کسب و کار

13 روش جدید برای گفتن “برای مثال”

13 روش جدید برای گفتن “برای مثال”

نمونه‌ها روشن‌کننده هستند، خواه شما یکی را در طول جلسه به اشتراک می‌گذارید، از طریق ایمیل، در تماس فروش، ارائه ارائه، نوشتن یادداشت و غیره. 

other words for for example

اما، همانطور که ممکن است بدانید، “برای مثال” موثر به سختی می‌توان مترادف آن را پیدا کرد، علیرغم اینکه چقدر از آن استفاده می‌کنیم. در این پست، فهرستی از مترادف‌های “مثلا” و بهترین موارد استفاده برای هر یک را مرور خواهیم کرد.

Download Now: The Ultimate Guide to Business Communication [Free Guide]

1. “برای مثال…”

“برای مثال” و “برای مثال” می‌توانند به جای یکدیگر استفاده شوند.

  • “محصول ما چندین ویژگی دارد که نمایندگان شما دوست خواهند داشت؛ به عنوان مثال، آنها می توانند یک سری ایمیل را برنامه ریزی کنند…”

بهترین برای: “برای مثال…” برای نوشتن رسمی بهترین است. می‌توانید از این به عنوان جایگزینی برای توضیح موارد استفاده برای محصول خود در طی ارسال ایمیل اولیه به مشتریان بالقوه استفاده کنید.

2. “برای اینکه به شما ایده بدهم…”

از این عبارت برای معرفی یک مورد یا مثال استفاده کنید.

  • “برنامه تمرینی مناسب برای ماه ها و ماه ها “چسب” می شود. برای ارائه ایده، میانگین بهره وری تیم فروش شرکت آبل در هر تکرار 30٪ افزایش یافته است. سه ماهه اول بعد از کارگاه ما — و از آن زمان تاکنون در دو درصد باقی مانده است.”

بهترین برای: “برای اینکه به شما ایده بدهم…” برای موقعیت های غیررسمی و رسمی مفید است.

3. “به عنوان مدرک…”

بعد از اینکه نکته ای را بیان کردید، “به عنوان دلیل” و سپس یک حکایت یا آمار بگویید.

  • “میان‌وعده‌های ناسالم ممکن است بیشتر از آنچه فکرش را می‌کنید به رضایت کارمندان آسیب بزنند. به‌عنوان دلیل، امتیاز eNPS HereNow پس از اصلاح “شبکه خانه” دفتر آنها 10 امتیاز بالا رفت.”

بهترین برای:«به‌عنوان اثبات…» برای موقعیت‌های غیررسمی و رسمی هنگام ارائه مثالی مفید است که از نظر شما پشتیبانی می‌کند.

4. “فرض کنید که…”

این عبارت شنونده شما را به ستاره داستان تبدیل می‌کند که به جلب و حفظ توجه او کمک می‌کند.

  • “با کمال تعجب، اکثر فروشندگان بیشتر روز خود را صرف کارهای غیر فروش می کنند. فرض کنید کهتمام زمانی که در حال حاضر در CRM خود صرف می کنید می تواند صرف ارسال ایمیل، تماس، و ملاقات با افراد بالقوه.”

بهترین برای: “فرض کنید که…” برای نوشتن غیررسمی و رسمی برای معرفی یک مثال موقعیتی مفید است.

5. “برای نشان دادن…”

وقتی می‌خواهید نظر خود را ثابت کنید، این عبارت را امتحان کنید.

  • “همه به یک استراتژی امنیت سایبری خوب نیاز دارند – حتی اگر در یک صنعت “خطرناک” نباشید. برای نشان دادن، ما فقط از مشتری در فضای مصرف کننده حیوانات خانگی محافظت می کنیم. همه چیز، از یک حمله بسیار پیچیده که هر یک از 100 فروشگاه آنها را برای ساعت ها، شاید حتی چند روز آفلاین می کرد.”

بهترین برای: “برای نشان دادن…” در موقعیت های رسمی مفید است.

6. “تصور کن…”

از طرف مقابل بخواهید خود را در موقعیتی مرتبط تصور کند، باعث می‌شود که او شما را باور کند.

  • تصور کنید هر فرنچایزی که دارید فروش خود را دو برابر کرده است. چه تاثیری بر زندگی شما خواهد داشت؟”

بهترین برای: «تصور کنید…» برای موقعیت‌های غیررسمی بهترین است، مثلاً اگر قبلاً با کسی رابطه برقرار کرده‌اید.

7. “تظاهر کن که…”

در خطوط مشابه، “تظاهر به XYZ اتفاق افتاده” جایگزین موثر دیگری برای “برای مثال.”

است.

  • “Onboarding تاثیر بسیار زیادی بر میزان حفظ شما دارد. تظاهر کنید کارمندان جدید می توانند 10 روز اول خود را صرف یادگیری در مورد محصول، تیم، فرهنگ و مشتریان شما کنند. چه تاثیری خواهد داشت. در مورد عملکرد آنها؟”

بهترین برای: «تظاهر کنید که…» در موقعیت‌های غیررسمی هنگام ارائه مثالی مفید است که صحنه را تنظیم می‌کند.

8. “برای اینکه منظورم را به شما نشان دهم…”

اگر از محتوایی استفاده می‌کنید – مانند گواهی مشتری، ویدیو، پست وبلاگ، مطالعه موردی، بیانیه مطبوعاتی و غیره – برای اثبات نظر خود، این عبارت مفید است.

  • “هزاره‌ها زمانی که احساس می‌کنند به هدف بزرگ‌تری کمک می‌کنند، سخت‌تر کار می‌کنند. برای اینکه منظورم را به شما نشان دهم، در اینجا مقاله‌ای در مورد اتفاقی که هنگام عرضه “Danco Cares” رخ داد آمده است. کمپین بازاریابی داخلی.”

بهترین برای: “برای اینکه منظورم را به شما نشان دهم…” برای موقعیت های غیررسمی بهترین است.

9. “بیایید بگوییم …”

“بیایید بگوییم” یک جایگزین معمولی برای “تصور کنید” یا “فرض کنید.”

است.

  • بیایید بگوییم می توانید پنج برابر افراد بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید.”

بهترین برای: “بیایید بگوییم….” اغلب در موقعیت های غیررسمی استفاده می شود، اما می تواند به طور رسمی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

10. “مورد موردی…”

برای مواقعی که ادعای جسورانه ای داشته اید و نیاز دارید آن را با مثالی عالی پشتیبان کنید، به “مورد در نقطه …”

بروید.

  • “ممکن است خیلی خوب به نظر برسد که درست باشد، اما به سادگی افزودن سطل های بازیافت بیشتر می تواند باعث شود رستوران شما زباله بسیار کمتری تولید کند. مورد نمونه: ما سه سطل را در وست وود قصر پیتا قرار دادیم. مکان یابی و یک سطل زباله حذف شد و ضایعات 13.9 درصد کاهش یافت.”

بهترین برای: “مورد موردی…” به صورت غیر رسمی و رسمی کار می کند.

11. “به عنوان مثال.”

این مخفف لاتین (که همیشه با حروف کوچک است) به معنای “مثلا” است.

  • “شما فرصت های زیادی برای رشد دارید، به عنوان مثال، به نظر نمی رسد که صفحه قیمت خود را در سال های گذشته بهینه کرده اید.”

بهترین برای: “مثلا” برای نوشتن رسمی بهترین گزینه است. همین امر در مورد i.e نیز صدق می کند، که اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند.

12. “مانند …”

اگر لازم است نکته خاصی را توضیح دهید، از “مانند ” برای توضیح بیشتر استفاده کنید.

  • مشتریانی که از استاندارد CRM استفاده کردند، تغییرات مثبتی را برای تیم های فروش خود مشاهده کردند، مانند افزایش بهره وری 15٪ و افزایش 40٪ در درآمد فروش.”< /li>

بهترین برای: «مانند…» می‌تواند رسمی و غیررسمی باشد.

13. “به ویژه …”

آیا بخش خاصی از پیام شما وجود دارد که بخواهید بر آن تأکید کنید؟ اگر چنین است، سعی کنید از “به ویژه” برای برجسته کردن مناطق مورد تاکید استفاده کنید.

  • با یک آدرس IP ارسال ایمیل سفارشی، استراتژی ایمیل شما مزایای زیادی به همراه خواهد داشت. به ویژه، بهبودی در تحویل ایمیل خواهید دید.<"

بهترین برای: «به‌ویژه…» برای موقعیت‌های غیررسمی و رسمی مؤثر است.

با 13 گزینه برای انتخاب، هرگز مجبور نخواهید بود از “برای مثال” بارها و بارها استفاده کنید… خوب، دوباره. برای کسب اطلاعات بیشتر، این ایمیل تشکر بعدی بعدی را بررسی کنید.

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا