اخبار روز

۲۵۰۰ واحد مسکونی به‌صورت ویلایی در استان بوشهر احداث می‌شود

۲۵۰۰ واحد مسکونی به‌صورت ویلایی در استان بوشهر احداث می‌شود

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

۲۵۰۰ واحد مسکونی به‌صورت ویلایی در استان بوشهر احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود دستغیبی صبح پنجشنبه در نشست شورای مسکن استان بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر تاکنون ۶۱ هزار نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی با بیان اینکه از این تعداد ۴۷ هزار نفر سه شرط مالکیت آن‌ها محرز شده است و فاقد منزل هستند افزود: تاکنون ۱۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن فرایند تأیید شرایط را طی کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطرنشان کرد: از این تعداد چهار هزار و ۵۰۰ نفر آورده اولیه را واریز کرده‌اند که شرط فرایند ساخت دارند.

۱۱۴ هکتار زمین تأمین شد

دستغیبی با اشاره به وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر، اظهار داشت: در این راستا ۱۱۴ هکتار زمین داخل محدوده شهرهای استان بوشهر تأمین شده است.

وی زمین‌های مصوب برای اجرایی شدن طرح ملی نهضت مسکن را بیش از ۳ هزار ۱۳۳ هکتار اعلام کرد و گفت: تاکنون ساخت ۸ هزار و ۱۳۶ واحد مسکونی در قالب ۲۲۸ پروژه در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت شده و این در حالی است که برای ساخت ۷ هزار و ۱۵۴ واحد مسکونی با سازنده قرارداد منعقد شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر واحدهای مسکونی در قالب مشارکت مدنی را ۴ هزار و ۲۳۰ واحد مسکونی ذکر کرد و گفت: از این تعداد واحدهای مسکونی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ واحد آن دارای پروانه ساختمانی هستند.

ساخت مسکن آپارتمانی و ویلایی

دستغیبی با بیان اینکه در شهرستان بوشهر شش هزار و ۳۴۰ واحد در مدت ۲ سال ساخته می‌شود افزود: تاکنون ۲ هزار و ۵ متقاضی مؤثر داشته و ۳ هزار و ۷۹ واحد نیز کلنگ‌زنی شده است.

وی ساخت واحدهای مسکونی به صورت آپارتمانی و ویلایی در طرح نهضت ملی مسکن را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: بر اساس ظرفیت‌های هر شهر واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی یا آپارتمانی ساخته می‌شوند.

وی از ساخت افزون بر ۸۰ درصد منازل در شهرهای استان به صورت ویلایی خبر داد و تصریح کرد: برای ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی به‌صورت ویلایی برنامه‌ریزی و اقدام شده است.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا