اخبار روز

گیلان از قطب‌های گردشگری مذهبی کشور است

گیلان از قطب‌های گردشگری مذهبی کشور است

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

گیلان از قطب‌های گردشگری مذهبی کشور است

به گزارش خبرنگار خالق، اسدالله عباسی ظهر پنجشنبه در همایش روز ملی تکریم امامزادگان و بقاع متبرکه در بقعه متبرکه خواهر امام رضا (ع) در رشت اظهار کرد: بقاع متبرکه میعادگاه عاشقی و دلدادگی با خداوند متعال است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی با اشاره به جایگاه بقاع متبرکه، افزود: فضیلت بخشی، معرفت افزایی و آرام بخشی جامعه در بقاع متبرکه و امامزادگان تحقق می‌پذیرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه راه سعادت و خوشبختی از مکتب اهل بیت علیهم السلام می‌گذرد، گفت: امامزادگان بعنوان طلایه داران مکتب اسلام و ائمه اطهار (ع)، مایه عزت بخشی و آبرومندی بوده و راه سعادت را به انسان‌ها نشان می‌دهند.

عباسی با بیان اینکه گیلان قطب گردشگری مذهبی کشور است، اضافه کرد: وجود امامزادگان و بقاع متبرکه در هر نقطه‌ای از گیلان نشان دهنده جایگاه مکتب اسلام و مذهب تشییع است.

وی ادامه داد: فرهنگ گیلان متأثر از مکتب شیعی و دین مبین اسلام است که به واسطه وجود امامزادگان و بقاع متبرکه تجلی پیدا کرده است.

استاندار گیلان با تاکید بر درس آموزش از مکتب اسلام و قیام عاشورا، بیان کرد: مسیر درست ائمه اطهار (ع) از کربلای امام حسین (ع) تا کربلای ایران در جبهه‌ها، درسی برای یافتن راهی برای کمال انسان است که باید مورد تبیین و واکاوی قرار گیرد.

عباسی با بیان اینکه شهدا مایه عزت بخشی و امنیت آفرینی کشور هستند، گفت: تکریم از شهدا و خانواده‌های این عزیزان مایه خیر و برکت نظام اسلامی است.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا