اخبار روز

وزیر علوم فرا رسیدن عید سعید فطر را به دانشگاهیان کشور تبریک گفت

وزیر علوم فرا رسیدن عید سعید فطر را به دانشگاهیان کشور تبریک گفت

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

وزیر علوم فرا رسیدن عید سعید فطر را به دانشگاهیان کشور تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدو پیامی فرا رسیدن عید بزرگ مسلمانان؛ عید سعید فطر را به هم‌میهنان و دانشگاهیان کشور تبریک گفت. متن پیام تبریک دکتر زلفی گل بمناسبت فرارسیدن عید سعید فطر به شرح ذیل است:

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

پارسایان و پرهیزگاران، مشتاقانه بر خوان خلوص خداوند می‌نشینند و پیراسته‌تر برمی‌خیزند تا مشمول مهر ممدوح و ساکن سایه‌سار سعادتش باشند؛ مجاهدانی که می‌کوشند به سزاواری؛ شهروندِ «شهر قرآن» باشند و سربلندی و سعادت خویش را در عیدسعید فطر جشن بگیرند که عید فطر؛ صله‌ی سپاسگزاری و ستایش از برگزیدگان رمضان است و مرهم فراق بندگانی که از خوان خجسته‌ی پروردگار متنعم بوده‌اند و اکنون به برچیدن این سفره‌ی آسمانی دلتنگند.

خوشا جان‌های مقرّبی که به درک رمضان، دل‌های خود را از غبار معصیت تکانده‌اند و حریر رحمت بر تن خویش پوشانده‌اند. ایمان دارم که همکاران ارجمند و فرزندان دانش‌پژوه‌ام به میمنت این ماه مغتنم، توفیق داشته‌اند که توامان با تهذیب نفس و تقرّب به حضرت دوست، سامان و سازمان دانش را معطّر از عطر دین کنند.

خداوند را از باب نعمت وجود و درک عیدی دیگر از اعیادالله شکرگزارم و امیدوارم به برکت رمضان، طوفان جهل و آتش خشم، رخت از جهان بربندد و به کیمیای دانش، خاک و خاکیان، بیش از پیش خلعت آگاهی بر تن کنند. فروتنانه و با اشتیاق این عید سعید را بر هم‌میهنان ارجمند و دانشگاهیان گرانمایه، اساتید، دانشجویان، محققان و پژوهشگران و یاوران علمی تبریک می‌گویم و قبولی طاعات و عبادات یکایک عزیزان را از درگاه پروردگار مهربان مسالت دارم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا