اخبار روز

۶ اخلالگراجرای پروژه احداث جاده ایرانشهر به خاش بازداشت شدند

۶ اخلالگراجرای پروژه احداث جاده ایرانشهر به خاش بازداشت شدند

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

۶ اخلالگراجرای پروژه احداث جاده ایرانشهر به خاش بازداشت شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اعلام مدیرعامل و عوامل اجرایی شرکت سالم راه سپاهان مجری پروژه احداث جاده محور ایرانشهر به خاش در محدوده شهرستان ایرانشهر، مبنی بر ایجاد اخلال در اجرای پروژه، احمدی دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر به همراه تعدادی از همکاران قضائی و عوامل انتظامی شخصاً در محل پروژه حاضر و به بررسی مشکل پیش آمده، پرداختند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

در ابتدای بررسی‌ها، ۶ اخلالگر در این رابطه شناسایی و توسط عوامل انتظامی دستگیر شدند که در ادامه به دستور دادستان ایرانشهر پرونده این افراد در جریان رسیدگی قضائی قرار گرفت.

بهمن احمدی دادستان ایرانشهر با بیان اینکه پرونده متهمان به صورت سریع و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد، تصریح کرد: ایجاد امنیت در سطح منطقه باعث شکوفایی و ارتقا شاخص‌های توسعه در استان خواهد بود لذا با افرادی که مخل اجرای پروژه‌های ملی و عمرانی سطح منطقه باشند بدون اغماض و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

وی افزود: پروژه‌های ملی و فرامنطقه‌ای که در سطح شهرستان ایرانشهر در حال اجرا است، به صورت جدی پیگیری و پرونده عوامل بر هم زننده نظم عمومی که به نوعی مانع پیشرفت پروژه‌های عمرانی شوند، رسیدگی ویژه خواهد شد تا با برخورد جدی با آن‌ها شاهد پیشرفت چشمگیر فعالیت‌های عمرانی منطقه باشیم.

دادستان ایرانشهر از تمامی مردم و معتمدان و ریش سفیدان این شهرستان خواست تا با همکاری عوامل قضائی و انتظامی مانع چنین رفتارهایی که مانع شکوفایی منطقه می‌شود، همکاری لازم داشته باشند چرا که تعامل مردم مهمترین عامل برای ایجاد امنیت است.

وی همچنین، صبح چهارشنبه از پروژه راه آهن زاهدان چابهار بازدید کرد.

با مراجعه میدانی دادستانی و دعوت بزرگان و ریش سفیدان منطقه و مالک شرکت شن و ماسه، مشکل پروژه راه آهن زاهدان چابهار که از سال ۱۳۹۹ تا به حال متوقف شده بود، مرتفع و اهمیت پروژه راه آهن سراسری برای آن‌ها تشریح شد.

دادستان ایرانشهر در این بازدید تاکید کرد: هیچکس حق و جرأت ممانعت از پروژه ملی را نخواهد داشت و مورد حمایت قانون و دادستانی خواهد بود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا