اخبار روز

وقوع انفجارهای کم شدت در پنجاب هند/ ۵ نفر دستگیر شدند

وقوع انفجارهای کم شدت در پنجاب هند/ ۵ نفر دستگیر شدند

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

وقوع انفجارهای کم شدت در پنجاب هند/ ۵ نفر دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی ان ان، طبق گزارش‌ها، انفجار اخیر در مسیر و پارک اطراف معبد طلایی، پشت ساختمان گورو رامداس جی نیواس رخ داده است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

«گاوراو یاداو» مدیر کل پلیس پنجاب روز پنجشنبه گفت که پنج نفر در پرونده انفجارهای کم شدت اخیر در آمریتسار دستگیر شده اند و پلیس این موضوع را از همه زوایای ممکن بررسی می‌کند. وی گفت: یک تیم تحقیقاتی ویژه برای رسیدگی به این پرونده تشکیل خواهد شد.

اسامی دستگیرشدگان، آزاد ویر سینگ، امریک سینگ، صاحب سینگ، دارمندرا و هارجیت سینگ اعلام شده اند. در بیانیه پلیس پس از بازجویی مقدماتی آمده است که متهمان جرم خود را پذیرفته اند.

پلیس از متهمان ۱۱۰۰ گرم مواد منفجره کشف کرد. آنها تحت قانون مواد منفجره و قانون پیشگیری از فعالیت‌های غیرقانونی محاکمه شده اند.

تحقیقات نشان می‌دهد که افراد متهم از ظروف از جمله قوطی‌های نوشیدنی انرژی زا و مواد غذایی بسته بندی شده در کیسه‌های پلی اتیلن برای انجام انفجار استفاده کرده اند.

یاداو، در حالی که ارتباط افراد دستگیر شده با آژانس‌های مستقر در پاکستان یا عناصر طرفدار خالستان را رد نکرد، گفت که به نظر می‌رسد که عاملان اصلی این پرونده، افرادی رادیکال باشند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا