سریال و انمیشن

پارامونت با اعلام پایان سریال «یلواستون» از ساخت دنباله جدیدی از این سریال خبر داد

پارامونت با اعلام پایان سریال «یلواستون» از ساخت دنباله جدیدی از این سریال خبر داد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

پارامونت با اعلام پایان سریال «یلواستون» از ساخت دنباله جدیدی از این سریال خبر داد

پارامونت خبر از تغییرات گسترده‌ای در دنیای یلواستون (Yellowstone) تیلور شریدان داده است. سریال اصلی یلواستون با درخشش کوین کاستنر، پس از پنج فصل در پاییز امسال به پایان می رسد. اما خبر ساخت فرنچایز جدیدی از این سریال به طور رسمی اعلام شد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

پایان یلواستون

طبق بیانیه پارامونت که جمعه منتشر شد، دنباله‌ی یلواستون که هنوز عنوان آن مشخص نشده است، قرار است در ماه دسامبر پخش شود. هنوز بازیگران این سریال جدید، اعلام نشده است. اما کریس مک کارتی، یکی از مدیران پارامونت، قبلاً به هالیوود ریپورتر گفته بود که متیو مک‌کانهی برای حضور در یک اسپین‌آف جدید در نظر گرفته شده است.

نیمه دوم فصل پنجم «یلواستون» چه زمانی پخش می شود؟

پایان یلواستون

این اعلامیه رسماً پایان سریال اصلی یلواستون را اعلام کرد و این سریال محبوب پس از پخش نیمه دوم فصل ۵ آن به پایان می رسد. نیمه اول فصل ۵ در ۱ ژانویه به پایان رسید و نیم دوم فصل آخر این سریال در نوامبر پخش خواهد شد.

آیا کوین کاستنر «یلواستون» را ترک می کند؟

پایان یلواستون
چیزی که در برنامه های جدید مشخص نیست، وضعیت حضور کاستنر است. بازیگر اصلی یلواستون در ماه گذشته در مراسمی در لس‌آنجلس که قرار بود عوامل یلواستون حضور یابند، حاضر نشد و این حرکت باعث خشم طرفداران وفاداری شد که برای این رویداد هزینه کرده بودند.

پایان یلواستون

در ماه مارس، مک کارتی به هالیوود ریپورتر ابراز امیدواری کرد که کاستنر به نیمه دوم فصل ۵ بازگردد. به نظر می رسد که پارامونت امیدوار است کاستنر بازگردد و تمایلی به تایید گزارش های اخیر مبنی بر غیبت او در پایان فصل ۵ ندارد. کاستنر، که این هفته درگیر طلاق از همسرش، کریستین بامگارتنر پس ۱۹ سال زندگی مشترک بود، در مصاحبه ای گفت که او هربار تنها برای یک فصل قرارداد می بندد. کاستنر گفت: «من فقط قرار بود در یک فصل باشم، اما تا اینجای کار پیش آمده ام. من هر کاری از دستم بر می آید انجام می دهم. اما لحظه ای که احساس کنم شرایط آنطور که باید باشد نیست، یک قدم عقب می روم.»

در سری جدید احتمالاً اکثر بازیگران اصلی یلواستون حضور خواهند داشت.

منبع:روزیاتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا