اخبار روز

یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری/بازداشت۱۳ فلسطینی و پاسخ مقاومت

یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری/بازداشت۱۳ فلسطینی و پاسخ مقاومت

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری/بازداشت۱۳ فلسطینی و پاسخ مقاومت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی به یورش خود به مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی ادامه می‌دهند و فلسطینیان در شهرهای نابلس، طوباس، سلفیت، البیره و شهرک الیامون با آنها مقابله کردند. در این حملات تا کنون ۱۳ فلسطینی بازداشت شده‌اند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

بر اساس این گزارش، هنگامی که نظامیان اشغالگر شبانه به منطقه شرقی نابلس یورش بردند تا از هجوم شهرک‌نشینان به مقبره یوسف (ع) محافظت کنند، ده‌ها تن از شهروندان فلسطینی و خدمه هلال احمر بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار حالت خفگی شده یا به ضرب گلوله صهیونیست‌ها زخمی شدند. درگیری‌های شدیدی نیز بین نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی که سعی در مقابله با تهاجم داشتند، رخ داد.

این در حالی است که گردان شهدای الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح اعلام کرد که رزمندگان مقاومت با تیراندازی سنگین و مواد منفجره دست ساز با نظامیان مهاجم مقابله کردند.

به گفته رسانه‌های فلسطینی، نظامیان صهیونیست پس از یورش به شهر طوباس و درگیری با فلسطینی‌ها از آن خارج شدند.

روز گذشته نیز اشغالگر رژیم صهیونیستی به کرانه باختری از جمله شهرک کفرقدوم در شرق قلقیلیه، اردوگاه دهیشه در بیت لحم و اردوگاه عقبه جبر در اریحا حمله کردند و ۶ نفر از اعضای یک خانواده را دستگیر کردند. رزمندگان مقاومت نیز با شلیک گلوله با نیروهای اشغالگر مقابله کردند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا