اخبار روز

وظیفه اصلی روابط عمومی ادارات در دماوند امیدآفرینی باشد

وظیفه اصلی روابط عمومی ادارات در دماوند امیدآفرینی باشد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

وظیفه اصلی روابط عمومی ادارات در دماوند امیدآفرینی باشد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهرخانی در اولین شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دماوند گفت: اهمیت و جایگاه روابط عمومی‌ها بر هیچکس پوشیده نیست چرا که این افراد وظیفه امید آفرینی در جامعه را دارند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

طاهرخانی افزود: ارتباط مدیر با کارکنان دستگاه‌ها، ارتباطات درون سازمانی و بیرون سازمانی نیز از دیگر وظایف روابط عمومی‌ها است و قطعاً موفقیت یک مدیر در گرو موفقیت و تلاش روابط عمومی آن اداره و سازمان است.

فرماندار دماوند با بیان اینکه جنگ امروز دنیا، جنگ نرم و ارتباطات است اظهار داشت: بنا بر فرمایشات رهبر انقلاب، مبارزه در جنگ نرم جهاد تبیین است.

وی اضافه کرد: روابط عمومی یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار، یک نگرش، یک دیدگاه و یک فلسفه عالی زندگی است و دارای کاربرد در کلیه شئونات زندگی فردی و اجتماعی است.

طاهرخانی بر تعامل و همکاری روابط عمومی‌ها در برگزاری باشکوه و حداکثری انتخابات آینده تاکید کرد و گفت: باید به نسل جوان اعتماد کرد چرا که تأثیر پذیری جوانان در حوزه‌های مختلف بیشتر است و از این رو سعی داریم که در اجرای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان بیشتر از نیروی جوان استفاده کنیم.

فرماندار دماوند در پایان گفت: مردم با حضور گسترده در انتخابات امکان سو استفاده تبلیغاتی را به دست دشمنان نظام ندهند چرا که دشمنان می‌خواهند وانمود کنند که ملت رغبتی به شرکت در انتخابات و مسائل مربوط به نظام ندارند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا