اخبار روز

پیروی از ولایت فقیه کلید عبور سربلند از فتنه های گوناگون است

پیروی از ولایت فقیه کلید عبور سربلند از فتنه های گوناگون است

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

پیروی از ولایت فقیه کلید عبور سربلند از فتنه های گوناگون است

به گزارش خبرنگار، سردار احمدرضا رادان ظهر دوشنبه در جمع راهپیمایان ۱۵ خرداد پیشوا طی سخنانی گفت: ۱۵ خرداد یادآور حماسه‌ها و نهضت شهادت است، ۱۵ خرداد عزت و اقتدار را در اذهان جامعه ماندگار کرده است، قیام ۱۵ خرداد به این دلیل در ذهن‌ها ماندگار شد که بر اساس اصول و اعتقادات دینی شکل گرفت، عوامل و ویژگی‌های قیام ۱۵ خرداد نیز باید تبیین شود.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

فرمانده فراجا با بیان این که قیامی که در ۱۲ محرم سال ۴۲ شکل گرفت، بر اساس آمار رسمی به چندین هزار نفر می‌رسد، گفت: هدف از قیام ۱۵ خرداد دفاع از مرجعیت بود که در این مسیر نیز برخی به شهادت رسیدند.

وی اضافه کرد: مردم دیار ورامین کفن پوشان حماسه خلق می‌کنند و با وجود آنکه دشمن تا دندان مسلح و تیر و گلوله در انتظار آن‌ها است، اعلام می‌کنند که شهادت برای آن‌ها در این مسیر افتخار است و جان بر کف در این مسیر حرکت می‌کنند، قیام ۱۵ خرداد شور داشت ولی شعور مشرف بر شور بود.

رادان افزود: شهدای قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ شعار دفاع از امامت و ولایت فقیه سر دادند، همانند شعاری که رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم سر دادند، آنان به تکلیف خود در آن زمان عمل کردند، بسیجی بودن از ویژگی‌های قیام ۱۵ خرداد بود که در سال ۵۷ به اوج خود رسید و باعث پیروزی انقلاب شد.

وی گفت: حزب الله لبنان و مقاومت مردم یمن از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری شده است، باید قیام ۱۵ خرداد را به نسل‌های بعد انتقال دهیم، باید حضور مردم در قیام ۱۵ خرداد را تبیین کنیم، زیرا مردم ما در همه عرصه‌های سیاسی و اجتماعی حضوری فعالانه دارند، در ابتدای انقلاب اسلامی قادر به ساخت یک نارنجک دستی نبودیم، وقتی از دشمنان خارجی و بیرونی‌ها دست کشیدیم و به توانمندی داخلی خود ایمان آوردیم، موشک‌هایی را ساختیم که چند صد کیلومتر برد داشتند.

فرمانده فراجا اظهار کرد: مردم پیشوا بایستی به خود مفتخر باشند، که در دل این خاک جوانانی را به یادگار سپردند که هریک از آنان سردمدار یک فکر در نهضت روح الله بودند.

وی خطاب به مردم پیشوا گفت: مواظب باشید که فتنه در پس فتنه شاید باشد، آن چیزی که می‌تواند ما را عبور دهد، پیروی از ولی فقیه برای رسیدن به اهداف ایدئولوژیک است، در غیر این صورت در فردای قیامت در برابر شهدا شرمنده خواهیم شد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا