اخبار روز

گروه‌های جهادی در راستای مردم یاری فعالیت دارند

گروه‌های جهادی در راستای مردم یاری فعالیت دارند

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

گروه‌های جهادی در راستای مردم یاری فعالیت دارند

به گزارش خبرنگار مهر، علی ایل بگی روز پنجشنبه در آئین اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد اظهار کرد: امام راحل جهادگران را سنگرسازان بی سنگر لقب دادند، این لقب بزرگترین مدال افتخار بر گردن جهادگران است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی تصریح کرد: رزمندگان جهادی در طول هشت سال دفاع مقدس بدون توجه به جان ومال خود به عنوان بزرگترین سرمایه در خط مقدم جبهه حضور داشتند و خط مقدم را می‌شکافتند و نخستین گروهی بودند که خود را به خطوط مقدم جبهه می‌رساندند تا برای رزمندگان استحکامات را ایجاد کنند.

ایل بگی با اشاره به اینکه این شهدا و جهادگران در زمان جنگ جلوتر از همه می‌ایستادو بدون منت از جان خودشان گذشتند و خدمت می‌دهند بدون اینکه اجری بخواهد و خدمت بی‌منت می‌کند گفت: این کار جهادگران برگرفته از منش حضرت زهرا (س) است و نیروهای بسیجی معتقدند تا وقتی در مسیر حضرت زهرا (س) حرکت کنیم، پیروز خواهیم ماند.

وی خاطر نشان کرد: جریان جهادسازندگی یک روز در این کشور نابود شد و تفکرات لیبرال جریان عظیم مردمی اثرگذار بسیج سازندگی را در سال ۶۲ مورد هجمه قرار دادند و درسال ۷۹ تیرخلاص به این جریان زدند تا نهادهای انقلابی را به وزارتخانه تبدیل کنند که نقش مردم و اتصال بین امام و امت را قطع کنند، اما امروز جریان جهادی با همان چهار عنصری که مقام معظم رهبری در سال ۶۲ به آن تاکید د اشتند فعال شده است.

ایل بگی با بیان اینکه مردمی بودن، خدمت بی منت، استفاده از ظرفیت متخصصان و تخصص گرایی و وابسته نبودن به ساختارهای دولتی به حرکت خود ادامه می‌دهد گفت: گروههای جهادی باید مردمی بماند و اتصال به هیچ جریان سیاسی نداشته باشند.

وی یاد آور شد: حرکتهای جهادی کشور خدمت رسانی به مردم به عنوان اصل اساسی جهاد است، ارائه خدمت بی منت اساس کار جهادگران است که به دنبال اهداف سیاسی و اهداف دنیای نیستند و خدمت بی منت ارائه می‌دهند.

ایل بگی خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت متخصصان به عنوان اساس کار جهادی است، تخصص گرایی در خدمت است و باید این امر را حفظ کنیم.

وی بیان داشت: ما باید پرچم بن بست شکنی را بر سردست بگیریم و با توسل به نماد کرم حضرت فاطمه زهرا (س) حرکت کنیم. گروهای جهادی در راستای محرومیت زدایی، مردم داری و مردم یاری فعالیت دارند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا