اخبار روز

کاپیتان ایران در لیگ قهرمانان اروپا ۷ گُله شد

کاپیتان ایران در لیگ قهرمانان اروپا ۷ گُله شد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

کاپیتان ایران در لیگ قهرمانان اروپا ۷ گُله شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال پالما اسپانیا شب گذشته در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دیداری جذاب و هیجان انگیز برابر بنفیکا پرتغال به برتری ۴ بر ۳ رسید و فینالیست شد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

حسین طیبی بازیکن ایرانی پالما که در دو سال گذشته در بنفیکا حضور داشت، عملکرد بسیار خوبی مقابل تیم سابق خود به نمایش گذاشت و با دو گل و یک پاس گل یکی از بهترین بازیکنان پالما بود.

طیبی با این دو گل مقابل بنفیکا، تعداد گل‌هایش را در لیگ قهرمانان این فصل به عدد ۷ افزایش داد.

در مرحله اصلی لیگ قهرمانان اروپا بود که طیبی گلزنی هایش را آغاز کرد و موفق شد دو گل به اسپورتینگ پاریس، یک گل به اندرلخت و یک گل به غیرت قزاقستان بزند.

در مرحله «الیت» طیبی تنها یک بار و آن‌هم در دیدار مقابل دوبووچ اسلوونی گلزنی کرد و در مجموع با پنج گل به مرحله نیمه نهایی رسید.

در صورتی که طیبی مصدومیت خاصی برای بازی فینال مقابل اسپورتینگ لیسبون -که فردا برگزار می‌شود- نداشته باشد، می‌تواند تعداد گل‌هایش را در اروپا افزایش بدهد.

البته باتوجه به اینکه لیگ قهرمانان فوتسال اروپا در مراحل و سطوح مختلفی برگزار می‌شود مشخص نیست که هنوز معرفی آقای گل در این مسابقات به صورت مجموع انجام می‌شود و یا تنها در مرحله نیمه نهایی و فینال.

علاوه بر لیگ قهرمانان اروپا، حسین طیبی در لیگ اسپانیا هم ۱۳ بار برای پالما گلزنی کرده است و می‌تواند این آمار را در دیدارهای باقی مانده مرحله اصلی و سپس در مرحله پلی آف بهبود ببخشد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا