اخبار روز

پرونده‌های اجرای احکام ماده ۱۰۰ شهرداری اردبیل تعیین تکلیف شود

پرونده‌های اجرای احکام ماده ۱۰۰ شهرداری اردبیل تعیین تکلیف شود

پرونده‌های اجرای احکام ماده ۱۰۰ شهرداری اردبیل تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرنگار خالق، یوسف خدادادی پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از اجرای احکام ماده ۱۰۰ منطقه ۳ شهرداری اردبیل اظهار کرد: پرونده‌های اجرای احکام ماده صد شهرداری اردبیل در سریع‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود.

وی بیان کرد: پرونده‌های اجرای احکام نتیجه تلاش مجموعه‌ها و افرادی برای مقابله با تخلفات ساختمانی است که انباشت و تراکم پرونده‌ها در اجرای احکام موجب ایجاد فساد و نارضایتی می‌شود.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه دستگاه قضائی از اقدامات قانونی شهرداری اردبیل در اجرای احکام پرونده‌های ماده ۱۰۰ حمایت می‌کند، گفت: از شهروندان تقاضا داریم تا سریعاً نسبت به پرداخت جرایم خود اقدام کنند که در غیر این صورت حکم تخریب سازه را به دنبال خواهد داشت.

خدادادی بیان کرد: پیگیری مداوم و مستمر با اشخاص ذینفع پرونده‌ها تا به نتیجه رسیدن پرونده و مختومه شدن آن باید مورد اهتمام باشد و تذکرات لازم در خصوص تبعات عدم توجه به اخطارهای صادره از سوی شهرداری به این افراد داده شود.

وی پالایش و بازبینی پرونده‌ها را از جمله موارد بسیار مهم در امر جلوگیری از انباشت پرونده‌ها در اجرای احکام دانست و افزود: لازم است پالایش پرونده‌ها در بازه زمانی سه ماه مورد پالایش قرار گیرد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا