اخبار روز

۲۲۸ میلیارد تومان مالیات و عوارض در استان ایلام توزیع شد

۲۲۸ میلیارد تومان مالیات و عوارض در استان ایلام توزیع شد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

۲۲۸ میلیارد تومان مالیات و عوارض در استان ایلام توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا جنتی صبح سه شنبه در دیدار با علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام با بیان اینکه بیشترین سهم پرداخت مالیات استان ایلام مربوط به اشخاص حقوقی و شرکت‌های بزرگ استان از جمله پتروشیمی، گاز، کارخانه سیمان، و نفت و گاز غرب است، یادآور شد: خوشبختانه سال گذشته با پیگیری‌های صورت گرفته، پرونده مالیاتی ۱۴ شرکت بزرگ (از جمله نفت و گاز غرب) به استان منتقل شد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی اعلام کرد: در خصوص عوارض آلایندگی، بانک اطلاعاتی تمام واحدهای تولیدی و خدماتی آلاینده استان بر اساس اعلام محیط زیست تهیه و مالیات مربوطه آنها به صورت به روز مطالبه می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام افزود: به علاوه در سال گذشته طبق قانون، عوارض آلایندگی شرکت پالایش گاز ایلام به مبلغ ۴۴ میلیارد تومان و شرکت پتروشیمی ایلام به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان از محل یک درصد فروش مطالبه شده است؛ در حالی که قبلاً این مالیات (طبق قوانین قبلی) از کارمزد این شرکتها اخذ می‌شد و مبلغ آن کمتر بود.

جنتی یادآوری کرد: طبق ضوابط مربوطه، در سال گذشته مبلغ ۲۰۳ میلیارد تومان عوارض مالیات بر ارزش افزوده و ۲۵ میلیارد تومان عوارض آلایندگی بین شهرستاهای استان توزیع شده است.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا