کسب و کار

10 بهترین ابزار هوش مصنوعی برای رسیدن به اهداف فروش

10 بهترین ابزار هوش مصنوعی برای رسیدن به اهداف فروش

با صدها ابزار فروش هوش مصنوعی در بازار، انتخاب ابزارهای مناسب برای پشته فناوری شما می تواند گیج کننده و دلهره آور باشد.

ai sales tools represented by toolkit

برای کمک به شما، 10 ابزار برتر هوش مصنوعی را برای تیم‌های فروش انتخاب کرده‌ایم. ما همچنین موارد استفاده برتر از ابزارهای فروش هوش مصنوعی را همراه با چند روش برتر فهرست کرده ایم تا به شما کمک کنیم حداکثر استفاده را از آنها ببرید. <کلاس اسپری =" HS-CTA-Node HS-CTA-6F674AF4-3116-3116-8A54-4A64F926AFB6 "ID =" HS-CTA-6F674AF4 -3116 -3116 4a64f926afb6">Download Now: The State of AI in Sales [2023 Report]

فهرست محتوا

چگونه تیم های فروش از هوش مصنوعی استفاده می کنند

به عنوان بخشی از گزارش وضعیت هوش مصنوعی، ما بیش از 1350 متخصص در بخش های مختلف کسب و کار را مورد بررسی قرار دادیم تا بفهمیم چگونه هوش مصنوعی را در جریان کاری خود گنجانده اند. از میان همه متخصصان فروش مورد بررسی، متوجه شدیم که:

منبع تصویر

  • 35% از هوش مصنوعی برای خودکارسازی کارهای دستی استفاده می‌کنند.
  • 34٪ از هوش مصنوعی برای ارائه اطلاعات بینش مبتنی بر داده استفاده می کنند.
  • 31% از هوش مصنوعی برای نوشتن محتوای فروش یا پیام‌های توسعه احتمالی استفاده می‌کنند.

از متخصصان فروش که از ابزارهای هوش مصنوعی مولد برای نوشتن پیام استفاده می کنند بالقوه، 86٪ گزارش کرده اند که بسیار موثر است.

بیایید کمی عمیق‌تر به هر یک از این موارد استفاده بپردازیم.

1. خودکارسازی کارهای دستی.

از میان متخصصان فروش، 35٪ گزارش داده اند که از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده می کنند< /a> برای خودکار کردن وظایف دستی، به آنها کمک می کند تا به طور متوسط ​​حدود 2 ساعت و 15 دقیقه در روز صرفه جویی کنند. برخی از این کارها شامل ورود داده ها، یادداشت برداری و برنامه ریزی است.

به عنوان مثال، نمایندگان فروش می توانند ChatSpot را با HubSpot CRM خود وصل کنند تا کارهایی مانند داده های ایمیل را خودکار کنند. ضبط، وارد کردن دقیق اطلاعات تماس و شرکت از صفحه گسترده به CRM، غنی‌سازی اطلاعات تماس، و خلاص شدن از شر داده‌های تکراری یا اضافی.

آنها همچنین می توانند از ChatSpot یا Gong برای ضبط و رونویسی خودکار تماس های فروش استفاده کنند. این نمایندگان پس از آن زمینه بسیار مورد نیاز برای بستن سریعتر معاملات را دارند و در عین حال در زمانی که در غیر این صورت برای یادداشت‌برداری صرف می‌کردند صرفه‌جویی می‌کنند.

2. ارائه اطلاعات آماری مبتنی بر داده.

از نمایندگان فروش، 34 درصد از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند تا به اطلاعات مبتنی بر داده‌ها مانند پیش‌بینی فروش، امتیازدهی سرنخ، و تجزیه و تحلیل خط لوله دست یابند.

بیایید ابتدا در مورد پیش‌بینی فروش صحبت کنیم.

آیا می‌دانستید که 57٪ از نمایندگان فروش خط لوله آنها را نادرست پیش بینی کرد؟ اینجاست که ابزارهای پیش‌بینی فروش هوش مصنوعی مانند نرم‌افزار پیش‌بینی HubSpot می‌توانند کمک کنند. تیم‌های فروش می‌توانند از این ابزارها برای پیش‌بینی دقیق درآمد آینده و نظارت بر خط لوله خود استفاده کنند.

به‌علاوه، نمایندگان فروش می‌توانند از ابزارهای امتیازدهی پیش‌بینی‌کننده هوش مصنوعی مانند امتیاز پیش‌بینی سرب HubSpot استفاده کنند. برای شناسایی بالاترین کیفیت سرنخ ها در خطوط لوله خود. این ابزارها هزاران امتیاز داده و معیارهای امتیازدهی سفارشی تعیین شده توسط تیم های فروش را به عنوان ورودی می گیرند.

3. تولید محتوا.

استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای نوشتن محتوای فروش یا پیام‌های توسعه احتمالی، سومین مورد استفاده محبوب است. از میان نمایندگان فروش، 31 درصد از ابزارهای هوش مصنوعی مولد مانند دستیار محتوای HubSpot، استفاده می کنند. a href=”https://openai.com/blog/chatgpt” rel=”noopener” target=”_blank”>ChatGPT، Wordtune، و بسیاری از ابزارهای دیگر برای همین منظور. از بین تمام فروشندگانی که از این ابزارها برای تولید محتوا استفاده می کنند، 86 درصد ادعا کرده اند که این ابزارها بسیار مؤثر هستند.

برخی از محبوب ترین موارد استفاده از ابزارهای مولد هوش مصنوعی عبارتند از:

  • نوشتن پیام برای مشتریان بالقوه.
  • ایجاد وثیقه فروش.
  • تغییر هدف گذاری پیام ها یا ایمیل ها برای مخاطبان مختلف.
  • استفاده مجدد از محتوا به گونه ای که بتوان از آن در پلتفرم های مختلف استفاده کرد.
  • رفع خطاهای گرامری و تنظیم دقیق پیام ها برای حداکثر تأثیر.

توجه: حتی اگر این ابزارها در تولید پیام‌ها یا ایمیل‌ها بر اساس درخواست‌های شما بسیار مؤثر هستند، افزودن تماس انسانی بسیار مهم است.

به این ترتیب، بیایید فهرست دست‌گزیده ابزارهای فروش هوش مصنوعی را مرور کنیم تا به شما در انتخاب درست کمک کنیم.

10 بهترین ابزار فروش هوش مصنوعی برای کمک به شما در رسیدن به اهداف

در اینجا فهرستی از 10 ابزار برتر هوش مصنوعی برای تیم‌های فروش آمده است.

1. HubSpot

شروع به کار با ابزارهای هوش مصنوعی HubSpot

ما هوش مصنوعی را به روش های مختلف در پلتفرم خود گنجانده ایم. ابتدا، نرم‌افزار پیش‌بینی ما به تیم‌های فروش کمک می‌کند درآمد آینده را به‌طور دقیق پیش‌بینی کنند و خطوط لوله خود را نظارت کنند. . ثانیاً، ویژگی امتیاز پیش‌بینی‌کننده سرنخ ما به نمایندگان فروش کمک می‌کند بالاترین کیفیت را شناسایی کنند. با در نظر گرفتن هزاران نقطه داده و معیارهای امتیازدهی سفارشی به عنوان ورودی، در خطوط لوله خود پیشتاز است.

از زمانی که دستیار محتوای خود را راه اندازی کردیم، مشتریان ما می تواند صحبت در مورد آن را متوقف کند.

Content Assistant که با مدل GPT 3.5 OpenAI ارائه می‌شود، مجموعه‌ای از ویژگی‌های رایگان و مجهز به هوش مصنوعی است که به افراد در بخش‌های مختلف کمک می‌کند تا در یک لحظه محتوای درجه یک را ایده‌پردازی کنند، ایجاد کنند و به اشتراک بگذارند. تیم‌های فروش می‌توانند از آن برای ایجاد وثیقه، ساختن پیام‌ها، رفع خطاهای دستوری، و هدف‌گذاری مجدد محتوا و موارد دیگر استفاده کنند.

ویژگی دستیار محتوای هوش مصنوعی ما این است که می‌توانید آن را با ویژگی‌های HubSpot مورد علاقه‌تان ادغام کنید، و باعث می‌شود تولید محتوا مانند یک نسیم باشد. از سوی دیگر، سایر ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی مانند ChatGPT نیاز به یک فرآیند کپی/پیست ناخوشایند دارند.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، تیم‌های فروش می‌توانند ChatSpot، یک ربات هوش مصنوعی مکالمه را با خود ادغام کنند. HubSpot CRM برای باز کردن طیف وسیعی از امکانات. می‌توانید به‌طور خودکار مخاطبین را به CRM اضافه کنید، تحقیقات گسترده‌ای در شرکت انجام دهید و تماس‌ها را رونویسی کنید.

آنچه ما دوست داریم:

  • ویژگی‌های غنی هوش مصنوعی مانند امتیازدهی سرنخ و پیش‌بینی فروش.
  • ادغام ChatSpot با HubSpot فرآیندهای فروش را ساده می‌کند.
  • دستیار محتوای بومی تولید محتوا را آسان می کند.
  • قابلیت خودکارسازی کارهای وقت گیر مانند افزودن مخاطبین به CRM، رونویسی تماس های فروش، و موارد دیگر.

قیمت: رایگان با CRM HubSpot. بسته به اندازه تیم و سطح اشتراک، برنامه ها از 50 دلار ماهانه شروع می شود.

2. Apollo AI

منبع تصویر< /em>

Apollo یک پلت فرم هوشمند فروش با پایگاه داده عظیمی از بیش از 60 میلیون شرکت و 260 میلیون مخاطب است. تیم‌های فروش از این پلتفرم استفاده می‌کنند تا نه تنها اطلاعات مشتریان بالقوه خود را به دست آورند، بلکه با آنها ارتباط برقرار کنند.

به زبان ساده، آپولو یک پلت فرم فروش سرتاسری است که به نمایندگان فروش کمک می‌کند مشتریان ایده‌آل خود را در یک مکان پیدا کنند، تماس بگیرند، ایمیل بزنند و ببندند.

به تازگی، آنها دستیار هوش مصنوعی خود را به نام Apollo AI راه اندازی کردند. این برنامه توسط مدل GPT OpenAI طراحی شده است و بر روی پایگاه داده آپولو از 60 میلیون شرکت و 260 میلیون مخاطب ساخته شده است.

با Apollo AI، نمایندگان فروش می‌توانند بدون نیاز به تایپ یک کلمه، ایمیل‌های شخصی‌سازی شده را برای هر مشتری در خطوط لوله فروش خود ایجاد و ارسال کنند. به‌علاوه، Apollo AI ویژگی‌های تجزیه و تحلیل ایمیل مبتنی بر هوش مصنوعی و ویژگی‌های پیگیری را ارائه می‌دهد که به نمایندگان فروش کمک می‌کند ایمیل‌های پیگیری را ایجاد کنند که با احساسات هر پاسخ مطابقت دارد.

آنچه ما دوست داریم:

  • پایگاه داده گسترده از 60 میلیون شرکت و 260 میلیون مخاطب.
  • پلتفرم‌های فروش سرتاسری برای شرکت‌های B2B.
  • گزینه های جستجو و فیلتر پیشرفته.
  • دستیار نوشتاری مجهز به هوش مصنوعی که به ایجاد ایمیل های بسیار شخصی کمک می کند. Apollo AI همچنین به ایجاد ایمیل‌های پیگیری که با احساسات پاسخ‌های گذشته مطابقت دارند کمک می‌کند.

قیمت: طرح‌های رایگان در دسترس هستند. هزینه برنامه های اصلی 49 دلار برای هر کاربر ماهانه است که سالانه صورتحساب می شود. برنامه های حرفه ای زمانی که صورتحساب سالانه صورت می گیرد، 79 دلار برای هر کاربر ماهانه هزینه دارد. هزینه برنامه های سازمانی به ازای هر کاربر ماهانه 99 دلار است که سالانه صورتحساب می شود.

3. دریفت

منبع تصویر

Drift یک پلت فرم مکالمه مبتنی بر هوش مصنوعی است که به تیم‌های بازاریابی، فروش و خدمات مشتری کمک می‌کند تا تجربیات مشتری شخصی‌سازی شده را در مقیاس ارائه دهند. Drift به تیم‌های فروش امکان می‌دهد مکالمات را به سرعت شروع کنند و کارایی فروش را بهبود بخشند.

این پلتفرم به کاربران امکان می‌دهد تحلیل‌های سایت را در زمان واقعی ببینند تا ببینند کدام بازدیدکننده را هدف قرار می‌دهند. Drift به شما کمک می کند تا با جمع آوری سیگنال های خرید از مخاطبین خود در پشته فناوری خود و استفاده از این اطلاعات برای محاسبه امتیاز تعامل مبتنی بر هوش مصنوعی، شناسایی کنید که کدام حساب ها را باید در اولویت قرار دهید. به این ترتیب، نمایندگان فروش می‌توانند بینش‌هایی در مورد حساب‌هایی که باید بیشتر روی آن‌ها تمرکز کنند، به دست آورند.

علاوه بر این، Drift با دادن اطلاعات به تیم شما در مورد علاقه مندی مشتریان بالقوه شما و محتوایی که آنها مصرف می کنند، به ارائه یک تجربه شخصی کمک می کند. همچنین می‌توانید از طریق ربات‌های چت و موارد دیگر مکالمه را با مشتریان احتمالی شروع کنید.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، Drift به نمایندگان فروش شما در لحظه ورود مشتریان بالقوه شما به وب‌سایت شما اطلاع می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا مکالمات بلادرنگ با آنها را آغاز کنند.

آنچه ما دوست داریم:

  • امتیاز تعامل مبتنی بر هوش مصنوعی، به تیم‌های فروش کمک می‌کند تا تلاش‌های خود را اولویت‌بندی کنند و بر سرنخ‌های با پتانسیل بالا تمرکز کنند.
  • اعلان‌های بی‌درنگ، به نمایندگان فروش قدرت می‌دهد تا مکالمات به موقع و معنی‌دار را آغاز کنند.
  • گستره وسیعی از گزینه های یکپارچه سازی.

قیمت: وقتی صورت‌حساب سالیانه صورت‌حساب می‌شود، طرح‌ها از 2500 دلار در ماه شروع می‌شوند.

4. نرم‌افزار فعال‌سازی فروش Gong

منبع تصویر

Gong یک پلتفرم اطلاعاتی درآمدی است که تعاملات مشتری را به بینش استراتژیک تبدیل می‌کند و به تیم‌های مشتری کمک می‌کند تا در مورد پیشرفت‌های بازار اطلاعاتی کسب کنند. در معاملات و عملکرد فروش کاملاً مشاهده خواهید کرد.

یکی از موارد استفاده آن فروش است (نرم افزار فعال کننده فروش)، زیرا به تیم های فروش کمک می کند تا با ارائه بینش های مبتنی بر هوش مصنوعی به اهداف درآمدی خود به طور موثرتری دست یابند.

Gong ویژگی‌های مختلفی را برای کمک به تیم‌های فروش در شکست سهمیه‌های خود ارائه می‌کند:

  • جریان‌ها. دسترسی خود را با استفاده از مجموعه‌ای از اقدامات از پیش تعیین‌شده برای تعامل با مشتریان احتمالی در مقیاس خودکار کنید.
  • Dialer. شماره گیری خودکار مخاطبین Gong را انجام دهید و از نکات و نتایج تماس های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی استفاده کنید.
  • ایمیل‌ها. با کمک هوش مصنوعی Gong و زمینه تعامل با مشتری، نمایندگان فروش می‌توانند ایمیل‌های بسته‌کننده معامله ایجاد و ارسال کنند.
  • نمایش حساب. تیم‌های فروش می‌توانند همه اطلاعات حساب، مانند مخاطبین توصیه‌شده با هوش مصنوعی، موارد اقدام و جدول‌های زمانی فعالیت را در یک مکان مشاهده کنند.
  • به‌روزرسانی‌کننده CRM. امکان مشاهده و ویرایش فیلدهای CRM برای معاملات باز فوری بدون نیاز به نمایندگان فروش برای جهش بین ابزارها.
  • عملکردهای توصیه شده. فهرستی از کارهای توصیه شده توسط هوش مصنوعی برای انتقال معاملات بسته دریافت کنید.
  • سهولت ایجاد ویدیو، همه اینها به لطف طیف گسترده ای از الگوهای از پیش ساخته شده، ویرایشگر ویدیوی هوش مصنوعی و سایر ویژگی ها است.

با Gong، تیم‌های فروش می‌توانند بینش‌ها و توصیه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای بستن معاملات و پیش‌بینی مؤثر دریافت کنند.

آنچه ما دوست داریم:

  • اطلاعات آماری مبتنی بر هوش مصنوعی، به نمایندگان فروش کمک می کند تا معاملات بیشتری را ببندند.
  • ادغام با کل پشته فناوری، ساده کردن گردش کار فروش و بارگیری وظایف دستی.

قیمت: قیمت در صورت درخواست در دسترس است.

5. ویدیو هیپو

منبع تصویر< /em>

در چند سال اخیر، استفاده از ویدئوها برای توسعه فروش افزایش یافته است، به طوری که بیش از 60٪ از فروشندگان حرفه ای از پیام های ویدئویی در فرآیند فروش خود استفاده می کنند. Hippo Video، یک پلتفرم مجهز به هوش مصنوعی، به تیم‌های فروش کمک می‌کند تا ویدیوهایی را در مقیاس با شخصی‌سازی بیشتر ایجاد کنند.

این پلتفرم طیف گسترده‌ای از الگوهای از پیش ساخته شده را ارائه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد مقدمه‌های شخصی‌سازی شده را با ویدیوهای از پیش ضبط‌شده و موارد دیگر پیوند دهند. شما همچنین می توانید جریان های سفارشی را بر اساس نیاز خاص خود ایجاد کنید. لازم نیست هر بار که به ویدیو نیاز دارید از ابتدا شروع کنید.

همچنین می‌توانید صفحات فروش قابل سفارشی‌سازی را ایجاد کنید تا دسترسی را جذاب‌تر کنید.

آنچه ما دوست داریم:

قیمت: طرح‌های رایگان در دسترس هستند. برنامه های حرفه ای زمانی که صورتحساب سالانه صورت می گیرد، ماهیانه 20 دلار برای هر کاربر هزینه دارد. تیم ها به ازای هر کاربر ماهانه 60 دلار پرداخت می کنند. هزینه برنامه های سازمانی 80 دلار برای هر کاربر سالانه است.

6. Exceed.ai

منبع تصویر

دستیار فروش Exceed.ai به نمایندگان فروش کمک می‌کند تا تعامل، احراز صلاحیت و زمان‌بندی جلسه را خودکار کنند. سپس می‌توانید روی سایر فعالیت‌های مهم مانند بستن قراردادها تمرکز کنید.

دستیار فروش Exceed.ai با تعامل خودکار با سرنخ‌ها به مشتریان احتمالی شما کمک می‌کند. به‌علاوه، به سؤالات پاسخ می‌دهد، به درخواست‌ها پاسخ می‌دهد و به طور خودکار به اعتراضات رسیدگی می‌کند.

دستیار فروش Exceed.ai همچنین در پرورش و پیگیری مشتریان بالقوه برای هدایت آنها در قیف کار بسیار خوبی انجام می دهد.

آنچه ما دوست داریم:

  • به طور خودکار جلسات را در تقویم نمایندگان فروش برنامه ریزی می کند.
  • به طور خودکار سرنخ ها را به فروشندگان اختصاص می دهد.
  • به راحتی با یک وب سایت به شکل چت بات یا ایمیل یکپارچه می شود.

قیمت: قیمت در صورت درخواست در دسترس است.

7. people.ai

منبع تصویر< /em>

People.ai می تواند برای تیم فروش شما بسیار قدرتمند باشد، زیرا چندین مزیت کلیدی مانند:

  • ارائه بینش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای کمک به تیم‌های فروش در اتخاذ تصمیمات آگاهانه و واجد شرایط بودن/به خطر انداختن خط لوله.
  • تجزیه و تحلیل داده‌های تعاملات فروش قبلی برای شناسایی الگوها و پیش‌بینی خودکار معاملاتی که بیشترین احتمال بسته شدن را دارند.
  • به طور خودکار کارهای وقت گیر مانند وارد کردن دستی داده ها در CRM، توانمندسازی نمایندگان فروش برای تمرکز بر فعالیت های تجاری مهم.

People.ai همچنین ویژگی به نام PeopleGlass را ارائه می دهد که مدیریت CRM را ساده می کند. این ابزار به نمایندگان فروش اجازه می‌دهد خطوط لوله را به‌روزرسانی کنند، گام‌های بعدی را بردارند و همه را از یک نمای واحد یادداشت‌ها اضافه کنند. این بدان معناست که تیم‌های فروش می‌توانند زمان کمتری را برای مدیریت صفحات و زمان بیشتری را برای بستن معاملات صرف کنند.

آنچه ما دوست داریم:

  • دسترسی کامل به اطلاعات حساب، به تیم‌های فروش کمک می‌کند دید بهتری از تاریخچه، نقاط تماس و موارد دیگر داشته باشند.
  • ورود داده های CRM مبتنی بر هوش مصنوعی.
  • پیش بینی فروش.
  • به نمایندگان فروش کمک می کند خط لوله خود را مدیریت کنند.

قیمت: قیمت در صورت درخواست در دسترس است.

8. Dialpad

منبع تصویر

Dialpad یک ابزار ارتباطی قدرتمند مبتنی بر هوش مصنوعی و مبتنی بر ابر است. این پلتفرم از هوش مصنوعی برای ارائه کمک بلادرنگ به تیم های فروش با اتصال نمایندگان با توصیه های زنده، اسکریپت ها و موارد دیگر استفاده می کند. علاوه بر این، Dialpad مربیگری پیشرفته هوش مصنوعی را با تجزیه و تحلیل احساسات ارائه می دهد.

Dialpad به طور خودکار رونویسی کامل مکالمه را ایجاد می کند، موارد اقدام را ردیابی می کند و کلمات کلیدی را شناسایی می کند. سپس این اطلاعات مستقیماً به صندوق ورودی نمایندگان فروش ارسال می‌شود.

این پلتفرم یک فضای کاری همه‌جانبه است که به تیم‌های فروش محیطی بصری برای انتقال بین تماس‌های تیمی، گفتگوهای احتمالی، جلسات و پیام‌رسانی ارائه می‌دهد.

آنچه ما دوست داریم:

  • کمک هوش مصنوعی در زمان واقعی.
  • مربیگری پیشرفته هوش مصنوعی، که شامل تجزیه و تحلیل احساسات، کارت امتیازی QA، و حالت‌های حین تماس مانند ورود، گوش دادن، و تصاحب می‌شود.
  • تجزیه و تحلیل قوی برای ارائه بینش عمیق در مورد عملکرد فروش.

قیمت: هزینه طرح‌های استاندارد 15 دلار برای هر کاربر ماهانه است. هزینه برنامه های حرفه ای 25 دلار برای هر کاربر ماهانه است. طرح‌های سازمانی در صورت درخواست در دسترس هستند.

9. ChatGPT

منبع تصویر

OpenAI ChatGPT هنگامی که در نوامبر 2022 در دسترس عموم قرار گرفت، اینترنت را تحت تأثیر قرار داد. این یک ربات چت هوش مصنوعی است که بر روی طیف متنوعی از متن های اینترنتی آموزش دیده است تا پاسخ هایی شبیه به انسان را بر اساس درخواست ها ایجاد کند.

تیم‌های فروش می‌توانند از ChatGPT برای موارد زیر استفاده کنند:

  • ایمیل های پیش نویس.
  • پیشنهاد فروش ایجاد کنید.
  • اسکریپت های فروش ایجاد کنید.
  • SOPها و اسناد فروش را ایجاد کنید.
  • پیام ها یا ایمیل ها را برای مخاطبان مختلف تغییر دهید.

و خیلی چیزهای دیگر!

تقریباً همه ابزارهای هوش مصنوعی امروزی از مدل GPT OpenAI پشتیبانی می‌کنند، که مغز پشت ChatGPT است. با این حال، نقطه ضعف استفاده از ChatGPT این است که شما باید اطلاعات داخلی را در ربات چت کپی کنید، زیرا امکان دسترسی به آن را ندارد مگر اینکه ارائه شود.

دستیار محتوای HubSpot به این مشکل رسیدگی می کند. این ابزار بومی HubSpot می‌تواند به داده‌های داخل سیستم HubSpot شما بدون نیاز به کپی و چسباندن دستی دسترسی داشته باشد.

آنچه ما دوست داریم:

  • فناوری پیشرو – چیزی شبیه به آنچه قبلاً دیده‌ایم.
  • می‌تواند برای طیف گسترده‌ای از وظایف مانند ایجاد پیشنهادهای فروش، اسکریپت‌های ویدیویی و موارد دیگر استفاده شود.

قیمت: رایگان.

10. Zoho’s Zia

منبع تصویر

Zoho’s Zia دستیار هوش مصنوعی خود Zoho در Zoho CRM است. از پیش‌بینی نتایج فروش گرفته تا خودکار کردن کارهای وقت‌گیر گرفته تا یادداشت‌برداری، Zoho’s Zia یک دستیار هوش مصنوعی همه کاره است که به نمایندگان فروش کمک می‌کند تا CRM را هوشمندانه مدیریت کنند.

Zia می‌تواند نتیجه فعالیت‌های فروش مانند احتمال معاملات در حال انجام را با تجزیه و تحلیل نقاط داده مختلف پیش‌بینی کند. علاوه بر این، می تواند ناهنجاری ها را در روند فروش و فعالیت ها در زمان واقعی تشخیص دهد. زیا همچنین می‌تواند کارهای تکراری را خودکار کند و همانطور که کاربران دیکته می‌کنند یادداشت برداری کند.

علاوه بر این، Zia می‌تواند داده‌های Zoho CRM شما را با جمع‌آوری اطلاعات مخاطبین، حساب‌ها و سرنخ‌ها غنی‌سازی کند. آخرین اما نه کم اهمیت ترین، می تواند داده ها را تجزیه و تحلیل کند و جریان های کاری از پیش ساخته شده را بر اساس الگوهای موجود در فرآیند فروش پیشنهاد دهد.

آنچه ما دوست داریم:

  • تشخیص بی‌درنگ ناهنجاری‌ها در روندها و فعالیت‌های فروش.
  • قابلیت یادداشت برداری.

قیمت: طرح‌های رایگان در دسترس هستند. برنامه های استاندارد زمانی که سالانه صورتحساب می شوند 14 دلار در ماه هزینه دارند. برنامه های حرفه ای با پرداخت سالانه 23 دلار در ماه هزینه دارند. هزینه طرح‌های سازمانی 40 دلار در ماه در صورت‌حساب سالانه است.

بهترین شیوه ها برای استفاده از هوش مصنوعی در فروش

در اینجا چند روش برتر برای استفاده از هوش مصنوعی در فروش آورده شده است:

1. یک پلت فرم فروش متمرکز را انتخاب کنید.

آخرین چیزی که می‌خواهید، یک پشته فناوری فروش ناهمگون است. تصور کنید تیم فروش شما از ChatGPT برای ایجاد وثیقه فروش، Gong برای استخراج اطلاعات از تماس‌ها و HubSpot برای امتیازدهی سرنخ استفاده می‌کند.

افزودن ابزارهای زیاد به گردش کار هرگز ایده خوبی نیست. در عوض، توصیه می شود از یک پلت فرم فروش متمرکز مانند HubSpot استفاده کنید، جایی که تیم فروش شما می تواند تمام فعالیت های خود را در یک مکان مدیریت کند. این باید شامل امتیازدهی سرنخ، ایجاد محتوا، یا ضبط و رونویسی مکالمات باشد.

2. عنصر لمس انسان را اضافه کنید.

در مورد تأثیرگذاری ابزارهای فروش هوش مصنوعی مانند ChatGPT، Gong، و دستیار محتوای HubSpot تردیدی وجود ندارد. وقتی این ابزارها با ورودی‌های مناسب ارائه می‌شوند، می‌توانند به شما کمک کنند تا طرح‌های فروش، پیشنهادات و محتوای دیگر را ایجاد کنید.

با این حال، اشتباهی را که بسیاری از نمایندگان فروش انجام می دهند، مرتکب نشوید. خواه از این ابزارها برای پیش‌نویس ایمیل‌های بعدی استفاده می‌کنید یا طرح‌هایی را ایجاد می‌کنید، از متن آن‌طور که هست استفاده نکنید. افزودن حس انسانی به تک تک قطعاتی که تولید می کنید بسیار مهم است.

ابزارهای هوش مصنوعی فاقد همدلی، درک احساسات پیچیده انسانی و تفاوت‌های ظریفی هستند که در ارتباطات انسانی ذاتی هستند. مشتریان بالقوه شما افراد واقعی هستند. آنها مستقیماً از طریق محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی خواهند دید.

دوباره بررسی کنید و عنصر لمس انسان را به همه کارهای خود اضافه کنید.

3. فرهنگ اول مردم را توسعه دهید.

طبق گزارش گلدمن ساکس، هوش مصنوعی می تواند تقریباً جایگزین 300 میلیون کامل شود. -زمان مشاغل. چنین اعدادی باعث ترس مردم شده است. با معرفی ابزارهای هوش مصنوعی، ممکن است با نگرانی ها و ترس مواجه شوید. کارکنان در مورد امنیت شغلی خود.

توسعه فرهنگ اولويت مردم مهم است. مدیران اجرایی یا رهبران فروش باید به کارمندان خود اطلاع دهند که ابزارهای هوش مصنوعی به جای جایگزینی افراد، اینجا برای کمک هستند.

در غیر این صورت، در وهله اول از این ابزارها اجتناب می‌کنند و در نتیجه فرصت‌های کارآمدی و رشد را از دست می‌دهند.

4. در آموزش کارکنان سرمایه گذاری کنید.

OpenAI صنعت هوش مصنوعی را متحول کرد. از آن زمان، میلیون‌ها نفر در سراسر جهان این فناوری انقلابی را در دست گرفته‌اند.

OpenAI صنعت هوش مصنوعی را متحول کرد. از آن زمان، میلیون‌ها نفر در سراسر جهان این فناوری انقلابی را در دست گرفته‌اند.

به احتمال زیاد برخی از نمایندگان فروش شما در حال حاضر اغلب از هوش مصنوعی استفاده می کنند. همچنین این احتمال وجود دارد که برخی از نمایندگان فروش شما هیچ پلتفرم هوش مصنوعی را امتحان نکرده باشند، به این معنی که در وهله اول نمی دانند چگونه از این پلتفرم ها استفاده کنند.

برای افزایش پذیرش، مهم است به کارکنان خود آموزش دهید< /a> چگونه از این فناوری استفاده کنیم. پلتفرم هایی مانند گونگ و آپولو، ورود مشتری را آسان کرده اند. با این حال، ارائه آموزش و پشتیبانی جامع برای اطمینان از پذیرش بسیار مهم است.

5. در مورد ابزارهای هوش مصنوعی که استفاده می کنید انتخابی باشید.

در این پست، ما 10 بهترین ابزار فروش هوش مصنوعی در بازار را در حال حاضر گردآوری کرده‌ایم. با این حال، مهم است که گزینه های خود را به دقت ارزیابی کنید. تعدادی ابزار انتخابی می‌خواهید که با نیازها و اهداف خاص شما مطابقت داشته باشد.

به عنوان مثال، اگر فقط به دنبال یک ابزار هوش مصنوعی مولد هستید، سرمایه گذاری روی ابزاری مانند آپولو یا گونگ منطقی نیست. اگر به دنبال دستیار فروش هوش مصنوعی هستید، ChatSpot یا Zoho’s Zia گزینه های خوبی هستند.

همچنین مهم است که عواملی مانند قابلیت‌های یکپارچه‌سازی با سیستم‌های موجود، سهولت استفاده و قیمت‌گذاری را در نظر بگیرید. سپس، اقدامات امنیتی اجرا شده توسط ارائه دهندگان ابزار هوش مصنوعی را به دقت ارزیابی کنید.

شروع به کار

هوش مصنوعی روش کار ما را متحول می کند. با استفاده از هوش مصنوعی در جریان کاری خود، نمایندگان فروش می توانند کارهای روزمره را به صورت خودکار انجام دهند، محتوای با کیفیت بالا تولید کنند، و برای بستن معاملات بیشتر، بینش های مبتنی بر داده را به دست آورند.

New call-to-action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا