ورزش

وقت سه امتیاز حیاتی پرسپولیس رسیده است/ بازیکن سازی نیاز است

وقت سه امتیاز حیاتی پرسپولیس رسیده است/ بازیکن سازی نیاز است

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

وقت سه امتیاز حیاتی پرسپولیس رسیده است/ بازیکن سازی نیاز است

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره حساسیت بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال که با بازی پرسپولیس – گل گهر سیرجان و همچنین میزبانی سپاهان از پیکان در اصفهان در مسیر قهرمانی صحبت کرد. او جدال مس رفسنجان با استقلال تهران را برای آینده ریکاردو ساپینتو نیز مهم توصیف کرد اما شانس آبی‌پوشان را برای رسیدن به قهرمانی کمی محال دانست.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

پرسپولیس به مهم‌تر از دربی رسید

سرمربی پیشین پرسپولیس با اشاره به جدال سه تیم مدعی قهرمانی فصل جاری لیگ برتر در خصوص دیدار فردا جمعه سرخپوشان پایتخت مقابل گل گهر سیرجان گفت: قطعا مهم‌ترین پرس قهرمانی پرسپولیس در بازی با گل گهر است. این دیدار از دربی هم مهم‌تر است. پرسپولیس اگر جام را می‌خواهد باید گل گهر را شکست دهد. آنها تیم خیلی خوبی هستند که تنومند بازی می‌کنند و می‌توانند برای تاکتیک‌های پرسپولیس ایجاد مشکل کنند.

کم اشتباه‌ها با جام عکس می‌گیرند

«تأثیر اشتباهات فردی در دو هفته آینده اندازه یک جام است». او در این باره افزود: هر تیمی اشتباه کوچکی داشته باشد جام از کَفَش می پرد. دیگر اشتباهات قابل جبران نیست. من فکر می‌کنم احتیاط شرط منطقی قهرمانی است اما ترسو بودن دلیل از دست دادن جام خواهد بود. تیم هوشمند می‌تواند در پایان بازی‌ها با جام هم عکس یادگاری بگیرد چون اشتباه نمی‌کنند.»

فقیر شده ایم!

ابراهیمی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه کدام بازیکنان را پدیده فصل جاری لیگ برتر می‌دانید گفت: در فوتبال فقیر شده ایم. بازیکن سازی نمی‌کنیم. کار آکادمیک فراموش شده است. سال‌هاست با مشکل هافبک بازی‌ساز روبرو هستیم. چرخه تولید بازیکن ناگهان متوقف شد چون سمت نتیجه گرایی رفتیم. باشگاه‌ها باید بدانند سرمایه گذاری مطمئن در صنعت فوتبال روی بازیکن است. اگر بتوانند تحلیل خوبی از این موضوع کنند و استعدادیابی مناسب داشته باشند در همین چرخه غلط اقتصاد در فوتبال می‌توانند کمی خودکفا شوند.

ساپینتو دنبال ماندن است

سرمربی پیشین پرسپولیس به دیدار مس رفسنجان و استقلال نیز اشاره کرد و گفت: شناخت من از تیم‌ها در حد تماشای بازی آنهاست. فکر می‌کنم استقلال با تمام فراز و نشیب‌ها توانست نتایج نسبی خوبی بگیرد. همیشه انتظارات از تیم‌های پر هوادار زیاد است و ساپینتو هم به عنوان یک مربی خارجی به خوبی این موضوع را درک کرده است و دنبال کسب بهترین نتیجه مقابل تیمخوب مس رفسنجان است تا نه تنها همچنان تیمش را در کورس قهرمانی حفظ کند بلکه جایگاه خود را برای فصل آینده هم تثبیت کند.

سپاهان دنبال سبقت است

ابراهیمی در پایان درباره شانس قهرمانی تیم‌ها خاطرنشان کرد: جدول می‌گوید پرسپولیس بیشترین شانس را دارد اما من فکر می‌کنم سپاهان به همان اندازه مدعی است. آنها منتظر کوچک‌ترین اشتباه هستند تا بالای جدول را تغییر دهند. سپاهان دبنال سبقت پرسپولیس در پیچ آخر است.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا