت شما] ، [رقیب] توانست از [محصول شما] برای بهبود [نقطه درد] استفاده کند.

[نتایج X] که آنها از طریق کار خود با [شرکت شما] نیز به دست آوردند و رشد Y را در [کلیک ، پیروان ، فروش و غیره به دست آوردند.].

می خواهید بیشتر حفر کنید تا ببینید [محصول شما] چگونه می تواند به نفع سازمان شما باشد؟ من دوست دارم بیش از یک تماس 15 دقیقه ای برای به اشتراک گذاشتن بیشتر گپ بزنم.

شما می توانید به سادگی به این ایمیل پاسخ دهید و من زمانی را برای گپ زدن تنظیم می کنم!

به زودی چت ،

[نام شما]

send-now-hubspot-sales-bar

آنچه این ایمیل را جذاب می کند این است که نمونه ای از چگونگی کمک به این محصول برای حل یک مشکل برای مشتری دیگر ، ایجاد اعتبار با چشم انداز ارائه می دهد. سپس ، این فرصت را به آنها می دهد تا در مورد چگونگی سود این محصول به آنها پاسخ دهند و اطلاعات بیشتری کسب کنند.

14. الگوی ایمیل B2B برای ارتباط با افرادی که از وب سایت شما بارگیری شده اند

سلام [نام اول] ،

این [نام شما] از [شرکت] است. من متوجه شدم که شما [بارگیری/تماشای/گوش دادن به] [قطعه محتوا] ، [پیوند].

من فقط می خواستم مطمئن شوم که [مطالب] را دریافت کرده اید و می بینم که آیا سوالی دارید. اطلاعات زیادی در آنجا وجود دارد ، و من فکر کردم ممکن است بتوانم به شما در یافتن پاسخ های مورد نظر کمک کنم.

اگر می خواهید مدتی را برای گپ زدن برنامه ریزی کنید به من اطلاع دهید.

متشکرم،

[نام شما]

send-now-hubspot-sales-bar

از این الگوی برای ارتباط با چشم اندازهایی که در حال حاضر در وب سایت شما درگیر هستند استفاده کنید. نه تنها می تواند به شما در ایجاد گزارش با آنها کمک کند ، بلکه می تواند به شما کمک کند تا از هرگونه دردی که با آنها دست و پنجه نرم می کنند ، کشف کنید.

send-now-hubspot-sales-bar

اگر لیست سرب هدفمند دارید و میزان پاسخ شما با ایمیل های شخصی کمتر از 10 ٪ است ، ایمیل های شما می توانند از برخی کارها استفاده کنند. بیایید بگوییم که یک شرکت B2B برای کمک به ایمیل های آنها به شما می آید. آنها یک سرویس باورنکردنی برای فضای SaaS ارائه می دهند اما با ایمیل های فروش آنها بسیار موفق نیستند. نرخ پاسخ آنها زیر 2 ٪ است.

بعد از حدود یک ماه همکاری با هم ، شما یک تک الگوی ایمیل که آنها را بیش از 16 می کند مشتریان جدید. بیایید با لمس کردن به برخی از دلایل عدم موفقیت ایمیل .

1. چندین ایده ، نکات صحبت کردن و CTA را به ایمیل وارد کنید.

ممکن است یک محصول شگفت انگیز داشته باشید ، اما اگر در ایمیل های خود بیش از حد ارزش زیادی را برجسته کنید ، خوانندگان را گیج می کنید. از این گذشته ، یک ادعای فروش مشترک می رود ، “یک ذهن گیج می گوید نه.”

با توجه به این نکته ، به یک ایده در ایمیل خود بچسبید. تمام نسخه هایی که می نویسید باید از آن ایده پشتیبانی کند ، خواه علاقه آنها را جلب کنید ، ارزش اضافه کنید ، یک ادعای اقناعی ایجاد کنید یا اثبات حمایت از ادعاهای خود را ارائه دهید.

از اضافه کردن این اشتباهات متداول در ایمیل های فروش خود خودداری کنید:

  • چندین موضوع در ایمیل
  • ادعای بی ربط به نکته اصلی شما
  • بیش از یک تماس برای عمل

2. آن را طولانی کنید.

به طور کلی ، خریداران شما نمی خواهند مینی کتاب را از طریق ایمیل بخوانند اگر آنها از قبل نمی دانند شما کی هستید. شما ابتدا باید ارزش خود را ارائه دهید و اعتماد ایجاد کنید قبل از اینکه بتوانید توجه آنها را جلب کنید.

با توجه به این موضوع ، ایمیل فروش سرد خود را به گونه ای بسازید که به روشنی و مختصر با موارد زیر ارتباط برقرار کند:

  • مقداری که اضافه می کنید
  • پیشنهادی که می کنید
  • اثبات پشتیبانی از آن
  • عملی که می خواهید چشم انداز انجام شود

اگر ایمیل های شما خیلی طولانی کار می کنند ، در اینجا باید مراقب آن باشید:

  • جزئیات گل آلود و اطلاعات بی ربط
  • افتخار یا ادعاهایی که در واقع پایه گذاری نشده اند
  • از چشم انداز برای انجام کارهای خیلی زیاد (“یک ذهن گیج می گوید نه.”)

یک احتیاط:

یک کلمه یا شخصیت سخت وجود ندارد که یک ایمیل فروش موفق را ایجاد کند. کپی ایمیل باید تا زمانی که لازم باشد برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود باشد. با توجه به این نکته ، طول ایمیل فروش می تواند با توجه به ترجیحات خریداران شما متفاوت باشد ، هدف آنها چیست و چقدر می توانید از کپی خود خارج شوید.

ایمیل های فروش با فرم بلند جایگاه خود را دارند. به عنوان مثال ، close.com اظهار می دارد که آنها از طولانی مدت استفاده می کنند ایمیل فروش فرم زیرا نرخ درگیری مشترکان آنها به اندازه کافی بالا است تا یک مورد را ضمانت کند.

با این حال ، در بسیاری از موقعیت های ایمیل “سرد” ، ممکن است شما آن سطح بالایی از تعامل را برای توجیه آن نداشته باشید.

3. به جای مشتری در مورد خود یا تجارت خود صحبت کنید و جشن بگیرید.

دقیقاً مانند زندگی واقعی ، خیلی “من ، من ، من” می تواند تندی داشته باشد. اجازه ندهید که ایمیل شما بیش از حد صحبت کند که چرا عالی هستید ، به خصوص اگر به سرماخوردگی رسیدید. به جای اینکه در مورد خود صحبت کنید ، روی کمک به چشم انداز بر غلبه بر مشکلی که در اختیار دارد تمرکز کنید.

دو بررسی کنید تا مطمئن شوید ایمیل شما نیست:

4. آن را فانتزی کنید.

الگوهای ایمیل بیش از حد فانتزی می توانند ایمیل های شما را حتی با شخصی سازی غیر شخصی و اسپم به نظر برسانند. هیچ کس فکر نمی کند اگر خیلی زیبا باشد ایمیل شخصی دریافت می کند.

مراقب باشید:

  • زمان بیشتری برای وثیقه بصری به جای کپی کردن صرف می شود
  • زبان عمومی که می خواند انگار می تواند برای هر کسی اعمال شود
  • عدم تقسیم بندی در لیست ایمیل

5. عبارات بیش از حد کرکی ، ژارگون و پرکننده اضافه کنید.

ارسال ایمیل به فروش فروش می تواند عصبی باشد. شما ممکن است نگران آنچه شخص در انتهای دیگر در مورد شما فکر می کند نگران باشید. در عین حال ، در دام عدم اطمینان به اندازه کافی قرار نگیرید.

اگر یک چشم انداز شما را نمی شناسد ، آنها می دانند که احتمالاً به آنها فروخته می شود. زبان نرم فقط در اطراف بوته ضرب و شتم می شود و پیام شما را زیر پا می گذارد.

مراقب این عبارات برای جلوگیری از :

  • “شما من را نمی شناسید ، اما …”
  • “هر وقت یک ثانیه دارید …”
  • “من می دانم که وقت شما ارزشمند است ، اما …”
  • “آیا برای ما چت می کند؟”
  • “ببخشید که به شما زحمت می کشم …”

در عوض ، از عباراتی استفاده کنید که به وضوح ارزش را منتقل می کنند ، به نقطه می رسند و چشم انداز را مستقیماً به عمل فراخوانی می کنند.

اگر علاقه ای ندارند ، به هر حال این کار را نمی کردند. زبان نرم تر این واقعیت را تغییر نمی دهد.

6. مثل ربات بنویسید.

این یک اشتباه است که یک عنصر انسانی را در ایمیل های خود وارد نکنید. ایمیل های سرد و سفت و سخت که هیچ کاری جز چنگ زدن به نقاط بازاریابی عمومی انجام نمی دهند ، روشی مطمئن برای خاموش کردن چشم انداز است.

قبل از ارسال آن ، ایمیل خود را اسکن کنید

  • “چه کسی ممکن است نگران باشد”
  • “پیشاپیش متشکرم”
  • “من تضمین می کنم که این محصول …”

در عوض ، به آنچه در مورد شخصیت خریدار خود می دانید متکی باشید و پیام شخصی را ایجاد کنید که از آنها سؤال می کند و مستقیماً با درد آنها صحبت می کند.

7. بیش از حد از ایموجی ها و شخصیت های خاص دیگر استفاده کنید.

از تایپ کردن مانند این خودداری کنید !!! می تواند به عنوان اسپم و غیر حرفه ای دیده شود!

یک ایموجی یا علامت تعجب به خوبی می تواند یک طعم کوچک برای کپی کردن اضافه کند ، اما احتیاط در آنجا “کاملاً مناسب” است.

از شخصیت های خاص زیادی مانند:

خودداری کنید

  • نقاط تعجب
  • نیمه رنگها
  • پرانتز
  • dashes

بهتر است تا آنجا که می توانید یک جریان ساده داشته باشید. با ایموجی ها ، جسورانه و ایتالیایی ها نیز پراکنده باشید.

8. چندین اشتباه املا و دستور زبان را انجام دهید.

صحبت از اسپم ، ارسال پیام با بسیاری از گرامرها یا اشتباهات املایی روش خوبی برای نگاه کردن به صورت شیب دار است. در بدترین حالت ، این اعتماد را از بین می برد و اقتدار و حرفه ای شما را زیر سوال می برد.

برای حفظ اعتبار با چشم انداز ، توصیه می کنیم:

  • قبل از ارسال ایمیل خود را با صدای بلند بخوانید
  • اجرای آن از طریق یک چکر طلسم
  • از یک همکار برای تصحیح خواسته است

در زیر ، یک کتابخانه الگویی را که می توانید برای چرخاندن بازی ایمیل خود استفاده کنید (به علاوه تعدادی از الگوهای اضافی برای الهام) پیدا خواهید کرد.

ایمیل های فروش B2B را ارسال کنید که چشم انداز آنها را می خواند

ساخت ایمیل کامل فروش سرد می تواند مشکل باشد ، اما این نکات و الگوهای مکان بسیار خوبی برای شروع است. مهمتر از همه ، به یاد داشته باشید که آن را ساده و مفید نگه دارید. با درک دقیقا آنچه در ایمیل فروش خود وجود ندارد ، می توانید سر و صدایی را در صندوق ورودی Prospect خود کاهش دهید و واقعاً به عنوان یک شریک راه حل گرا برای تجارت خود متمایز شوید.

یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در 7 مارس 2019 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.

Example of B2B email to connect with someone who downloaded content from your website

New Call-to-Action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا