اخبار روز

۴۲۰۰ واحد صنعتی در سال گذشته به چرخه تولید بازگشتند

۴۲۰۰ واحد صنعتی در سال گذشته به چرخه تولید بازگشتند

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

۴۲۰۰ واحد صنعتی در سال گذشته به چرخه تولید بازگشتند

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیرحسین مدنی صبح امروز پنجشنبه در مراسم احیای ۱۶۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد خوزستان که در شهرک صنعتی شماره یک دزفول برگزار شد، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر احیای واحدهای صنعتی، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ با همت ۱۵ دستگاه و نهاد، چهار هزار و ۲۰۰ واحد اقتصادی به چرخه تولید بازگشتند و در این راستا ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از سرمایه و منابع مردم احیا شد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی افزود: در این راستا ۸۰ هزار اشتغال نیز ایجاد شد که اتفاق ارزنده‌ای است.

معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری عنوان کرد: از این تعداد واحد احیا شده ۱۶۰ واحد سهم خوزستان بود که سهم قابل‌توجهی است؛ البته با احیای این ۱۶۰ واحد در خوزستان، ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه احیا و ۶ هزار اشتغال ایجاد شده است.

مدنی با بیان اینکه دغدغه رهبری در حال تحقق است، به ظرفیت‌های بی‌شمار خوزستان اشاره کرد و گفت: صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی به‌عنوان تأمین‌کننده منابع مورد نیاز فعالیت‌های اقتصادی در این استان ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه مواد اولیه یکی از مشکل‌های اساسی واحدهای تولیدی است، افزود: ایجاد صندوقی متشکل از واحدهای صنعتی بالادستی برای تأمین اعتبار مورد نیاز برای تأمین مواد اولیه از جمله پیشنهادهای ما برای رفع این مشکل است.

معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری بیان کرد: کارآفرینان و تولیدکنندگان مشکل مواد اولیه دارند و اگر این مشکل رفع شود، ظرفیت تولید چند برابر خواهد شد.

مدنی عنوان کرد: امسال هدف‌گذاری ما احیای هشت هزار واحد صنعتی است که امیدوار هستیم با تلاش‌های متعدد بتوانیم این امر مهم را محقق کنیم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا