اخبار روز

یاد و نام شهدای روحانی ماه رمضان کردستان گرامی داشته شد

یاد و نام شهدای روحانی ماه رمضان کردستان گرامی داشته شد

یاد و نام شهدای روحانی ماه رمضان کردستان گرامی داشته شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید عسکری پیش از ظهر چهارشنبه یادواره شهدای روحانی کردستان اظهار کرد: یادواره شهدای روحانی تا قبل از سال ۹۹ تنها با محوریت دو شهید گرانقدر، شهید شیخ‌الاسلام و شهید برهان عالی برگزار می‌شد.

وی افزود: با توجه به اینکه ۱۱ شهید روحانی کردستان از شهدای رمضان هستند لذا تصمیم گرفتیم یادواره امسال با یک نوآوری محدود برای تمامی شهدای روحانی استان برگزار شود.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در ادامه از تواضع و فروتنی و ولایت‌مداری به عنوان شاخص‌های اخلاقی شهید شیخ‌الاسلام نام برد و گفت: ارادت این شهید به اهل بیت (ع) مثال‌زدنی بود و همواره در مسیر تحقق و تحکیم وحدت تلاش می‌کرد.

حجت‌الاسلام عسکری خاطرنشان کرد: قدردانی از خدمات نظام و تلاش‌های مسئولان از دیگر ویژگی‌های بارز شهید شیخ‌الاسلام بود و این مهم را همواره مورد تأکید قرار می‌داد.

وی با بیان اینکه ویژگی رفتاری و منش شهدا ما را به این مسئله می‌رساند که ریشه شهادت آن‌ها به یک سرمنشأ ختم می‌شود که مبارزه با استکبار جهانی است، اذعان کرد: دلیل اصلی شهادت این عزیزان تأثیرگذاری آنان در بین جامعه بوده چرا که دشمن همواره به سراغ کسانی می‌رود که در جامعه تأثیرگذار هستند.

حجت‌الاسلام عسکری تصریح کرد: شهدای روحانی نقش بسزایی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و هدایت جامعه به سمت اسلام ناب محمدی داشته‌اند و بر خود واجب می‌دانیم که نام و یاد این بزرگواران را همواره گرامی بداریم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا