اخبار روز

۳۵ هزار میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان درنظر گرفته شده است

۳۵ هزار میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان درنظر گرفته شده است

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

۳۵ هزار میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان درنظر گرفته شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی خاکسار بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم جشن خودکفایی سه هزار مجری اشتغال در مازندران با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در حوزه اشتغال گفت: کمیته امداد به جامعه حدود ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در قالب دو میلیون و ۴۰۰ خانوار خدمات ارائه می‌دهد و از این تعداد حدود نیمی امکان اشتغال و کار را ندارند و باید برای ادامه زندگی آنها خدمات دهی کنیم.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰۰ هزار نفر از مددجویان در سن دانش آموزی هستند، افزود: کمیته امداد از روزهای اول انقلاب همواره در کنار خدمات مختلف در اندیشه رفاه وو زندگی مددجویان بوده است و برای دستیابی به اشتغال پایدار و کمک به حیات و زندگی عزتمندانه کمیته امداد دچار تحول و تغییرات اساسی شده است تا بتواند مددجویان را توانمند سازی کند.

خاکسار با اشاره به تدوین برنامه پنج ساله برای خودکفایی مددجویان تحت پوشش گفت: همچنین این حمایت‌ها برای جلوگیری از تنش‌ها و تکانه‌های منفی اقتصادی ادامه خواهد یافت.

قائم مقام رئیس کمیته امداد با بیان اینکه مستمری مددجویان تحت پوشش در سال قبل بیش از ۷۰ درصد و امسال به ۱۰۰ درصد افزایش یافته است، گفت: توجه دولت در راستای افزایش مستمری‌ها و افزایش اعتبار برای ارائه تسهیلات قابل تقدیر است و در سال جاری ۳۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال ۵۰۰ هزار مددجو درنظر گرفته شده است.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا