اخبار روز

چهارمین همایش ملی کتاب سال بانوان اعلام فراخوان کرد

چهارمین همایش ملی کتاب سال بانوان اعلام فراخوان کرد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

چهارمین همایش ملی کتاب سال بانوان اعلام فراخوان کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ریحانه حقانی پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام فراخوان چهارمین همایش کتاب سال بانوان اظهار داشت: آثار بانوان که در حوزه‌های مختلف علوم انسانی اسلامی از جمله تألیف، ترجمه و تصحیح، رساله‌های سطح چهار و دکتری بانوان و مقالات علمی پژوهشی بوده و در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تألیف و انتشار یافته؛ می‌توانند در چهارمین همایش کتاب سال بانوان شرکت کنند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا (س) ابراز داشت: تفسیر و علوم قرآن، علوم حدیث، منطق، فلسفه و کلام، اخلاق و عرفان، تاریخ، سیره و تراجم، فقه و حقوق، اصول فقه و روش‌شناسی سایر علوم، ادبیات و هنر، علوم تربیتی و روانشناسی، جامعه‌شناسی و علوم اجتماعی، کلیات و مراجع، ادیان و مذاهب، اقتصاد اسلامی، مهدویت، مدیریت و آینده‌پژوهی از جمله موضوعاتی است که افراد می‌توانند آثار خود را این موضوعات به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

حقانی با اشاره به محور ویژه چهارمین همایش ملی کتاب سال بانوان افزود: محور ویژه امسال نیز موضوع زن و خانواده است که در این بخش نیز آثار ارائه شده باید در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ انتشار یافته باشد.

وی افزود:، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش تا پایان خرداد ۱۴۰۲ است و همه بانوان پژوهشگر عرصه علوم انسانی اسلامی و پژوهشگران آقا و بانو در حوزه زن و خانواده می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا (س) با بیان اینکه این همایش مختص حوزویان نیست، بیان داشت: همه بانوان پژوهشگر عرصه علوم انسانی اسلامی و پژوهشگران آقا و بانو در حوزه زن و خانواده می‌توانند برای ارسال آثار خود به نشانی www.ketabebanovan.ir مراجعه کنند.

حقانی افزود: پژوهشگران می‌توانند حقانی گفت: در سومین همایش ملی کتاب سال بانوان، ۲۸۸ اثر به دبیرخانه ارسال شد که بیش از ۱۰۰ اندیشمند حوزوی و دانشگاهی در ۱۰ گروه علمی به ارزیابی آثار پرداختند.

گفتنی است چهارمین همایش ملی کتاب سال بانوان از سوی معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا (س) با همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، جامعه‌المصطفی‌العالمیه، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، دانشگاه قم، دانشگاه فرهنگیان، مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، دانشگاه تفرش، دانشگاه کردستان، دانشکده هدی، دانشگاه امام حسین (ع)، مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث، دانشگاه علامه طباطبایی، جهاد دانشگاهی و پژوهشکده زن و خانواده برگزار می‌شود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا