اخبار روز

کمک ۲۷۵ میلیون تومانی نیکوکاران مروستی در جشن گلریزان

کمک ۲۷۵ میلیون تومانی نیکوکاران مروستی در جشن گلریزان

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

کمک ۲۷۵ میلیون تومانی نیکوکاران مروستی در جشن گلریزان

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار مروست در مراسم جشن گلریزان شهرستان مروست ضمن قدردانی از خیران شهرستان اظهار داشت: حضور خیران در عرصه های مختلف فضای امید و همدلی در جامعه ایجاد کرده است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

جواد دانشور اظهار امیدواری کرد: با سخاوت دستان خیران شاهد باز شدن گره از دستان افرادی باشیم که به دلایل غیرعمد در زندان‌ها هستند.

امام جمعه شهرستان مروست نیز در این مراسم اظهار داشت: بسیار نیکوست که هر سال در ایام روحانی ماه رمضان جشن های گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار و موجب گره‌گشایی از نیازمندان خواهد شد.

حجت الاسلام خیر الله ابراهیمی ادامه داد: این گره گشایی‌ها شامل خانواده، جامعه و اجتماع است که موجب کاهش آسیب های اجتماعی می‌شود زیرا با زندانی شدن یه فرد، خانواده وی نیز دچار مشکلات بسیاری می‌شوند.

رئیس حوزه قضایی شهرستان مروست نیز در این آیین گفت: تمامی مبالغی که در این آیین‌ها جمع آوری می‌شود، صرف آزادی زندانیانی خواهد شد که به دلیل بدهکاری در زندان هستند.

میثم کرمی ادامه داد: زندان مکانی است برای نگهداری افراد بزهکار و اشخاصی که برای جامعه خطرناک هستند اما عده‌ای نیز به دلیل جهل در قانون یا حوادثی غیرعمد در این مکان تحمل حبس می‌کنند که با همت ستاد دیه استان و کمک خیران و نیکوکاران، زمینه آزادی این محکومان از بند فراهم می‌شود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا