ورزش

پرسپولیس بازی بزرگ را از استقلال برد/ سرخپوشان صدرنشین شدند

پرسپولیس بازی بزرگ را از استقلال برد/ سرخپوشان صدرنشین شدند

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

پرسپولیس بازی بزرگ را از استقلال برد/ سرخپوشان صدرنشین شدند

به گزارش خبرنگار مهر، در حساس ترین دیدار از هفته بیست و هفتم لیگ برتر تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه سوم اردیبهشت در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند. در جدول رده بندی استقلال با ۵۵ امتیاز صدرنشین است و پرسپولیس با ۵۴ امتیاز در رده سوم است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، سروش رفیعی(۸۵ سینا اسدبیگی)، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی( ۷۱ محمد عمری)، میلاد سرلک، مهدی عبدی(۴۶ عیسی آل کثیر)، وحید امیری و سعید صادقی(۸۵ فرشاد فرجی).

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی(۷۴ رضا میرزایی)، کوین یامگا(۴۲ صالح حردانی)، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند(۷۴ آرمان رمضانی)، مهدی قایدی، محمد محبی و پیمان بابایی(۶۸ ارسلان مطهری).

داور: پیام حیدری . کمک ها: محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی – سید وحید کاظمی داور چهارم و علیرضا ایلدروم کمک داور ذخیره. مسعود مرادی ناظر داوری و اسماعیل صفیری ناظر ویژه داوری.

پرسپولیس بازی بزرگ را از استقلال برد/ سرخپوشان صدرنشین شدند
حسینی و امیری کاپیتان دو تیم در کنار تیم داوری دربی ۱۰۰

گزارش کامل شهرآورد صدم استقلال و پرسپولیس:

* دقیقه یک با حمله پرسپولیس شروع شد و دو ارسال پشت سرهم روی دروازه حسینی صورت گرفت اما هیچکدام نتوانست خطری روی دروازه ایجاد کند. سرخپوشان در سه دقیقه ابتدایی توپ را به طور کامل در اختیار داشتند و اجازه بازیسازی به استقلال را ندادند. 

* دقیقه ۵: استقلال در یک ضد حمله توسط قایدی درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که توپ این بازیکن پس از برخورد به بدن گولسیانی به دست او هم برخورد کرد که استقلالی ها اعتقاد به پنالتی داشتند اما پیام حیدری دستور به ادامه بازی داد. 

پرسپولیس بازی بزرگ را از استقلال برد/ سرخپوشان صدرنشین شدند
صحنه ای که استقلالی ها اعتقاد به پنالتی داشتند

* دقیقه ۷: مهدی قایدی در حرکتی تکنیکی چند بازیکن پرسپولیس را جا گذاشت و تا محوطه شش قدم هم پیش رفت اما در زدن ضربه آخر ناموفق بود و بیرانوند مانع از گل شدن توپ شد. 

دقیقه ۱۹: بازی که برای دقایقی متعادل شده بود، با چند حمله پرسپولیس جان تازه ای گرفت. در این دقیقه عارف غلامی برای دومین بار مهدی عبدی را در موقعیت نزدیک به دروازه با خطا متوقف کرد و اولین اخطار بازی را دریافت کرد. 

* دقیقه ۲۰: دو رفت و برگشت در یک دقیقه دو موقعیت را برای تیم ها ایجاد کرد اما مهدی ترابی درون محوطه جریمه نتوانست ضربه آخر را به خوبی بزند و در برگشت هم پاس مهدی قایدی را بیرانوند زودتر از بابایی مهار کرد. 

* دقیقه ۳۰ : در حالی که پرسپولیس چند موقعیت را روی دروازه حریف ایجاد کرد، استقلال در یک ضد حمله توپ را به قایدی رساند که میلاد سرلک چاره ای جز خطا روی این بازیکن ریزنقش نداشت و دومین کارت زرد بازی را دریافت کرد. 

* دقیقه ۴۰ : پرسپولیس از جناح راست توسط سعید صادقی صاحب یک موقعیت خوب شد که این بازیکن پس از ورود به محوطه جریمه با پای چپ به سمت دروازه شوت زد که حسینی توپ را برگرداند و در برگشت هم عبدی نتوانست کار خاصی انجام دهد تا این موقعیت هم از دست برود.

* دقیقه ۴۲: یامگا در برخورد با مهدی عبدی دچار مصدومیت شد و پس از آنکه نتوانست به زمین برگردد، صالح حردانی به جای او وارد زمین شد تا استقلال اولین تعویض اجباری خود را انجام دهد. 

* نیمه در شرایطی با تساوی بدون گل به پایان رسید که با وجود پراسترس بودن بازی، موقعیت خطرناکی روی دروازه ها ایجاد نشد. 

پرسپولیس بازی بزرگ را از استقلال برد/ سرخپوشان صدرنشین شدند
یامگاه در دقایق پایانی نیمه اول مصدوم شد و جایش را به حردانی داد

* در شروع نیمه دوم یحیی گل محمدی اولین تغییر را در تیمش ایجاد کرد و عیسی آل کثیر را جانشین مهدی عبدی کرد. عبدی در نیمه اول نتوانست حرکت مثبتی را در ترکیب سرخپوشان داشته باشد. 

* دقیقه ۵۰ : عیسی آل کثیر که از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شده بود روی پاس عالی مهدی ترابی درون محوطه جریمه پس از یک سر توپ زدن عالی توپ را به سمت دروازه شوت کرد که پس از برخورد به بدن حردانی وارد دروازه شد و گل نخست بازی به ثمر رسید.

* دقیقه ۷۰ : بعد از گل سرخپوشان، استقلال تلاش برای رسیدن به گل تساوی را آغاز کرد اما شاگردان گل محمدی با مدیریت بازی و عملکرد کم اشتباه اجازه ندادن دروازه شان با خطر جدی مواجه شود. 

دقیقه ۷۹ : خطای مرتضی پورعلی گنجی پشت محوطه جریمه یک ضربه ایستگاهی عالی را برای استقلال فراهم کرد. مهدی قایدی پشت این توپ قرار گرفت اما ضربه او به بدن مدافعان برخورد کرد و به کرنر رفت. 

* دقیقه ۹۰: فشار زیاد استقلال برای رسیدن به گل تساوی با حملات پرتعداد ادامه داشت اما پرسپولیسی ها بدون اشتباه کارشان را دنبال کردند تا به سه امتیاز حساس و تعیین کننده دست پیدا کنند. در وقت های اضافه محمد محبی از داور کارت زرد دریافت کرد تا دومین بازیکن اخطاری آبی پوشان باشد. 

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا