اقتصاد

کاهش تردد در محورهای برون‌شهری/ اعلام محورهای دارای ممنوعیت تردد

کاهش تردد در محورهای برون‌شهری/ اعلام محورهای دارای ممنوعیت تردد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

در شبانه روز گذشته، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۴۳۴ تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل یک دهم درصد کاهش را نشان می‌دهد همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۸.۶ درصد، اوج تردد بین ساعت‌های ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعت‌های ۴ تا ۵ انجام شده است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

محورهای دارای ممنوعیت تردد

براساس این گزارش، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه (۲۴ و ۲۵ فروردین) از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع اعلام شده است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

در محور هراز؛ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه (۲۴ و ۲۵ فروردین) از رودهن به سمت آمل ممنوع اعلام شده است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا