ورزش

گلایه تند و تیز هیات مدیره پرسپولیس از سازمان خصوصی سازی

گلایه تند و تیز هیات مدیره پرسپولیس از سازمان خصوصی سازی

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

گلایه تند و تیز هیات مدیره پرسپولیس از سازمان خصوصی سازی

به گزارش خبرنگار مهر، دعوتنامه مجمع عمومی عادی باشگاه پرسپولیس که در سایت «کدال» از آن به عنوان «شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام)» یاد شده است، منتشر شد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

بر اساس اطلاعات این دعوتنامه، مجمع عمومی این باشگاه قرار بود ساعت ۱۱ شنبه هفته آینده (۳۰ اردیبهشت) در محل ساختمان این باشگاه برگزار شود. دستور جلسه این مجمع هم انتخاب و ترمیم اعضای هیأت مدیره عنوان شده است.

این در حالی است که وزارت ورزش و جوانان چنین موضوعی را به پایان فصل جاری فوتبال کشور و تعیین قهرمان جام حذفی موکول کرده بود.

همین امر ناراحتی تند و تیز برخی اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس را به همراه داشت. سازمان خصوصی سازی که با انتشار توئیت‌های شخصی رئیس خود شائبه احتمال ورود AFC به موضوع مالکیت این باشگاه را ایجاد کرده است در صورت محرومیت پرسپولیس از حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده آسیا ایجاد کرده است نه تنها با مدیران وزارت ورزش دچار مشکل شده است بلکه با چند تن از اعضای هیأت مدیره باشگاه نیز وارد چالش شده اند.

مدیران باشگاه پرسپولیس به هیچ وجه از عملکرد قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی در فضای مجازی رضایت ندارند و عملکرد او را پر از تنش برای این مجموعه عنوان کرده اند. او که طی ماه‌های گذشته همواره در صدر اخبار فوتبالی قرار داشته است در خصوص نحوه چینش اعضای هیأت مدیره باشگاه‌های پرطرفدار استقلال و پرسپولیس نیز اظهار نظر کرده است که هیچ ارتباطی با آن مجموعه ندارد.

حال باید دید کش و قوس صندلی‌های هیأت مدیره پرسپولیس چه سرنوشتی را برای تیم مدیریتی فعلی این باشگاه رقم می‌زند تا آنها امیدوار به ماندن در مجموعه سرخپوشان باشند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا