اخبار روز

۲۲ نفر از اوباش سابقه‌دار البرز در طرح رعد دستگیر شدند

۲۲ نفر از اوباش سابقه‌دار البرز در طرح رعد دستگیر شدند

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

۲۲ نفر از اوباش سابقه‌دار البرز در طرح رعد دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید هداوند پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری کشفیات پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از پلیس برخورد با موضوع سرقت و برهم‌زنندگان نظم عمومی است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی بیان کرد: در این راستا با هماهنگی صورت گرفته با دستگاه قضائی، طرح رعد طی ۴۸ ساعت در استان البرز اجرا شد.

فرمانده انتظامی البرز با اشاره به برنامه‌ریزی‌های پلیس برای مقابله با برهم زنندگان نظم عمومی تصریح کرد: ۲۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار این استان در اجرای طرح رعد دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح همچنین سه مأمورنما و پنج سارق به سارق به عنف دستگیر شدند که از آنها ۱۶ قبضه سلاح گرم، ۴۵ قبضه سلاح سرد و چندین گوشی تلفن همراه کشف شد.

سردار هداوند با بیان اینکه بیشتر جرایم این متهمان شامل قتل، ایجاد رعب و وحشت، تیراندازی منجر به جرح، درگیری، سرقت مسلحانه، اخاذی و اوباشگری است، گفت: اجازه نمی‌دهیم سارقان و هنجارشکنان با اقدامات مجرمانه خود امنیت و آرامش شهروندان را به خطر بیندازند و نظم عمومی را برهم بزنند.

وی اظهار کرد: همه بازداشت‌شدگان سابقه‌دار هستند و در پرونده سه نفر از آنها ۱۳ مورد اوباشگری به ثبت رسیده است.

فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم کسی امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازد، متذکر شد: با صراحت اعلام می‌کنیم که هیچ نقطه امنی برای اراذل و اوباش و سارقان وجود ندارد و نیروی انتظامی به طور شبانه روزی تلاش می‌کند تا امنیت جامعه را فراهم کند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا