کسب و کار

31 آماری که قدرت همسویی فروش و بازاریابی را اثبات می کند

31 آماری که قدرت همسویی فروش و بازاریابی را اثبات می کند

کار تیمی رویا را به نتیجه می رساند. این در ورزش صادق است و در تجارت نیز صادق است: وقتی تیم ها با هم کار می کنند، نتایج بهبود می یابد.

A marketer and a sales rep work together after researching marketing sales alignment stats.

برای مشاغل، تراز فروش و بازاریابی یکی از مهم‌ترین ارتباطاتی است که می‌توانید مستقیماً از دروازه خارج شوید. . برای کمک به کسب‌وکارتان در استفاده بهتر از این رویکرد «بازاریابی»، ما برخی از بهترین آمار تحقیقات هم‌ترازی بازاریابی فروش را برای کمک به ثبت وضعیت بازاریابی در سال 2023 — و برای کمک به تشویق همکاری.

stats-that-prove-the-power-of-smarketing-slideshare_0

آمار تراز فروش و بازاریابی که باید بدانید

مزایا و فرصت های بازاریابی

  • 40.4% از متخصصان فروش گفتند که فروش و بازاریابی در سال 2022 نسبت به سال 2021 همسوتر شدند. (HubSpot، 2022)
  • 22.1% از فروشندگان گفتند بزرگترین مزیت همسو بودن تیم های فروش و بازاریابی این است که به آنها کمک می کند معاملات بیشتری را ببندند. (HubSpot، 2022)
  • 20.3٪ از تیم های فروش بازاریابی گفتند افزایش نرخ برد بزرگترین مزیت همسویی فروش و بازاریابی است. (HubSpot، 2022)
  • 44.8٪ از بازاریابان گفتند که همسویی فروش و بازاریابی در سال 2022 اهمیت بیشتری پیدا کرد. (HubSpot، 2022)
  • 79% از متخصصان فروش گفتند که CRM آنها به طور متوسط ​​یا بسیار زیاد همسویی فروش و بازاریابی آنها را بهبود می بخشد. (HubSpot، 2022)
  • 87% از رهبران فروش و بازاریابی می گویند که همکاری بین فروش و بازاریابی باعث رشد حیاتی کسب و کار می شود. (LinkedIn، 2020)
  • تقریباً همه (94٪) فروشندگان با عملکرد برتر که توسط LinkedIn مورد نظرسنجی قرار گرفتند، سرنخ‌های بازاریابی را که دریافت می‌کنند «عالی» یا «خوب» نامیدند (LinkedIn، 2020)
  • 30% از بازاریابان که از رویکرد مبتنی بر حساب (ABM) استفاده می کنند، 2 برابر بیشتر تعامل با مخاطبان هدف سطح C را گزارش کردند. (LinkedIn، 2020)
  • 76% از بازاریابان B2B می گویند رویکردهای مبتنی بر ABM نسبت به سایر تلاش های بازاریابی بازده بالاتری را ارائه می دهند. (2022K، BrightTALK،)
  • 62% از تیم‌ها از ABM برای هماهنگ کردن فروش و بازاریابی و جلب نظر مشتریان در سال 2021 استفاده کردند. در سال 2022، 33% از کسب‌وکارها قصد دارند از این تاکتیک استفاده کنند. (HubSpot، 2021)

stats-that-prove-the-power-of-smarketing-slideshare_2

منبع داده

تاکتیک های بازاریابی

  • 50.6% از متخصصان فروش گفتند که ردیابی و سازماندهی داده ها با CRM بسیار مهم است. (HubSpot، 2022)
  • 65.3% از فروشندگان گفتند که نمایش محصول موثرترین محتوای فعال کننده فروش است. (HubSpot، 2022)
  • 30.9% از رهبران فروش گفتند که ایجاد اعتماد و رابطه با مشتریان بالقوه بین سال‌های 2021 تا 2022 بسیار مهم‌تر شده است. (HubSpot، 2022)
  • 41.6% از متخصصان فروش گفتند که به اشتراک گذاشتن بازخورد مشتری مهمترین عامل برای همسویی فروش و بازاریابی است. (HubSpot، 2022)
  • 86% از متخصصان بازاریابی تلاش خود را صرف حساب هایی می کنند که هدف فروش است. (LinkedIn، 2020)
  • 85% از بازاریابان با توافقنامه سطح خدمات (SLA) فکر می کنند استراتژی بازاریابی آنها موثر است. (HubSpot, 2022)
  • متداول ترین معیار سنجش موفقیت برای برنامه های بازاریابی محتوا، فروش کل است. (HubSpot, 2022)
  • از جولای 2021 تا ژوئن 2022، حجم جستجوی ABM با 25 درصد افزایش به 100 هزار جستجو در ماه رسید. (SimilarWeb، 2022)

چالش ها و نیازهای بازاریابی

  • 52.2% از متخصصان فروش گفتند که بزرگترین تأثیر ناهماهنگی تیم فروش و بازاریابی، فروش و درآمد از دست رفته است. (HubSpot، 2022)
  • فقط 9.1% از فروشندگان گفتند که سرنخ هایی که از بازاریابی دریافت کرده اند بسیار با کیفیت هستند. (HubSpot، 2022)
  • 41.7% از متخصصان فروش گفتند که بیشتر به سرنخ های با کیفیت بالاتر از تیم بازاریابی خود نیاز دارند. (HubSpot، 2022)
  • 38.3٪ از رهبران فروش، همسویی بهتر در اهداف و استراتژی را به عنوان اولویت اصلی خود از تیم های بازاریابی خود ذکر کردند. (HubSpot، 2022)
  • 17.9٪ از تیم های فروش نیاز به سرنخ های با کیفیت بالا را بزرگترین چالش خود در فرآیند فروش عنوان کردند. (HubSpot، 2022)
  • تا سال 2022 فقط 37.2٪ از شرکت ها دارای تیم های فعال کننده فروش هستند. (HubSpot، 2022)
  • 16.1٪ از مشتریان بالقوه از معاملات خارج می شوند زیرا فرآیند فروش باید بیشتر شخصی شود. (HubSpot، 2022)
  • 60 درصد از پاسخ دهندگان جهانی در نظرسنجی لینکدین معتقد بودند که عدم هماهنگی بین فروش و بازاریابی می تواند به عملکرد مالی آسیب برساند. (LinkedIn، 2020 )
  • 90% از متخصصان فروش و بازاریابی به تعدادی قطع ارتباط در استراتژی، فرآیند، محتوا و فرهنگ اشاره می کنند. (LinkedIn، 2020)
  • تنها 28 درصد از فروشندگان گفتند که بازاریابی بهترین منبع سرنخ آنها است. (HubSpot، 2022)
  • تنها 23.1% از متخصصان فروش گفتند که فروش و بازاریابی کاملاً همسو هستند. (HubSpot، 2022)
  • 76% از تیم های بازاریابی گفتند که مطمئن نیستند که چگونه با فروش هماهنگ شوند. (StrategicAMB، 2022)
  • 66% از تیم های فروش و بازاریابی در یافتن بودجه مناسب برای ABM مشکل دارند. (StrategicAMB، 2022)

stats-that-prove-the-power-of-smarketing-slideshare_3

منبع داده

توانمندسازی همسویی بازاریابی فروش

همسویی فروش و بازاریابی برای موفقیت برند بسیار مهم است. ایجاد یک رابطه متقابل بین این تیم‌ها می‌تواند تولید سرنخ را افزایش دهد، کیفیت سرنخ را بهبود بخشد و ارتباط تیم‌ها با مشتریان را آسان‌تر کند.

یادداشت سردبیر: این پست وبلاگ در ابتدا در آوریل 2015 منتشر شد، اما برای جامعیت و تازگی در سپتامبر 2020 و مه 2023 به روز شد.

stats-that-prove-the-power-of-smarketing-slideshare_1

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا