ورزش

پرسپولیس – سپاهان؛ «جهش» بزرگ یک تیم/ در تبریز هم اتفاقی می‌افتد؟

پرسپولیس – سپاهان؛ «جهش» بزرگ یک تیم/ در تبریز هم اتفاقی می‌افتد؟

پرسپولیس – سپاهان؛ «جهش» بزرگ یک تیم/ در تبریز هم اتفاقی می‌افتد؟

به گزارش خبرنگار مهر، روز نخست از هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر با حساس‌ترین دیدار هفته همراه خواهد بود. دیداری که می‌تواند صدرنشین لیگ را تغییر دهد. جایی که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.

دو تیم چند روز قبل از مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که آن دیدار را شاگردان یحیی گل محمدی در اصفهان با پیروزی پشت سرگذاشتند و حالا سپاهانی‌ها با دو نیت وارد ورزشگاه آزادی می‌شوند.

زردهای اصفهانی هم می‌خواهند سه امتیاز این دیدار را کسب کنند تا با ۵ امتیاز اختلاف فاصله خود با تیم دوم را بیشتر و شانس قهرمانی را افزایش دهند و هم انتقام شکست سنگین در اصفهان را بگیرند.

سپاهان اگر بتواند در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را شکست دهد به این دو هدف رسید تا حدود زیادی شانس قهرمانی خود در لیگ برتر را افزایش خواهد داد چرا که جبران کردن ۵ امتیاز عقب افتاده برای پرسپولیس در هفته‌های باقی مانده کار سختی خواهد بود. اگر استقلال هم در دیدار برابر فولاد که روز یکشنبه برگزار می‌شود امتیاز از دست بدهد، آن وقت کار سپاهان برای قهرمانی راحت تر خواهد شد.

پرسپولیس - سپاهان؛ «جهش» بزرگ یک تیم/ در تبریز هم اتفاقی می‌افتد؟

به همین خاطر پیروزی زردهای اصفهانی در دیدار روز شنبه برابر پرسپولیس گام بلندی برای رسیدن به قهرمانی خواهد بود. از سوی دیگر پرسپولیسی‌ها هم اگر این بازی را با پیروزی پشت سربگذارند علاوه بر افزایش شانس قهرمانی خود، صدر جدول را بعد از چندین هفته از سپاهان خواهند گرفت.

دو تیم برای رسیدن به پیروزی و گرفتن سه امتیاز ابزارهای لازم را در اختیار دارند. پرسپولیس با بازگشت شیخ دیاباته از وضعیت بهتری در خط حمله برخوردار خواهد بود و حدقل دست گل محمدی روی نیمکت باز است تا بتواند با تعویض‌هایش گره بازی را باز کند.

سپاهان هم کلکسیونی از بازیکنان آماده و توانمند را در اختیار دارد که علاوه بر ۱۱ بازیکنی که در ترکیب قرار می‌گیرند، نیمکت نشینان این تیم هم از کیفیت فنی بالایی برخوردارند و مورایس هر زمان بخواهد می‌تواند از بهترین‌هایش برای رسیدن به پیروزی استفاده کند.

در یکی دیگر از دیدارهای روز نخست این هفته تیم تراکتور تبریز که با شکست برابر پرسپولیس تا حدودی از جمع بالانشینان دور شد برای این که همچنان خود را در بالای جدول حفظ کند چاره‌ای جز بردن مس رفسنجان در تبریز ندارد.

پرسپولیس - سپاهان؛ «جهش» بزرگ یک تیم/ در تبریز هم اتفاقی می‌افتد؟

شاگردان پاکو خمز در شرایطی از همسایه خود در جدول پذیرایی می‌کنند که با ۳۶ امتیاز در رده پنجم ایستاده اند و مس رفسنجان با دو امتیاز کمتر در رده ششم است. در صورتی که تراکتور این بازی را ببرد فاصله اش را با تعقیب کننده اش بیشتر خواهد کرد و با خیال راحت تری برای کسب جایگاه بهتر در هفته‌های آینده تلاش خواهد کرد.

از سوی دیگر شاگردان محمد ربیعی هم که کمترین باخت را در بیست و دو هفته گذشته داشتند و یکی از تیم‌های خوب این فصل هستند، در صورت پیروزی برابر تیم تبریزی جای این تیم را در رده پنجم خواهند گرفت و موقعیت بهتری در جدول به دست خواهند آورد.

به همین خاطر بازی تراکتور و مس رفسنجان هم یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و دوم است که سه امتیازش برای این دو تیم از اهمیت بالایی برخودار است.

برنامه دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر:

شنبه ۲۰ اسفند

* تراکتور – مس رفسنجان – ساعت ۱۵
* پرسپولیس – سپاهان – ساعت ۱۶:۴۵

یکشنبه ۲۱ اسفند

* آلومینیوم اراک – پیکان – ساعت ۱۴
* هوادار – مس کرمان – ساعت ۱۵
* گل گهرسیرجان – نفت مسجدسلیمان – ساعت ۱۷
* فولاد – استقلال – ساعت ۱۹

دوشنبه ۲۲ اسفند

* ذوب آهن – نساجی مازندران – ساعت ۱۵
* صنعت نفت آبادان – ملوان – ساعت ۱۶

جدول رده بندی لیگ برتر تا پایان هفته بیست و دوم

پرسپولیس - سپاهان؛ «جهش» بزرگ یک تیم/ در تبریز هم اتفاقی می‌افتد؟

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا