اخبار روز

چهاردهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در ایستگاه پایانی

چهاردهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در ایستگاه پایانی

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

چهاردهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در ایستگاه پایانی

به گزارش خبرگزاری مهر، چهاردهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد. آئین پایانی این جشنواره در سالن مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی شهر همدان با حضور مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع)، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شاعران حوزه کودک و نوجوان برگزار شد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

در بخش کودک؛ عفت زینلی نیا از استان خراسان رضوی، زهرا عراقی از استان خراسان رضوی و امین بهاری زاده از استان خوزستان شایسته تقدیر شناخته شدند و اکرم السادات هاشمی پور از استان تهران نفر اول، زهرا داوری از استان خراسان شمالی رتبه دوم و نسرین شهبازی از استان همدان رتبه سوم این جشنواره را از آن خود کردند.

در بخش نوجوان هم طیبه شامانی از استان تهران، مریم اسلامی از استان تهران و حیدر جهان کهن از استان کهکیلویه و بویر احمد شایسته تقدیر شدند و منیره هاشمی از استان خراسان رضوی به خاطر سروده طعم نبات خراسان، مرضیه تاجری از استان قم به خاطر سروده زیارت و زهرا عراقی از استان خراسان رضوی به خاطر سروده قطار به ترتیب عناوین اول تا سوم جشنواره چهاردهم را کسب کردند.

گفتنی است در روز میلاد امام رضا (ع) طی مراسمی در مشهد مقدس به تمامی نفرات برتر جشنواره‌های رضوی تندیس ارادت رضوی اهدا خواهد شد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا