اخبار روز

کانون‌های خدمت رضوی فکر تمدنی داشته باشند

کانون‌های خدمت رضوی فکر تمدنی داشته باشند

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

کانون‌های خدمت رضوی فکر تمدنی داشته باشند

به گزارش خبرنگار خالق، احمد میرزاده رئیس مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی بنیاد کرامت رضوی به همراه حسین رضایی مدیر سابق کانون‌های خدمت رضوی البرز و یدالله مصطفایی مدیر جدید کانون‌های خدمت رضوی استان و جمعی از مسئولین مربوطه عصر پنجشنب با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی دیدار و گفتگو کردند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

نماینده ولی فقیه در استان البرز در این جلسه ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام ولادت حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام به بیان مناقب و سجایای این امام رئوف پرداخت.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه با اشاره به شبکه گسترده و منسجم کانون‌های خدمت رضوی در سراسر کشور، گفت: باید تمام مسئولین کانون‌های خدمت رضوی فکر تمدنی داشته باشند و برای این شبکه نیز برنامه‌ریزی تمدنی داشته باشند.

وی در ادامه بابیان اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی هدف ما باید ایجاد تمدن نوین اسلامی باشد، گفت: در گام دوم انقلاب کانون‌های خدمت رضوی باید با دید تمدن سازی عمل کنند و فعالیت خود را صرفاً به امور خدمات اجتماعی محدود نکنند.

امام‌جمعه کرج با تأکید بر اینکه آثار وجودی امام رضا علیه‌السلام باید در تمام شهرها و استان‌های کشور خود را نشان دهد، گفت: خوب است کانون‌های خدمت رضوی در هر استان طبق اولویت‌های آن منطقه هرساله خدمات ماندگاری را در حوزه‌های مختلف زیربنایی برای آن شهر انجام دهند.

آیت‌الله حسینی همدانی در خاتمه ضمن تقدیر و قدردانی از خدمات جناب آقای حسین رضایی مدیر سابق کانون‌های خدمت رضوی البرز، برای جناب آقای یدالله مصطفایی مدیر جدید کانون‌های خدمت رضوی استان آرزوی موفقیت و سربلندی در مسئولیت جدید کرد.

گفتنی است در ابتدای این دیدار احمد میرزاده رئیس مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی بنیاد کرامت رضوی به ارائه گزارش فعالیت‌ها و تشریح برنامه‌های پیش رو پرداخت.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا