کسب و کار

12 بهترین دستیار هوش مصنوعی برای تیم های فروش

12 بهترین دستیار هوش مصنوعی برای تیم های فروش

از بین سازمان‌های فروش با عملکرد برتر، 57 درصد از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی، درک نیازهای مشتری و هوش رقابتی استفاده کرده‌اند. و بیش از 45٪ از آنها پیشرفت عمده ای را در این زمینه ها و فراتر از آن گزارش کرده اند.

woman works with AI sales assistant to make calls

جای تعجب نیست که چرا. فروش، با ماهیت داده فشرده آن، حجم زیادی از داده های بدون ساختار تولید می کند. این شامل متن ایمیل‌ها، یادداشت‌ها، صدای تماس‌ها، ویدیوها و موارد دیگر است. نرم افزار فروش هوش مصنوعی داده ها را ساختار می دهد، احساسات را تجزیه و تحلیل می کند و الگوهایی را پیدا می کند که نیاز به نگاه دقیق تری دارند.

به‌علاوه، دستیاران فروش هوش مصنوعی می‌توانند ایمیل‌های فریبنده بنویسند، معاملات را اولویت‌بندی کنند و موارد دیگر. بنابراین، بیایید 12 بهترین نرم افزار فروش هوش مصنوعی را برای تقویت تیم فروش خود بررسی کنیم.

Download Now: The State of AI in Sales [2023 Report]

فهرست محتوا

  • نرم افزار دستیار فروش هوش مصنوعی چیست؟
  • دستیاران فروش هوش مصنوعی چگونه کار می کنند؟
  • 5 مورد استفاده از دستیاران فروش هوش مصنوعی
  • 12 بهترین دستیار فروش هوش مصنوعی

نرم افزار دستیار فروش هوش مصنوعی چیست؟

نرم‌افزار فروش هوش مصنوعی به دسته‌ای از ابزارها اشاره دارد که از هوش مصنوعی (AI)، الگوریتم‌های پردازش زبان طبیعی (NLP) و یادگیری ماشین (ML) برای ساده‌سازی فرآیند فروش استفاده می‌کنند.

این راه حل های نرم افزاری وظایف فروش را خودکار می کنند. آنها می توانند روندها و تنگناها را شناسایی کنند، پیش بینی های دقیقی داشته باشند و بینش عملی ارائه دهند. با این اطلاعات، می توانید عملکرد فروش را بهینه کنید.

به عنوان مثال، Gong، یک پلتفرم اطلاعاتی درآمد، می‌تواند فروش برنده و باخت را تشخیص دهد. زمین در میان تیم شما سپس این ابزار می تواند نشانگرهایی برای بهبود ارائه دهد.

4 مزایای دستیاران فروش هوش مصنوعی

1. هوش مصنوعی پیش بینی درآمد را تصحیح می کند.

مدیران فروش برآورد درآمد فروش سه ماهه را دشوار می دانند. این جنبه با استخدام، حقوق و دستمزد و خطاهای انسانی ادغام شده است. حتی یک پیش بینی نادرست می تواند اعتبار کسب و کار را ویران کند.

هوش مصنوعی این مسئولیت را بر عهده می گیرد تا مدیران فروش بتوانند توجه خود را به جای دیگری متمرکز کنند.

در سال 2020، سیلور پیک Aviso، یک پلت فرم فروش هوش مصنوعی، برای پیش بینی تجارت فصلی. پس از اجرا، Aviso یک درآمد قابل پیش بینی. این ابزار به طور مداوم ارقام درآمدی در محدوده 3-4٪ درآمد واقعی شرکت را ارائه می‌دهد.

2. هوش مصنوعی به شناسایی دقیق و اولویت بندی سرنخ های با کیفیت کمک می کند.

سیستم های امتیازدهی سرنخ هوش مصنوعی به طور کامل سرنخ ها را با معیارهای از پیش تعریف شده و الگوهای رفتاری ارزیابی می کنند. سپس نرم‌افزار MQL‌ها را برجسته می‌کند و آنها را در خط لوله پایین می‌آورد.

به همین ترتیب، AI سرنخ های نامناسب را رد صلاحیت می کند. این باعث صرفه جویی در وقت نمایندگان توسعه فروش می شود و بهداشت خط لوله فروش را بهبود می بخشد.

3. هوش مصنوعی مدیریت مشتری را بهبود می بخشد.

با فناوری هوش مصنوعی مدیریت حجم زیادی از پرسش های مشتری، تیم های فروش در زمان و انرژی صرفه جویی می کنند. شما می توانید نیاز به مداخله انسان را برای کارهای پیش پا افتاده از بین ببرید، مانند:

  • وارد کردن دستی داده های مشتری.
  • پاسخ به سوالات متداول.
  • ایجاد توصیه های شخصی بر اساس ترجیحات مشتری.

برای مثال، Vonage، یک رهبر جهانی در ارتباطات ابری، با People.ai برای تقویت تعامل با مشتری و بهبود فروش مبتنی بر حساب.

Vonage از پایگاه داده و راه حل فروش ارائه شده توسط People.ai استفاده کرد. از طریق اتخاذ این ابزارها، آنها توانستند داده های بهتری را برای فروش حساب به دست آورند. این شامل به دست آوردن مخاطبین بیشتر، انتقال دقیق داده ها به سیستم ها و ایجاد موتور فروش روان تر بود.

در نهایت، رهبران فروش می توانند سطوح تعامل را ردیابی کنند و برای افزایش بهره وری نمایندگان، مربیگری هدفمند ارائه دهند.

4. هوش مصنوعی در وقت فروشندگان صرفه جویی می کند.

کاربران برتر کارهای دستی و تکراری را با هوش مصنوعی خودکار می‌کنند. سپس می توانند بر ایجاد روابط طولانی مدت با مشتریان و بستن معاملات تمرکز کنند. 72٪ از فروشندگان ادعا می کنند که می توانند بسازند بر اساس تحقیقات HubSpot، پس از پیاده سازی هوش مصنوعی سریعتر ارتباط برقرار کنید.

این جایی است که هوش مصنوعی به تیم‌های فروش کمک می‌کند زمان را کاهش دهند:

  • ثبت اطلاعات فروش و یادداشت های مشتری.
  • ایجاد نقل قول/پیشنهاد.
  • تعیین اقدامی که باید در مورد حساب ها انجام شود.
  • بررسی خطوط لوله.
  • شخصی سازی برای مشتریان بر اساس الگوهای رفتاری.

دستیارهای فروش هوش مصنوعی چگونه کار می کنند؟

از جنبه فنی، دستیاران فروش هوش مصنوعی از NLP و ML برای پردازش مجموعه داده های بزرگ و پیشنهاد نتایج استفاده می کنند. در نهایت، به پنج مرحله می رسد:

  1. ورودی داده (ورودی).
  2. پردازش و تفسیر داده ها.
  3. نتایج داده ها.
  4. تنظیمات الگوریتم.
  5. ارزیابی‌ها و استنباط‌ها.

راهنمای ما را در مورد چگونه هوش مصنوعی کار می کند.

با آن، دستیاران فروش هوش مصنوعی طیف وسیعی از قابلیت‌های پیشرفته را برای تقویت یا انجام فرآیندهای فروش ارائه می‌دهند. این شامل:

  • تحلیل احساسات. هوش مصنوعی احساسات مشتری را درک می‌کند و رویکرد فروش را بر این اساس تنظیم می‌کند.
  • تجزیه و تحلیل فروش. هوش مصنوعی بینش هایی را در مورد عملکرد فروش و معیارهای کلیدی برای تصمیم گیری مبتنی بر داده ارائه می دهد.
  • قابلیت های دستیار مجازی. هوش مصنوعی به زمان‌بندی، مدیریت تقویم و یادآوری کمک می‌کند.
  • پیش‌بینی فروش. نرم‌افزار هوش مصنوعی پیش‌بینی‌های فروش را بر اساس داده‌های تاریخی و الگوریتم‌های پیش‌بینی تولید می‌کند.
  • کوچینگ فروش. ابزارهای هوش مصنوعی، راهنمایی‌ها و پیشنهادات مربیگری در زمان واقعی را برای تکنیک‌های فروش بهبود یافته ارائه می‌دهند.

اکنون، بیایید موارد استفاده خاص را که در آن دستیاران فروش هوش مصنوعی واقعاً می‌درخشند، بررسی کنیم.

5 نمونه از دستیاران فروش هوش مصنوعی

1. Tinuiti 50٪ درآمد تکراری بیشتری از فروش متقابل با Gong بسته است.

Tinuiti، یک شرکت تبلیغاتی و روابط عمومی، با چالش‌هایی با فرآیند فروش دستی و محدود مواجه شد. تجزیه و تحلیل.

با استفاده از گونگ، Tinuiti توانست فرصت‌های فروش متقابل را شناسایی کند. تیم به 50% افزایش در درآمد مکرر حاصل از فروش متقابل.

Gong Trackers اطلاعاتی در مورد کلمات کلیدی ذکر شده در فروش و مکالمات مشتری ارائه کرد. این داده ها مربیگری را بهبود بخشید و همکاری بین تیم های استراتژی فروش و مشتری را ساده کرد.

2. تجزیه و تحلیل تماس هوشمند بانک Suntrust را با افزایش 50 درصدی در تبدیل جستجوی پولی متحول کرد.

چرا مشتریان تماس می گیرند؟ بانک SunTrust در جستجوی پاسخ بود. آن‌ها با Invoca، یک پلت‌فرم هوشمند ردیابی تماس، همکاری کردند.

بانک تجزیه و تحلیل تماس Invoca را برای درک بهتر رفتار و ترجیحات مشتری اجرا کرد.

سپس تیم متوجه شد که بازدید از وب سایت آنها، تماس های تلفنی را نسبت به ارسال های وب ترجیح می دهد. این منجر به بهبودهای قابل توجهی در سه حوزه کلیدی شد: ایجاد تعاملات با ارزش بیشتر با مشتری، ایجاد یک سفر یکپارچه همه‌کاناله، و افزایش کسب‌وکار از طریق بازاریابی تلفن همراه.

پس از آن، شرکت موارد زیر را مشاهده کرد:

  • 50% کاهش هزینه در هر تبدیل.
  • 50٪ افزایش در تبدیل جستجوی پولی.
  • 60% افزایش شایستگی مرکز تماس.
  • 300٪ افزایش مدت تماس.

3. SAP شاهد افزایش 400 درصدی در تعامل با مشتری با MRP بود.

شرکت نرم‌افزار آلمانی برنامه‌ها و محصولات سیستم (SAP) می خواست در مورد الگوهای خرید مشتریان و سایر عوامل روانشناختی موثر بر تصمیمات خرید بینشی کسب کند. به همین دلیل است که آنها MRP، یک راه حل پیشرفته اطلاعات حساب کاربری را اجرا کردند.

استفاده MRP از بینش های مبتنی بر داده و تجزیه و تحلیل پیش بینی منجر به موارد زیر شد:

  • شناسایی حساب های پذیرنده.
  • پیام های شخصی برای خریداران.
  • هشدارهای خودکار برای فروشندگان داخلی در مورد مشتری احتمالی و فراتر از آن.

نتیجه؟ تعامل با مشتری با 400٪ قابل توجه افزایش یافت.

4. OneCause با SalesLoft 20٪ فعالیت های فروش بیشتری انجام داد.

OneCause، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های دیجیتالی جمع‌آوری سرمایه برای سازمان‌های غیرانتفاعی، با چالش‌هایی در CRM خود مواجه شد. تیم آنها به دنبال دید بیشتر و داده های پاک در خط لوله خود بودند. پیاده‌سازی SalesLoft، یک ابزار تعامل در فروش، به تیم کمک کرد:

  • بهبود کارآیی.
  • فرصت های مناسب را در مراحل مختلف خط لوله فروش شناسایی کنید.
  • فعالیت‌های فروش را ساده کنید و بهترین شیوه‌ها را بین مدیران فروش منتقل کنید.
  • با الگوها و تکه‌های ایمیل در زمان صرفه‌جویی کنید و امکان تماس‌های بیشتر و پیگیری‌های شخصی‌شده را فراهم کنید.

SalesLoft مدیریت پیشگیرانه خط لوله را فعال کرد، داده های فروش را غنی کرد و بینش ارزشمندی را برای مربیگری ارائه کرد. در مجموع دارای تیم فروش OneCause را به مجریانی سازنده و موفق تبدیل کرد.

5. Vodafone 90% اتوماسیون و 50% کاهش زمان را با Anaplan اجرا کرد.

Vodafone، ارائه‌دهنده مخابرات چندملیتی، به دنبال بهبود عملکرد فروش بود. بنابراین، آنها با Anaplan شریک شدند.

با ادغام Anaplan با Salesforce، Vodafone بینش بهتری به دست آورد. ابزارها داده‌های خط لوله را با دانش فروش محلی ترکیب کردند.

این پلتفرم ایجاد یک سیستم برنامه‌ریزی مبتنی بر حساب را تسهیل کرد. این امر امکان دستیابی به اهداف فروش عینی و در هم تنیده را فراهم کرد. این سیستم همچنین حروف هدف را با استفاده از DocuSign تولید کرد.

یکی از مزایای کلیدی Anaplan کاهش زمان برنامه ریزی فروش از سه ماه به تنها شش هفته بود.

با پیروی از طرح فروش ایجاد شده توسط Anaplan، Vodafone شاهد افزایش قابل توجه 90٪ بود. در تنظیم هدف خودکار و کاهش 50٪ در زمان چرخه برنامه ریزی فروش.

12 بهترین دستیار فروش هوش مصنوعی

1. دستیار محتوای HubSpot

HubSpot Content Assistant یک هوش مصنوعی مولد همه کاره است که همه این کارها را انجام می دهد. این ابزار می تواند ایمیل های بازاریابی قانع کننده و شخصی سازی شده تولید کند. می‌توانید الگوهای بعدی، ایده‌های وبلاگ، و طرح‌های کلی ایجاد کنید — همه با قدرت هوش مصنوعی.

برای دریافت صدای خروجی، به هوش مصنوعی توضیح دهید که چه محتوایی را می خواهید دریافت کنید.

بگویید، شما تورهای هلیکوپتری هاوایی را برای استراحت شرکتی می فروشید. شما می توانید با پر کردن اطلاعات محصول و آنچه می خواهید در این ایمیل با آنها ارتباط برقرار کنید، از دستیار محتوا درخواست کنید.

و این خروجی است — یک ایمیل فروش بسیار شخصی‌شده.

ویژگی های اصلی

  • فرم ورودی به شما امکان می دهد دقیقاً محتوایی را که می خواهید توصیف کنید
  • ایمیل‌های فروش و بازاریابی شخصی، الگوهای پیگیری، ایده‌های وبلاگ و طرح‌های کلی را می‌نویسد
  • ChatSpot می‌تواند گزارش تولید کند، پیش‌بینی کند، سرنخ‌ها را مدیریت کند و پیگیری‌ها را تسهیل کند
  • می توانید از ابزار هوش مصنوعی بخواهید ایمیل ها و سایر محتواها را بنویسد
  • می توانید CRM خود را به راحتی و بدون کلیک کردن روی برگه های داده جستجو کنید

قیمت: رایگان برای کاربران HubSpot CRM.

نکته حرفه ای: لیستی از مشتریان بالقوه با ویژگی های مشترک مانند قصد خریدار و جمعیت شناسی ایجاد کنید. سپس، این اطلاعات را به دستیار محتوای HubSpot بدهید. این ابزار این داده‌ها را جمع‌آوری می‌کند و ایمیل‌های شخصی‌سازی‌شده برای دسترسی شما ایجاد می‌کند.

2. ChatSpot

به طور مشابه، ChatSpot ربات CRM ما می تواند به افزایش بهره وری فروش کمک کند. این ابزار با CRM شما یکپارچه می شود تا گزارش تولید کند، فروش را پیش بینی کند، سرنخ ها را مدیریت کند، پیگیری ها را تسهیل کند، و موارد دیگر.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که ChatSpot را درخواست کنید. سپس این ابزار CRM شما را جستجو می‌کند تا اطلاعاتی را که به سرعت نیاز دارید جمع‌آوری کند.

ویژگی های اصلی

  • ChatSpot می‌تواند گزارش تولید کند، پیش‌بینی کند، سرنخ‌ها را مدیریت کند و پیگیری‌ها را تسهیل کند
  • می‌توانید از ابزار هوش مصنوعی بخواهید ایمیل‌ها و سایر محتواها را بنویسد
  • می توانید CRM خود را به راحتی و بدون کلیک کردن روی برگه های داده جستجو کنید

قیمت: رایگان برای کاربران HubSpot CRM.

3. گونگ

هوش مصنوعی گونگ مکالمات مشتری را به صورت صوتی و متنی ضبط، رونویسی و پردازش می کند. این ابزار همچنین می‌تواند بینش و توصیه‌هایی برای بهترین آهنگ‌های گفتگو ارائه دهد. این می تواند به تیم های فروش و درآمد کمک کند تا عملکرد و پیام رسانی خود را بهبود بخشند.

منبع تصویر

ویژگی های اصلی

  • ضبط خودکار مکالمات خریدار
  • مکالمات را از طریق تماس های تلفنی و تماس های ویدیویی تجزیه و تحلیل می کند
  • عملکرد رونویسی مکالمات
  • پلتفرم واقعیت گونگ برای پیش بینی دقیق

چیزی که ما دوست داریم: گونگ در تجزیه و تحلیل موضوعات کلیدی بحث، سوالات اصلی، موارد اقدام و پویایی روابط مهارت فوق العاده ای دارد.

قیمت: قیمت براساس تعداد کاربران است و به‌عنوان قیمت پایه به‌علاوه هزینه‌ای برای هر کاربر که سالانه صورت‌حساب می‌شود، ساختار یافته است. قیمت پایه 5000 دلار است و نرخ هر کاربر بسته به تعداد کاربر از 1360 تا 1600 دلار برای هر کاربر در سال متغیر است.

4. اسطوخودوس

Lavender یک مربی ایمیل مبتنی بر هوش مصنوعی است که پشتیبانی جامعی را برای افزایش سرعت و کیفیت نوشتن ارائه می دهد. به علاوه، فروشندگان آن را دوست دارند!

I /a>

ویژگی های اصلی

  • شخصی‌سازی ایمیل سرد بر اساس داده‌های قصد خرید
  • تحلیل احساسات
  • به BDR ها و SDR ها اجازه می دهد تا از بهترین فروش برای هر سرنخ اطمینان حاصل کنند

چیزی که ما دوست داریم: Lavender به عنوان یک دستیار ایمیل شخصی عمل می‌کند و پشتیبانی ارزشمندی را برای تیم‌ها در ایجاد پیام‌های شخصی‌سازی شده ارائه می‌کند که باعث ایجاد تبدیل می‌شود.

قیمت: یک هفته دوره آزمایشی وجود دارد. پس از آن، می توانید به طرح رایگان با ویژگی های محدود دسترسی داشته باشید. هزینه های حرفه ای انفرادی 29 دلار در ماه. تیم ها 49 دلار برای هر کاربر ماهانه است.

5. ویدیارد

شما احتمالا Vidyard را به خاطر ایجاد ویدیوهای قابل اشتراک‌گذاری آسان با تجزیه و تحلیل پیشرفته می‌شناسید. با این حال، این شرکت اخیراً ویژگی‌های خود را با مولد اسکریپت فروش هوش مصنوعی Vidyard افزایش داده است. . همانطور که از نام آن پیداست، این ابزار اسکریپت‌های فروش سفارشی‌سازی شده را تولید می‌کند که می‌تواند در ویدیوهای شما گنجانده شود.

منبع تصویر< /em>

ویژگی های اصلی

  • مجموعه ای عالی از ابزارها برای تولید ویدئوهای فروش جذاب
  • درگیری بیننده را ردیابی می کند
  • اسکریپت های فروش را برای نیازهای مختلف فروش ایجاد می کند – جستجو، پیگیری، و پیشرفت معامله

آنچه ما دوست داریم: Vidyard نمونه‌های اسکریپت فروش مختلفی را برای درک قابلیت‌های ابزار از همان ابتدا ارائه می‌دهد.

قیمت: طرح رایگان شامل 25 ویدیو در کتابخانه و 10 اسکریپت فروش تولید شده است. همچنین یک دوره آزمایشی پولی ۲ هفته ای برای ویژگی های پیشرفته وجود دارد. طرح پرداخت شده از 29 دلار در ماه شروع می شود.

➡️قسمت پادکست جذاب “Mind را از دست ندهید -Blowing AI Tools، 2023، جایی که سم پار و شان پوری درباره ابزارهای هوش مصنوعی جذاب صحبت می کنند.

از سازمان‌های فروش با عملکرد برتر، 57٪ از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی، درک نیازهای مشتری و هوش رقابتی استفاده کرده‌اند. و بیش از 45 درصد از آنها پیشرفت عمده ای را در این زمینه ها و فراتر از آن گزارش کرده اند.

6. Otter.ai

Otter.ai خلاصه‌های جلسات مجازی را تولید می‌کند و تماس‌های فروش را رونویسی می‌کند، در زمان صرفه‌جویی می‌کند و احتمال خطا را کاهش می‌دهد. حتی می‌تواند لهجه‌های دشوار را تایپ کند.

منبع تصویر

ویژگی های اصلی

  • رونوشت های برجسته جلسه را به صورت خودکار ایجاد می کند
  • کلمات کلیدی و ابر کلمات را خلاصه می کند
  • Otter با iOS، Android و برنامه‌های وب سازگار است

آنچه ما دوست داریم: Otter بسیار دقیق است. نیاز به تصحیح یا ویرایش دیکته خودکار تقریباً وجود ندارد.

قیمت: طرح اولیه رایگان 300 دقیقه رونویسی در ماه ارائه می‌دهد. برنامه پرداخت شده از 16.99 دلار در ماه شروع می شود. هزینه طرح کسب و کار 30 دلار برای هر کاربر ماهانه است.

7. طبیعت دوم

Second Nature یک دستیار هوش مصنوعی نقش‌آفرینی برای تیم‌های درآمدی است. در اینجا می‌توانید موارد فروش، دموها، ارائه‌ها و رسیدگی به اعتراضات را تمرین کنید.

جنی، مربی فروش هوش مصنوعی، یک “مشتری” و وظیفه شما را به شما اختصاص می دهد. بعد، مکالمه را نقش بازی می کنید و دیالوگ را ضبط می کنید. در عرض چند دقیقه، نظرات معنی‌داری در مورد طرح خود با قسمت‌های برجسته برای بهبود دریافت خواهید کرد.

تصویر منبع

ویژگی های اصلی

  • سناریوهای فروش مستقیم، مانند تماس‌های کشف و مدیریت نقد
  • ضبط های روان
  • تحلیل احساسات
  • فروشندگان می توانند ارائه های یکدیگر را مشاهده کرده و انتقادات خود را به اشتراک بگذارند

آنچه ما دوست داریم: Second Nature کلمات پرکننده را به تصویر می کشد. این ابزار همچنین تجزیه و تحلیل احساسات و واژگان را انجام می دهد تا سطح تیم های فروش را افزایش دهد.

قیمت: قیمت‌ها در صورت درخواست موجود است.

8. People.ai

People.ai یک پلت فرم بهره وری فروش برای خودکارسازی و ساده سازی وظایف فروش است. این شامل جمع‌آوری داده‌های CRM، بررسی خط لوله، تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده، ردیابی عملکرد تکرار، و موارد دیگر می‌شود.

منبع تصویر

ویژگی های اصلی

  • به طور خودکار فعالیت‌های فروش را ضبط و ثبت می‌کند، از جمله ایمیل‌ها، تماس‌ها، جلسات و سایر تعاملات
  • داده‌های فروش را با جمع‌آوری اطلاعات از CRM، تقویم‌ها و سایر ابزارهای ارتباطی از طریق API غنی می‌کند
  • مشاهده بیدرنگ در مراحل معامله، احتمالات و مراحل بعدی

آنچه ما دوست داریم: People.ai به رهبران فروش امکان می دهد داشبوردهای فروش سفارشی ایجاد کنند و فروش آینده را با دقت پیش بینی کنند.

قیمت: قیمت ها در صورت درخواست موجود است.

9. SalesLoft

از عدم قطعیت تعامل مشتری ناامید هستید؟ SalesLoft یک پلت فرم بسیار سازنده برای تعامل در فروش ارائه می دهد. این به تیم های فروش و بازاریابی اجازه می دهد تا داده های مشتری را ردیابی کنند.

همچنین می‌توانید توالی‌های فراگیری را بر اساس ترجیحات و رفتارهای مشتریان بالقوه شخصی‌سازی کنید.

منبع تصویر

ویژگی های اصلی

  • همگام سازی CRM دو جهته برای گرفتن داده های تعامل
  • پیش‌بینی فروش مبتنی بر هوش مصنوعی
  • جریان کاری مبتنی بر هوش مصنوعی برای ایجاد یک تجربه معتبر برای هر سرنخ

چیزی که ما دوست داریم: SalesLoft می‌تواند کارهای روزمره نمایندگان فروش را هماهنگ و خودکار کند. این ابزار همچنین می‌تواند عملکرد تیم فروش و شخصی‌سازی را با ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی افزایش دهد.

قیمت: قیمت ها در صورت درخواست موجود است.

10. اوروم

Orum روش‌های سنتی ضبط پست‌های صوتی و انتظار برای تماس مجدد مشتریان را پاک می‌کند. این پلت فرم شماره گیر فروش، تماس های سرد خروجی را خودکار می کند، شماره گیری های موازی را انجام می دهد و از مسیریابی مراقبت می کند. این منجر به تماس‌های بیشتر در زمان کمتر می‌شود.

منبع تصویر< /em>

ویژگی های اصلی

  • یک شماره گیر موازی اضافه می کند
  • اعداد غیر موثر را فیلتر می کند
  • پست های صوتی از پیش ضبط شده را به صورت خودکار رها می کند

آنچه ما دوست داریم: کاربران می‌توانند تعداد شماره‌گیری‌هایی را که می‌توانند انجام دهند پنج برابر افزایش پیدا کنند.

قیمت: قیمت ها در صورت درخواست موجود است. 500 تماس اول در دوره آزمایشی رایگان است. بر اساس گزارش‌ها، Orum شماره‌گیر برقی را با 450 دلار در ماه در هر تکرار و شماره‌گیر موازی با 1200 دلار در ماه در هر تکرار ارائه می‌کند.

11. ZoomInfo

ZoomInfo، یک پلت فرم هوشمند فروش، به سرعت مشتریان بالقوه را تشخیص می دهد و داده های هدف را به دست می آورد. این پلتفرم همچنین دارای ابزارهایی برای برنامه ریزی منطقه فروش است.

ZoomInfo اطلاعاتی را در مورد نام‌های تجاری، دوره‌های تامین مالی، تغییرات شغلی، جمعیت‌شناسی، پوشش بازار و صدها نقطه داده دیگر جمع‌آوری می‌کند.

ZoomInfo dashboard.

منبع تصویر

ویژگی های اصلی

  • بزرگترین پایگاه داده تماس B2B با بیش از 65 میلیون شماره تلفن مستقیم و بیش از 150 میلیون آدرس ایمیل تأیید شده
  • سیگنال های خریدار را برای مشتریان احتمالی موجود در لیست شما ارائه می دهد
  • ویژگی ردیابی بازدیدکنندگان وب سایت

آنچه ما دوست داریم: در عرض چند دقیقه، اطلاعات ارزشمندی مانند شماره تماس، ایمیل، نقش های اصلی و عناوین شغلی را دریافت خواهید کرد. حتی می‌توانید آنچه را که سرنخ‌هایتان در سایتتان کاوش کرده‌اند، آشکار کنید.

قیمت: تک کاربر حرفه ای از 11995 دلار برای 5000 اعتبار سالانه شروع می شود. قیمت‌ها بر اساس تعداد صندلی‌ها متفاوت است، ویژگی‌ها و اعتبارات مورد نیاز.

12. Demodesk

Demodesk راه حلی برای نمایش های جذاب و تعاملی از طریق اشتراک گذاری کنترل صفحه ارائه می دهد. این به مشتریان احتمالی شما اجازه می دهد تا در زمان واقعی در محصول گشت و گذار کنند. طبق گزارش ها، تیم فروش شما می تواند انتظار افزایش قابل توجه 30٪ در فروش را داشته باشد.

منبع تصویر< /p>

ویژگی های اصلی

  • اشتراک گذاری تعاملی صفحه
  • اطلاعات بینش خریداران را جلب می کند
  • یادداشت های جلسه شما را درست در حین تماس با CRM شما همگام می کند
  • به فضای مجازی مارک دار اجازه می دهد

چیزی که ما دوست داریم: ویژگی کنترل اشتراک Demodesk در نمایش محصولات SaaS معجزه می کند. این به مشتریان بالقوه کمک می کند تا پیشنهادات شما را بهتر از رقبا به خاطر بسپارند.

قیمت: برنامه زمانبندی 29 یورو برای هر کاربر در ماه است. طرح کسب و کار 99 یورو برای هر کاربر در ماه است.

اجازه دهید AI چرخ را بگیرد

هوش مصنوعی به طور جدی بازی فروش را افزایش می دهد و در آینده بهتر خواهد شد. در حال حاضر، تقریباً در تمام فرآیندهای فروش نفوذ کرده است، با عملکردهای برتر از پذیرش گسترده هوش مصنوعی گزارش شده است.

نوشتن ایمیل‌های قاتل، ارائه پیشنهادهای شگفت‌انگیز، پیش‌بینی با دقت 95 درصد، و رونویسی جلسات – هوش مصنوعی همه چیز را پوشش داده است!

بنابراین، قدرت دستیاران فروش هوش مصنوعی را در آغوش بگیرید و عملکرد فروش خود را افزایش دهید.

New call-to-action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا