ورزش

کورسوی امید تراکتور برای رسیدن به استقلال/ «خمز» در انتظار معجزه!

کورسوی امید تراکتور برای رسیدن به استقلال/ «خمز» در انتظار معجزه!

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

کورسوی امید تراکتور برای رسیدن به استقلال/ «خمز» در انتظار معجزه!

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و هفتم رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران با غافلگیری تیم‌های حاضر در بالا و پایین جدول همراه شد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

پرسپولیس در این هفته تیم استقلال را در دربی صدم برد تا با تساوی سپاهان اصفهان مقابل ملوان به صدر جدول برسد.

برد پرگل صنعت نفت آبادان مقابل نساجی مازندران نیز با شکست مس کرمان مقابل همنام رفسنجانی همراه شد تا معادلات انتهای جدول پیچیده‌تر از همیشه شود.

نفت مسجد سلیمان با ۱۶ امتیاز همچنان قعرنشین مطلق است تا کمترین شانس را برای باقی ماندن در لیگ داشته باشند. شاگردان ابراهیم اشکش در مسجد سلیمان باید سه بازی آینده خود را پیروز شوند و چشم امید به باخت‌های متوالی مس کرمان و صنعت نفت داشته باشند.

کورسوی امید تراکتور برای رسیدن به استقلال/ «خمز» در انتظار معجزه!

نفت آبادان نیز با ۲۰ امتیاز پشت سر مس کرمان در رتبه پانزدهم است. عبدالله ویسی با حضور روی نیمکت آبادانی‌ها توانست دو پیروزی از سه بازی اخیر کسب کند تا امیدهای این تیم برای بقا بیشتر از همیشه شود. حالا ویسی برای خروج از منطقه بحران نیاز به ادامه روند مثبت همراه با تیمش است تا با کوچک‌ترین لغزش مس کرمان از جمع تیم‌های منطقه سقوط خارج شود.

نه تنها تیم‌های ابتدا و انتهای جدول برای رسیدن به هدف خود تلاش می‌کنند بلکه رقابت بین سایر باشگاه‌های حاضر نیز ادامه دارد. استقلالی‌ها پس از باختن در دربی صدم پایتخت حالا باید مراقب جایگاه سومی خود باشند.

در حال حاضر پرسپولیس، سپاهان و استقلال به ترتیب با ۵۷، ۵۶ و ۵۵ امتیاز اول تا سوم هستند و تراکتور با ۴۶ امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

با برد پرسپولیس و تساوی سپاهان، تراکتور با سرمربیگری پاکو خمز عملاً شانس کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی را از دست داد و تنها با رقم خوردن یک معجزه می‌تواند به کسب عنوان سوم امیدوار باشد.

سوم شدن تراکتور در صورتی محقق می‌شود که این تیم هر سه بازی باقیمانده خود (از جمله دیدار با استقلال) را پیروز بشود و استقلالی‌ها هم در هر سه بازی شکست بخورند که البته این موضوع کمی بعید به نظر می‌رسد.

استقلال و تراکتور در هفته پایانی به مصاف هم می‌روند. اگر استقلال در دیدار با صنعت نفت و مس رفسنجان امتیازی کسب نکند و تراکتور هم پیروز دو بازی خود باشد، دوئل استقلال و تراکتور در هفته سی ام دیدنی و جذاب خواهد بود.

سه هفته نفس گیر فوتبال ایران نه تنها برای هواداران هر یک از تیم‌ها حائز اهمیت است بلکه مدیران و مربیان آنها نیز هیجان ابقا یا جدایی از مجموعه فعلی خود را تحت تأثیر همین نتایج دارند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا