ورزش

وقت تخریب پرسپولیس نیست/گل‌محمدی بهترین نتیجه را در پایان می‌گیرد

وقت تخریب پرسپولیس نیست/گل‌محمدی بهترین نتیجه را در پایان می‌گیرد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

وقت تخریب پرسپولیس نیست/گل‌محمدی بهترین نتیجه را در پایان می‌گیرد

محسن خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شرایط تیم‌های پایه پرسپولیس گفت: خوشحالم توانستیم به اهداف ابتدای فصل خودمان نزدیک شویم. یکی از مهم‌ترین دیدگاه‌هایی که برای پایه‌ها برنامه‌ریزی کرده بودیم رشد و پرورش استعدادهایی بود که بتوانند با گذشت زمان به تیم بزرگسالان تزریق شوند و بازیکن سازی داشته باشیم. همچنین دنبال قهرمانی در رده‌های مختلف بودیم تا ذهن بازیکن را با پیراهنی که قرار است مدام افتخار آفرینی کند و جام بگیرد آشنا کنیم.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

او درباره عملکرد تیم بزرگسالان پرسپولیس افزود: قطعاً یکی از فنی‌ترین تیم‌های فصل جاری لیگ برتر زیر نظر یحیی گل محمدی تشکیل شده است. ایده‌های فنی پرسپولیس با فوتبال روز ایران تطابق دارد. پرسپولیس توانمندی‌های فنی زیادی دارد که نشان می‌دهد تلاش شبانه روزی کادر فنی را داشته است.

وقت تخریب پرسپولیس نیست/گل‌محمدی بهترین نتیجه را در پایان می‌گیرد

پیشکسوت پرسپولیس درباره انتقاداتی که پس از باخت یک بر صفر این تیم مقابل هوادار از سرخپوشان شد، اظهار داشت: اگر بخواهم مختصر بگویم این است که پرسپولیس به باختن نباید عادت کند. اینکه هوادار با باخت تیم ناراحت و عصبانی می‌شود رفتار کاملاً طبیعی است اما شک نکنید توانایی‌های پرسپولیس باعث بازگشت به مسیر موفقیت می‌شود. گل محمدی یکی از بهترین مربیان فنی است که در حال حاضر هدایت پرسپولیس را بر عهده دارد. او تمام ذهن و فکر خودش را معطوف به مشکلات فنی می‌کند. اطمینان دارم خیلی زود پرسپولیس به مسیر موفقیت بر می‌گردد.

خلیلی درباره مشکل گلزنی مهاجمان پرسپولیس که روند سینوسی دارند گفت: همچنان مشکل جدایی یورگن لوکادیا کاملاً محسوس است. پرسپولیس وقتی برای هماهنگی کامل بین مهاجمان جدید و سایر بازیکنان نداشته است. شیخ دیاباته خیلی خوب در موقعیت گلزنی قرار می‌گیرد. عیسی آل کثیر هم رفته رفته به شرایط ایده آل بر می‌گردد. اعتماد به نفس آنها با گلزنی‌های متوالی باز خواهد گشت.

او درباره تقابل سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی یادآور شد: دو مدعی قهرمانی در لیگ برتر یکی از مهم‌ترین بازی‌های جام حذفی را می‌کنند. هر تیمی برنده شود شرایط روحی خیلی خوبی در ادامه لیگ برتر هم خواهد داشت. توان فنی پرسپولیس ایده آل است و فکر می‌کنم اگر مشکلی پیش نیاید توان کسب هر دو جام ممکن در فوتبال باشگاهی ایران را دارد. سپاهان با پیروزی‌های متوالی اش در اوج قرار دارد. آنها حریف قابل احترامی هستند اما فکر می‌کنم جزو بازی‌هایی است که اشتباهات تیمی و فردی در تعیین نتیجه مسابقه تأثیر گذار خواهد بود.

وقت تخریب پرسپولیس نیست/گل‌محمدی بهترین نتیجه را در پایان می‌گیرد

خلیلی در پایان در پاسخ به اینکه تغییرات متوالی ترکیب پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کند خاطرنشان کرد: هیچکس جز سرمربی تیم نمی‌تواند در این باره اظهار نظر کند. آقای گل محمدی یک پرسپولیسی تمام عیار است. او نه تنها به موفقیت کارنامه مربیگری‌اش فکر می‌کند به اهمیت جایگاه پرسپولیس نیز توجه دارد پس بهترین بازیکنان را بر اساس شرایط جسمانی و روحی آنها بازی می‌دهد. ضمن اینکه ساختار فنی پرسپولیس به نظرم ثابت است و تغییر یکی دو بازیکن در هر هفته نمی‌تواند برای این تیم نامطلوب باشد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا