ورزش

کار دومین بازیکن ایران به مورینیو افتاد/حذف تحقیرآمیز تیم جهانبخش

کار دومین بازیکن ایران به مورینیو افتاد/حذف تحقیرآمیز تیم جهانبخش

کار دومین بازیکن ایران به مورینیو افتاد/حذف تحقیرآمیز تیم جهانبخش

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ فوتبال اروپا شب گذشته برگزار شد که در یکی از این دیدارها، تیم منچستریونایتد با نتیجه ۳ بر صفر برابر میزبان خود سویا شکست خورد. یوسف النصیری (دو بار) و لوئیک باده برای سویا در این دیدار گلزنی کردند. باتوجه به تساوی ۲ – ۲ در بازی رفت، «شیاطین سرخ» از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماندند و سویا به جمع چهار تیم برتر لیگ اروپا صعود کرد.

در دیگر مسابقه این مرحله، تیم فاینورد هلند با حضور علیرضا جهانبخش بازیکن ایران در ایتالیا میهمان تیم آاس رم و شاگردان ژوزه مورینیو بود. تعیین تیم صعود کننده در این مسابقه جذاب در وقت‌های اضافه صورت گرفت. لئوناردو اسپیناتزولا برای رم گلزنی کرد ما ایگور پایکسائو در دقیقه ۸۰ کار را به تساوی کشاند تا تیم رم در آستانه حذف قرار بگیرد.

در ادامه پائولو دیابا بازیکن تعویضی رم به زمین آمد و دقیقه ۸۹ برای این تیم گلزنی کرد. باتوجه به برد ۱ بر صفر فاینورد در بازی رفت، کار تعیین برنده این مسابقه به وقت‌های اضافه کشید. در نهایت رمی ها توسط استفان الشعراوی و لورنزو پلگرینی گلهای برتری را به ثمر رساندند و صعود کردند. علیرضا جهانبخش هم در دقیقه ۷۴ از زمین بیرون رفت.

کار دومین بازیکن ایران به مورینیو افتاد/حذف تحقیرآمیز تیم جهانبخش
ارسال جهانبخش در تقابل با بازیکن رم

تیم بایر لورکوزن آلمان هم در شرایطی به مصاف سن ژیلواز بلژیک رفت که در بازی رفت به تساوی ۱ – ۱ رسیده بود. در بازی برگشت که شب گذشته در بلژیک برگزار شد، لورکوزن کار به مراتب آسان‌تری داشت و با کسب پیروزی ۴ بر ۱ راهی مرحله نیمه نهایی شد. در این بازی موسی دیابی، میشل باکر، فریمپونگ و لوژک برای لورکوزن گلزنی کردند. سردار آزمون مهاجم ایرانی لورکوزن در دقیقه ۸۶ وارد زمین شد و باوجود اینکه دو فرصت خوب گلزنی داشت موفق نشد دروازه حریف را باز کند.

در نهایت دیدار تیم‌های اسپورتینگ لیسبون و یوونتوس که به میزبانی لیسبون در پرتغال برگزار شد با تساوی ۱ – ۱ به پایان رسید. آدرین رابیو برای یوونتوس و مارکوس ادواردز برای اسپورتینگ در این بازی گلزنی کردند. بازی رفت با نتیجه ۱ بر صفر به سود یوونتوس تمام شده بود و با در نظر گرفتن نتیجه کلی این مسابقه، «بانوی پیر» با نتیجه ۲ بر ۱ راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا تیم آاس رم به مصاف بایر لورکوزن می‌رود تا دومین بازیکن ایرانی (سردار آزمون در بایر) در این فصل با تیم ژوزه مورینیو مواجه شود. در دیگر بازی هم یوونتوس و سویا به مصاف هم می‌روند. دیدارهای رفت این مرحله ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا